//

iVoordeel (.nl)

iVoordeel (.nl) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DjowieD verlengen bij ivoordeel kan ook gewoon ik heb dan gedaan. tmobile is gewoon niet te vergelijken met vodafone kwa dekking ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 21-05-10, 00:29
isI-voordeelbetrouwbaar isI-voordeelbetrouwbaar is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DjowieD Bekijk bericht
verlengen bij ivoordeel kan ook gewoon ik heb dan gedaan. tmobile is gewoon niet te vergelijken met vodafone kwa dekking en snelheid zeker niet in het gebied waar ik woon en de aanbieding van i voordeel kwam op 800 en nog wat euro icm iphone met een bel+sms+web 200 abonnement van 2jaar 6maanden 50% korting. heb een klacht ingedient voor de slechte comunnicatie en nu is alles opgelost en er is gelijk actie ondernomen. ze gaan morgen het contract via vodafone doormailen dan tekenen inscanner en weer terug mailen met kopie indentieteids kaart. dit gaat via vodafone en dan wordt de iphone opgestuurd en afgeleverd door koerier aan de deur waar je voor moet tekenen.

de informatie over dat ivoordeel partner is met vodafone staat idd onder het stukje super sim only op de site van vodafone.

hopelijk ruimt dit wat twijfels uit de weg zal jullie up to date houden over de levering.

mvgr
Hahaha klopt rond de 800euro maar bij die van t-mobile kom ik uit op € 714,50
^^ kheb em net besteld...Mn pa gaat mrgn alles ff invulle en dan gelijk verzenden... ^^ im so excited^^
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 21-05-10, 00:59
DjowieD DjowieD is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard

als je tmobile fan bent is het helemaal geweldig ben vanmiddag nog naar de winkel geweest voor zo'n abonnement maar toe hoorde ik dat je er geen extra onbeperkt (1000smsje) bij kon krijgen dus je zit vast aan die 150 belminuten of sms dus dat is veel te weinig voor mij aangezien hij ook als huis telefoon wordt gebruikt en ik gemiddeld 7a800smsjes in de maand verstuur.

plus slechte dekking bij mij heeft tmobile uitgesloten.

hoop dat je er veel plezier van hebt.
  #43  
Oud 21-05-10, 12:38
isI-voordeelbetrouwbaar isI-voordeelbetrouwbaar is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DjowieD Bekijk bericht
als je tmobile fan bent is het helemaal geweldig ben vanmiddag nog naar de winkel geweest voor zo'n abonnement maar toe hoorde ik dat je er geen extra onbeperkt (1000smsje) bij kon krijgen dus je zit vast aan die 150 belminuten of sms dus dat is veel te weinig voor mij aangezien hij ook als huis telefoon wordt gebruikt en ik gemiddeld 7a800smsjes in de maand verstuur.

plus slechte dekking bij mij heeft tmobile uitgesloten.

hoop dat je er veel plezier van hebt.
Ik bel nie veel ik koop em alleen voor de apps ( im am t-pain aka gleee)
  #44  
Oud 26-05-10, 23:12
telefoontje telefoontje is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik heb hem vorige week besteld en werd vandaag door de koerier gebeld dat ze hem vrijdag wel kunnen brengen. tussen 12 en kwart over 4 heb ik met die man afgesproken. Klantenservice zeer professioneel en natuurlijk een zeer mooie aanbieding. 2 dagen levertijd geld alleen als je geen nummerbehoud neemt...
  #45  
Oud 27-05-10, 00:17
DjowieD DjowieD is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard

Ik Heb mijn iphone Dinsdag binnengehad en had hem dinsdag 18mei besteld,
ik had ook een contract verlenging waardoor het wat langer duurde omdat ze de gegevens bij vodafone moeten opvragen. ze hebben het contract doorgemaild toen heb ik het uitgeprint ondertekend weer ingescand en doorgestuurd met een scan van mijn identietijd.
vrijdag was de iphone verzonden en had de zaterdag moeten binnenkomen maar kwam toen niet toen het lange weekend en is hij de dinsdag bezorgt. pakketje geopent zat netjes ingepakt met luchtkussens.
een nadeel aan dit alles je krijgt een italiaanse iphone dit kon ik zien aan de hand van de boekjes die erbij zaten. dus hoe het zit met garantie weet ik niet.
nu maar hopen dat ik er veel plezier van heb.

ik kan alleen maar zeggen dat het een betrouwbare site is die redelijk snel op allerlei vragen antwoord. dit wel na een klacht ingedient te hebben. omdat ze niks lieten weten de eerste 24uur.
  #46  
Oud 28-05-10, 22:12
Mari86 Mari86 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 6
Standaard

Ik heb mijn bestelling geanuleerd, na 3 weken niets meer vernomen ondanks dat ik 5 keer gebeld heb met ze. Echt schandalig hoe ze dit oplossen, elke keer zou ik binnen enkele dagen iets vernemen van ze, maar nee hoor. Ik ga nu maar eens wat anders zoeken. Ivoordeel valt dus zwaar tegen!
  #47  
Oud 29-05-10, 18:55
DjowieD DjowieD is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard

Das raar de service is idd slecht. maar na de klacht hebben ze me netjes geholpen dusja weet het ook niet.
mischien willen ze niet verkopen ofzo.
  #48  
Oud 02-06-10, 11:37
donniewiko donniewiko is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard i-voordeel

Ik kan niet oordelen over de service die ze leveren, wat mij echter opviel aan de site zelf, is dat je heel veel gegevens van jezelf moet invullen.
nl: bankrekeningnummer, identiteitsbewijs etc.

Het feit dat dit over een onbeveiligde verbinding gaat (http) geeft mij te kennen dat dit niet echt een professionele club is.

Noem me paranoide of achterdochtig. Maar met dit soort gegevens ben ik altijd extra voorzichtig, helemaal omdat ik weet hoe makkelijk dit te achterhalen is.

Dit wilde ik hier even posten. (vandaar #1 berichten )
  #49  
Oud 04-06-10, 23:18
BASVANDERHEIDEN's schermafbeelding
BASVANDERHEIDEN BASVANDERHEIDEN is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Mookhoek
Berichten: 33
Standaard

ik heb vandaag mijn iphone via xl-voordeel binnen gekregen
geen problemen gehad alles keurig afgehandeld...

gewoon een aanrader...
  #50  
Oud 09-06-10, 13:02
Misterj Misterj is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Heb ook een Iphone besteld via deze site. Nou snelle levering ho maar! heb 3 weken geleden alles ingevuld. Vervolgens hoor ik een week niets. Na een mailtje gestuurd blijkt het erg druk te zijn en word mijn bestelling zsm behandeld. 1 dag later kreeg ik de verlenging per mail. Deze heb ik getekend en gelijk retour gezonden. Nu 2 weken later heb ik nog niets. Het toestel zou afgelopen vrijdag verzonden worden en de verwachting was dat ik hem maandag in huis zou hebben. Heb vandaag (woensdag) nog niets. Weer gemailt, nu blijkt er een achterstand met verzenden te zijn bij TNT. Ik zou het toestel deze week in huis moeten hebben werd mij verteld... We wachtem het maar weer af.
  #51  
Oud 09-06-10, 13:09
Misterj Misterj is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BASVANDERHEIDEN Bekijk bericht
ik heb vandaag mijn iphone via xl-voordeel binnen gekregen
geen problemen gehad alles keurig afgehandeld...

gewoon een aanrader...
Hoelang heeft alles geduurt bij jou van bestelling tot levering?
  #52  
Oud 12-06-10, 18:35
yoast.1957 yoast.1957 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Soesterberg
Berichten: 10
Standaard

Ja maar dit is een T. Mobile abonnement, dat is inderdaad de goedkoopste oplossing maar dan kan je je I.Phone niet overal en zeker in het buitenland weinig gebruiken vanwege het slechte bereik. Vodafone biedt ook nog eens het snelste Internet en daar heb je nu een Smartphone voor, oké je kunt met Vodafone NIET video-chatten, maar wie zit daar op te wachten? Kortom, als je echt plezier van je I.Phone wilt hebben neem je een simlockvrij toestel met een Vodafone abonnement.
__________________
Om te weten of je iets kunt, moet je het eerst proberen.
  #53  
Oud 14-06-10, 14:26
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Even een vraagje, op de site van iVoordeel staat dat je gratis je smsjes kan verdubbelen ['Dubbel sms aan' naar 4000 ofzo?] Is dit ook werkelijk het geval? Want dan betaal je toch eigenlijk 34.50 voor 200 belminuten, 800 smsjes en onbeperkt internet? o.o
  #54  
Oud 17-06-10, 10:24
delfincio delfincio is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Hallo ,

Ik wil even reageren op de onzin die hier wordt uitgekraamt door mensen die zeggen dat ivoordeel oplichting is .
Ik heb namenlijk 10 dagen geleden ook een aanvraag ingediend via hun site , ik was in eerste instantie ook erg wantrouwig dus heb ik na mijn aanvraag contact gezocht met vodafone .
Gevraagt of hun bekend waren met ivoordeel , het meisje dat ik aan de lijn had wist het niet zeker en is het dus gaan vragen .
Nou blijkt dus dat ze inderdaad met ivoordeel werken .
Nu 10 dagen verder heb ik gisteren mijn IPhone ontvangen alles netjes zonder gezeur
heb 5 dagen geleden tevens van vodafone en van ivoordeel een bericht ontvangen dat mijn verlenging tot stand zou komen .

Dus heel simpel neem contact op met je provider en vraag hen of ze bekend zijn met ivoordeel dan zullen ze je vanzelf gerust stellen.

D.
  #55  
Oud 17-06-10, 10:26
delfincio delfincio is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Voor jou info misterj bij mij 10 dagen van aanvraag tot in huis hebben van de telefoon .
  #56  
Oud 18-06-10, 21:44
DeBar0n's schermafbeelding
DeBar0n DeBar0n is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Bollenstreek
Berichten: 77
Standaard

Vodafone gaat op korte termijn de 16GB iPhone 3GS intensief promoten via een slimme constructie. Ze hebben een partij van drieduizend stuks beschikbaar voor klanten die graag een iPhone met Vodafone-abonnement willen hebben. Om conflicten met Apple te voorkomen zullen de iPhones via een ‘achterdeurtje’ worden verkocht, namelijk via iVoordeel.nl. iVoordeel.nl is op het oog een onafhankelijke aanbieder, maar verkoopt alleen Vodafone-abonnementen. De situatie is dus anders dan bij Phoneshop, waar je de iPhone met abonnementen van alle mobiele providers kunt aanschaffen.

Code:
Bron: http://www.iphoneclub.nl/76895/vodafone-gaat-iphone-verkopen-eerst-iphone-3gs-daarna-iphone-4/
  #57  
Oud 18-06-10, 22:50
xKocer xKocer is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 171
Standaard

heeft er iemand ervaring met belsimpel.nl? Ik heb namelijk een iphone 4 besteld. Zei hebben me verteld binnen 3 weken te leveren!

gr.
  #58  
Oud 19-06-10, 07:40
yoast.1957 yoast.1957 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Soesterberg
Berichten: 10
Standaard

De telefoon gisteren via I.voordeel ontvanghen, exact zoals beschreven in de duidelijke e.mails. Betalen aan de postbode, doosje uitpakken, sim-card erin en BELLEN. De gebruiksaanwijzing is voor iemand die Italiaans begrijpt makkelijk, maar je kan eenvoudig en gratis de NL versie uitprinten via een opgegeven web-site. Het zijn wel bijna 200 pagina's dus ik heb alleen dat geprint wat ik nodig had, hoe je muziek erop moet zetten weet je al als je een I.pod hebt.
  #59  
Oud 19-06-10, 18:35
iDMi iDMi is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 202
Stuur een bericht via MSN naar iDMi
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xKocer Bekijk bericht
heeft er iemand ervaring met belsimpel.nl? Ik heb namelijk een iphone 4 besteld. Zei hebben me verteld binnen 3 weken te leveren!

gr.
overal lees je dat er vertragingen zijn en deze zal dan binnen 3 weken te leveren zijn (staat inderdaad op de website) geloof er alleen niet veel van...

maar deze vraag over belsimpel.nl hoort niet in deze topic thuis...
__________________
iPhone 5 [6.1 JB] iPhone 4S [6.1] iPad 2 Wi-Fi [6.1] iPod touch 2G [4.2.1] iMac 24" [Lion] MacBook Pro 15" [Lion]
  #60  
Oud 24-06-10, 00:35
keepasking keepasking is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Hallo iedereen,

ik ben van plan via ivoordeel.nl een 3gs aan te schaffen, maar nu is mijn vraag welk product deze site levert. Krijg je gewoon de iphone 3gs en simkaart in de officiële verpakking met alles erin??? aangezien yoast.1957 begon over de Italiaanse handleiding.

Gr.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iemand ervaring met ivoordeel.nl antwan iPhone algemeen 0 14-09-10 13:02
verlengen met ivoordeel op vodafone olgrr Koopinformatie Nederland 0 23-05-10 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:02.