//

Problemen met Pro assist (slechte service)

Problemen met Pro assist (slechte service) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey mensen,ik ben nieuw hier en kwam dit forum tegen via google gezocht op '' Iphone behuizing scheurt'' Ik heb 28-01-2010 een abbonement genomen van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-04-10, 03:17
DriftBitch DriftBitch is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Angry Problemen met Pro assist (slechte service)

Heey mensen,ik ben nieuw hier en kwam dit forum tegen via google gezocht op '' Iphone behuizing scheurt''

Ik heb 28-01-2010 een abbonement genomen van T-Mobile met de Iphone 3GS 16GB White,ik heb uiteraard een verzekering erbij genomen van Pro Assist.
Nou trof mij het ongeluk dat de Iphone na 3 weken uit mijn jaszak viel en het scherm compleet gebarsten was.
Ik heb de verzekering gebeld en hij is opgehaald,ik had aangegeven dat het scherm gebarsten was en dat er een haarscheurtje zat aan de bovenkant naast de headsetingang.
Ik vond de reparatie vrij lang duren (3 weken) en belde op over de status.
Pro Assist wist me te vertellen dat het toestel gerepareerd was en dat ik een afspraak kon maken om hem thuis te laten bezorgen (goed dat ik dus zelf belde want hij was dus al even klaar)
Afijn,de koerier komt het toestel brengen en tot mijn verbazig en die van de koerier zit het hele toestel rondom vol met barsten in/op het witte gedeelte.
Er was ook een ''nieuw'' scherm geplaatst,ik haal de folie van het scherm en weer tot mijn verbazing zaten er krassen op het zogenaamde ''nieuwe'' scherm.

De koerier vond het belachelijk en heeft meteen weer een bonnetje gemaakt en de Iphone weer mee terug genomen.

Dit was op 11 Maart 2010,vanmiddag was ik het zat na een aantal keren gebeld te hebben en de boodschap te hebben gekregen : '' u word vandaag terug gebeld,u word morgen terug gebeld,sorry mevrouw maar de persoon die hierover gaat is er niet....
Ik heb een klacht ingestuurd naar claimservice op 23 Maart 2010 en ook daarna meerdere malen gebeld en ook toen kreeg ik hetzelfde riedeltje te horen.....

Tot op vandaag....ik belde en vroeg hoe het ermee stond,er werd gezegd dat ie Donderdag geleverd kan worden en ik vroeg hoe het met de reparatie stond...
U krijgt het toestel terug zonder dat ie gerepareerd is....ik werd woest....ik zeg en hoe staat het ervoor met mn klachtenmail van 23 MAART !!
Dat wist ze niet,die persoon was morgen pas weer aanwezig (goh dat antwoord verbaasde me nou niks)

Nu word het toestel Donderdag gebracht met alle barsten er nog in en nee niet 1 barste of 2 nee het hele toestel zit vol....

Pro Assist zegt op hun beurt dat het cosmetische schade is en dat dat buiten de dekking valt,ja amehoela,ik heb het toestel 3 weken mogen gebruiken en hij is opgestuurd ZONDER de barsten in de behuizing !!

Ik heb em inmiddels terug maar idd niet gerepareerd en er komen steeds meer scheuren bij...........

Het lullige is dat iedereen om me heen roept die een defecte Iphone heeft en hem opstuurt dan gewoon een nieuwe krijgt en ik zit met alleen maar gezeik......

Weet iemand wat ik hier nu mee moet ??
Ik ben ff ten einde raad en heel erg boos...

PS: ik heb geen idee welke software erop staat en ook geen idee of ik nou met Mac OS X werk of Windows....maar dat is volgens mij ook niet echt van belang voor dit verhaal.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-04-10, 21:50
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Pleur em in water en stuur em op.
  #3  
Oud 12-04-10, 21:51
DriftBitch DriftBitch is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nebilem Bekijk bericht
Pleur em in water en stuur em op.
valt een beetje op denk je ook nie.
ik ga morgen weer bellen of ze mn mailtje hebben gehad want hij scheurt nu steeds verder
  #4  
Oud 13-04-10, 16:13
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

So what. Je bent verzekerd tegen waterschade. Ze kunnen nooit bewijzen dat je het expres hebt gedaan.
  #5  
Oud 13-04-10, 16:14
DriftBitch DriftBitch is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

klopt maar mn schademelding/klachtenmail loopt nog momenteel en ze weten dat ik het er niet mee eens ben zoals het afgehandeld is dus als ik em nu in het water gooi dan weten hun genoeg en ben ik mss verder van huis.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring Pro-assist mcman iPhone algemeen 1647 17-11-14 08:12
Problemen T-Mobile - Pro Assist DO x 010 Odido (T-Mobile) 1 29-11-11 20:02
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Kapotte iPhone met Pro-Assist verz. --> 3GS ? Nupa Archief 2 26-06-09 14:16
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:58.