//

Tmobile vs. Vodafone

Tmobile vs. Vodafone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben toe aan een nieuw abonement en wil graag en 3Gs. Nu kan ik kiezen tussen een abonement bij Vodafone (unlocked) of T-mobile. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-10, 17:14
i.k. i.k. is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 12
Standaard Tmobile vs. Vodafone

Ik ben toe aan een nieuw abonement en wil graag en 3Gs. Nu kan ik kiezen tussen een abonement bij Vodafone (unlocked) of T-mobile.

Ik heb nu bijna 2 jaar ervaring met Vodafone en dit bevalt mij qua dekking uitstekend, maar wordt een beetje moe van al dat gejailbreak en zou graag eens op iTunes willen inloggen en simpelweg legaal updaten.

Als ik nu een geunlockt abonnement bij Vodafone neem, kan ik dan wel legaal updaten of moet ik weer gaan lopen hobbyen?
Kortom wat is het verschil tussen een abonnement bij Vodafone en T-mobile?

Please help een iPhone-user van t eerste uur!
Maar niet het laatste ;-)))
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-10, 17:19
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Verplaatst naar Koopadvies en Ervaringen

Voorzover ik weet, is T-Mobile op het moment nog steeds de enige provider in NL, die iPhone abonnementen (abonnementen met een iPhone) verstrekt. Hoe wil je een 'geunlocked abonnement' nemen bij Vodafone?