//

Dealextreme

Dealextreme discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone ... Alles uit china is nagenoeg nep trouwens Aan de andere kant komt het meeste wat echt is ook uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-06-10, 00:01
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone Bekijk bericht
... Alles uit china is nagenoeg nep trouwens
Aan de andere kant komt het meeste wat echt is ook uit China, dus het zegt niet zo veel

Ik heb regelmatig bij dealextreme besteld en de kwaliteit is over het algemeen beter dan je zou verwachten voor zo'n prijs.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-06-10, 12:16
ZPhone ZPhone is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 72
Standaard

Ben ik het wel mee eens hoor wat prijs/kwaliteit betreft. Alleen verwacht geen 'geniune' producten te krijgen.
  #23  
Oud 30-06-10, 14:54
Wolffmen Wolffmen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Genuine producten hebben ze zeer zeker ook. Dit staat dan expliciet aangegeven bij het artikel (ook genuine Apple artikelen).
  #24  
Oud 30-06-10, 16:28
ZPhone ZPhone is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 72
Standaard

ja klopt, ze hebben een relatief kleine selectie genuine producten. Maar als je de reacties daarbij leest worden er zeer regelmatig vraagtekens bij geplaatst of het ook wel echt genuine is. Maar de prijs blijft super
  #25  
Oud 30-06-10, 16:53
Mitsj93 Mitsj93 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Vandaag nog 20 van die kleine batterijtjes besteld voor 2,88 euro. -> DealExtreme: $3.54 2032 x 20 pcs Cell Batteries
  #26  
Oud 26-09-10, 14:07
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ik heb een wat minder fraaie ervaring met DealExtreme.

Enkele weken geleden een aantal spullen besteld en dat is keurig binnen gekomen. Ik had echter ook een LCD+glass+digitizer bij ze besteld en na montage bleek dat van de digitizer de 3e kolom icons niet reageerde. Defect dus.

Nu heb ik contact met ze opgenomen en je moet dan foto's maken van de envelopen en van het artikel wat stuk is en dan vervolgens terug sturen. Na ontvangst sturen zij dan het vervangende onderdeel weer naar je toe.

Nu heb ik ze gemeld dat het LCD scherm prima in orde is en dat alleen het glass+digitizer (een geheel) defect is en dat ik dat terug ging sturen. Ik had ondertussen een reserve glass+digitizer op het toestel van m'n dochter geschroefd en dat werkte dus verder prima.

Enkele dagen nadat ik het teruggestuurd had kreeg ik bericht van ze. Waarom ik niet het LCD scherm terug had gestuurd want hun leverancier leverde het alleen als setje.....

Ik ben nu al weken bezig met ze om ze aan hun verstand te peuteren dat ik dit a) al had aangegeven, b) niet van plan ben omdat ik dan weer weken zonder toestel zit (mijn dochter bedoel ik), en c) ze ook gewoon het LCD scherm van hun keverancier achter kunnen houden en zo het setje weer kunnen completeren en naar hun leverancier kunnen sturen.

Ze willen er simpelweg niet aan en hun laatste reactie was dan of ik aub. even 20 dollar bij wilde betalen voor het LCD scherm. Ik heb hierop gereageerd dat ik dat niet van plan ben en dat ze het scherm gewoon uit het setje moeten halen en bij het defecte glass+digitizer moeten stoppen en dat iedereen dan tevreden is. Duurt vast weer een paar dagen voordat ik reactie heb, maar ik ben ondertussen wel klaar met ze.

Meedenken zijn ze niet sterk in en dat terwijl de oplossing voor het grijpen ligt.....

Dus: goedkoop ? Ja. Service ? Nee. Echt niet.
  #27  
Oud 26-09-10, 22:45
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

tja ik ken de site ook hebben veel goedkope producten.
maar weet uit ervaring dat ook niet alles werkt bijv. de USB kabels om je iphone op te laden..... je moet dus ook goed de reviews lezen of ze compatible zijn met jou iphone en firmware versie....
  #28  
Oud 07-01-11, 23:38
ebeng ebeng is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: zh
Berichten: 9
Standaard

Jongens en meisjes,

Luister heel aandachtig wat ik zal zeggen.

Voordat je iets op dealextreme koop, kijk dan ook even op ebay. Want de meeste spullen die bij dealextreme worden verkocht, bijv een 2,5 sata hhd case, voor 12 $ goedkoopste, is al op ebay te vinden voor 2.5$.

Je moet op ebay als je aan het zoeken ben wereldwijd ook selecteren en dan de *prijs en verzendkosten laag * boven tonen, en dan zie je het meteen al.

nog een voorbeeld. Iphone screen protector voor maar 1 cent $ !!! INCL VERZENDKOSTEN!! Hahhahaha

Dus.... doe je ding zou ik zeggen
  #29  
Oud 08-01-11, 00:19
dedafmonteur's schermafbeelding
dedafmonteur dedafmonteur is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Best
Berichten: 279
Stuur een bericht via MSN naar dedafmonteur
Standaard

Dealextreme is erg verslechterd.
Ze zijn langzaam en....LANGZAAM.
__________________
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat ik zeg. Toch?
  #30  
Oud 08-01-11, 01:58
Rowinvd Rowinvd is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

Niet altijd... dinsdag wat besteld, vandaag al verzonden!
  #31  
Oud 09-01-11, 14:11
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Dealextreme is meestal duurder en na mijn laatste slechte ervaring heb ik ze afgeschreven. Ik ga eerder naar BuyInCoins.com - Shopping with Unbeatable Price, Just Buy in Coins . Goedkoop, snel en bewijs van verzending online. Maandelijks krijg je een coupon voor extra korting.

Er zijn veel sites die goedkope troep verkopen. Het is maar wat je wilt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The best of Dealextreme elevator iPhone accessoires en onderdelen 8 01-05-11 21:49
Het DealExtreme topic Laurensho iPhone accessoires en onderdelen 1 07-01-11 23:11
Autolader van DealExtreme Erwinvanh iPhone accessoires en onderdelen 4 18-09-10 16:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:57.