//

iPhone zelf afhalen bij inklaring/douane

iPhone zelf afhalen bij inklaring/douane discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had deze vraag ook al een keer gepost in het wanneer besteld / wanneer binnen topic, maar het leek me dat meer mensen deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-08, 13:43
bvesseur bvesseur is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard iPhone zelf afhalen bij inklaring/douane

Ik had deze vraag ook al een keer gepost in het wanneer besteld / wanneer binnen topic, maar het leek me dat meer mensen deze informatie als nuttig zouden ervaren. Vandaar even de volgende vraag:

Ik heb vernomen dat als je je iPhone vanuit de USA met USPS hebt laten verzenden, je het pakje zelf op kan halen bij TNT Inklaring (Amsterdam). Weet iemand hoe dit in zijn werk gaat en hoeveel extra kosten hieraan zitten?

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-08, 18:03
Rutger's schermafbeelding
Rutger Rutger is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nabij R'dam
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bvesseur Bekijk bericht
Ik had deze vraag ook al een keer gepost in het wanneer besteld / wanneer binnen topic, maar het leek me dat meer mensen deze informatie als nuttig zouden ervaren. Vandaar even de volgende vraag:

Ik heb vernomen dat als je je iPhone vanuit de USA met USPS hebt laten verzenden, je het pakje zelf op kan halen bij TNT Inklaring (Amsterdam). Weet iemand hoe dit in zijn werk gaat en hoeveel extra kosten hieraan zitten?

Thanks!
Geen extra kosten, slechts onwijs veel wachten zeuren meer wachten en nog meer zeuren. Het best kun je even bellen met TNT, eventueel invoice opnieuw faxen, en zeggen dat je het een slechte service vindt dat je pakket zolang bij inklaring ligt. Vaak maken ze er dan 'n emergency-case van. Succes!
  #3  
Oud 31-01-08, 11:48
bvesseur bvesseur is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

Ok thanks voor je reactie!

Maar wat bedoel je met zeuren? Is het eigenlijk niet de bedoeling dat je hem zelf op komt halen. Ik neem aan dat je dan sowieso BTW moet betalen, en verder zijn er helemaal geen extra kosten omdat ze hem eerder uit het proces moeten halen ofzoiets?
  #4  
Oud 31-01-08, 12:39
Rutger's schermafbeelding
Rutger Rutger is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nabij R'dam
Berichten: 65
Standaard

Het zelf afhalen bij de inklaring is een heel gedoe, daarom raad ik het je af. Behalve de BTW die je hoogstwaarschijnlijk dan idd moet betalen zitten er geen extra kosten aan (althans, voor mij zaten daar geen extra kosten aan een tijdje geleden). Ze vinden het alleen niet zo leuk om zo'n pakketje te gaan zoeken, daarom doen ze nogal 'ns moeilijk.
  #5  
Oud 01-02-08, 11:29
bvesseur bvesseur is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

Okdan, gelukkig is het niet meer nodig..!! Pakket is niet door de douane heengegaan omdat hij aangemeld was als (toy) GIFT. Is nu op de afleverroute volgens de vriendelijke dame van TNT. Al met al maar 6 dagen geduurd, van usa naar mijn voordeur

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Simkaart meenemen bij afhalen 3GS fernando3gs Odido (T-Mobile) 10 08-10-09 07:31
iphone die al 3 weken bij de douane ligt. karo42 Koopinformatie Nederland 10 05-08-09 18:18
Inklaring TNT (USPS) schumeister Koopinformatie Nederland 77 27-05-08 08:58
Feiten en ervaringen bij Douane babblingbryan Koopinformatie Nederland 16 24-03-08 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.