//

Geld terug voor Iphone 3gs (net gekocht)

Geld terug voor Iphone 3gs (net gekocht) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) met nieuw bedoelen ze nieuw in doos nooit gebruikt. Ook al is de telefoon 10 jaar geleden geintroduceerd en verkopen ze hem nu nog in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-06-10, 16:18
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

met nieuw bedoelen ze nieuw in doos nooit gebruikt. Ook al is de telefoon 10 jaar geleden geintroduceerd en verkopen ze hem nu nog in de winkel die telefoon is nieuw.

Het is niet het nieuwste model dat is waar maar je besteld een iphone 3gs en die heb je gekregen nieuw in doos.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-06-10, 17:41
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stepdec Bekijk bericht
Je heb recht om van de verkoop af te zien als je dit bekend maakt binnen de 7 werkdag via een aangetekende schrijven zonder een geldige reden te moeten opgeven. Mobistar is dan verplicht het toestel terug te nemen en u het volledige bedrag terug te betalen. Alles moet dan wel nog origineel verpakt zijn en je mag de doos nog niet open hebben gedaan.
In Nederland is dit alleen geldend voor de Wet Koop op Afstand. In in principe alle andere gevallen is het een typisch gevalletje: KOOP = KOOP.
__________________
[iPhone 5 | iPad 4 cellular | KPN | Mobile Vikings | iMac]
  #23  
Oud 11-06-10, 22:42
synnath synnath is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Bij Eindhoven
Berichten: 92
Standaard

Ja..vervelend. hou ons op de hoogte!
  #24  
Oud 12-06-10, 15:10
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchClick Bekijk bericht
In Nederland is dit alleen geldend voor de Wet Koop op Afstand. In in principe alle andere gevallen is het een typisch gevalletje: KOOP = KOOP.
In België is dat ook zo... die 7 dagen regel is enkel geldig voor verkoop op afstand.
Als ie nog in gesloten verpakking is, dan denk ik dat je hem wel kunt inruilen hoor.
Internetverkopen worden beschouwd als verkoop op afstand als ik me niet vergis.
  #25  
Oud 12-06-10, 15:52
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Je kan je 3GS toch gewoon verkopen tegen een goede prijs? Hij is wellicht nog maar af en toe gebruikt dus je zult er nog veel voor krijgen, je zal alleen nog wat moeten bijleggen als je de 4G koopt
  #26  
Oud 12-06-10, 16:48
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coolkenneth Bekijk bericht
Je kan je 3GS toch gewoon verkopen tegen een goede prijs? Hij is wellicht nog maar af en toe gebruikt dus je zult er nog veel voor krijgen, je zal alleen nog wat moeten bijleggen als je de 4G koopt
En anders je vriendin alsnog heel goed kussen om haar te bedanken voor zo'n onwijs gaaf cadeau! Je bent alsnog een stap verder dan ik, want leef met de 3G en die doet het ook prima... Sorry, maar geen medelijden dus. ;-)
  #27  
Oud 12-06-10, 17:32
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

De 3gs is zelfs op dit moment de nieuwste iPhone die in de winkels ligt? Of heb ik dat nu mis?

Hoe nam je het cadeau in ontvangst als ik vragen mag? G**V***OMME STOMME H*** HEB JE DE VERKEERDE GEKOCHT?!?!?! Happy birthday.
  #28  
Oud 12-06-10, 20:32
CatchTheFlow CatchTheFlow is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

@Xyzyx
Haha, nee zo ging het net niet nee

Ben super tevreden over de Iphone en ben echt niet van plan deze te gaan verkopen op dan een 4 te kopen.
Vriendin kwam eigenlijk zelf tegen mij zeggen dat er nieuwe Iphone uit ging komen en ik zei dat ik dat al wist. Ze voelde zich toen stom dat ze pas die 3GS had gekocht dan en stelde zelf voor iets te proberen.

Ik zit momenteel wel in mijn examens dus heb niet echt veel tijd om iets te proberen. Ik ga gewoon eens mijn verhaal doen bij Mobistar en als het lukt dan lukt het, lukt het niet heb ik een vette 3GS

Ook zie ik net dat op de NL T-mobile site de nieuwe 4G al staat en als oud model de 3GS. En Mobistar houdt het nog altijd bij de 3GS als nieuw en 3g als oude.

Laatst gewijzigd door CatchTheFlow; 12-06-10 om 20:36.
  #29  
Oud 12-06-10, 20:38
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CatchTheFlow Bekijk bericht
@Xyzyx
Haha, nee zo ging het net niet nee

Ook zie ik net dat op de NL T-mobile site de nieuwe 4G al staat en als oud model de 3GS. En Mobistar houdt het nog altijd bij de 3GS als nieuw en 3g als oude.
Gelukkig!

Ja, bj T-Mobiel dromen ze ook weer van gouden tijden... Maar voorlopig hebben ze helemaal niet aan iPhone 4 in huis...
  #30  
Oud 12-06-10, 21:00
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Tja je kan het proberen maar ik denk dat het redelijk kansloos is.. Misschien als je hem nog helemaal in de doos hebt zitten enz dat ze hem willen terug nemen en je een 4g geven zodra die er is maar kans lijkt me klein. Je kan hem anders ook verkopen voor paar tientjes onder de nieuwprijs verkopen en dan de 4g zelf halen.

Of je houd hem gewoon lekker hij kan bijna alles wat de nieuwe iPhone kan en ik vraag me af of het nieuwe design beter is als het oude.. de 3g en 3gs liggen gewoon zo lekker in de hand en ik vraag me af of de 4g dit ook zal hebben...

En de iPhone is niet zoiets als van andere merken waarbij je over een jaar een telefoon hebt waarvan iedereen vraagt: wat is dat er dan voor 1.. of wat een oud geval.. maar over een paar jaar is een iPhone nog steeds een iPhone
Reageren

Labels
geld terug, iphone 4g, klantenservice, mobistar, omruil



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone net gekocht locken? jailbreaken? tbettin Jailbreak 1 04-02-11 22:50
ik kan geen sms ontvangen! Iphone 4 net gekocht Arienne iPhone algemeen 4 04-09-10 23:55
Net een iphone gekocht ! Maar kan niks Attic84 Archief 1 29-04-09 23:11
Net Iphone gekocht, blijft in herstelmodus hangen chaosz iPhone algemeen 9 07-01-09 15:07
Iphone net gekocht, maar is totaal vastgelopen Iniesta iTunes 3 23-08-08 17:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.