//

aankooptwijfels

aankooptwijfels discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ben sinds enkele tijd van plan om mij een iphone 3gs aan te schaffen. Nu zit ik wel met twijfels. Heb langs de ene ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-07-10, 11:15
claeye claeye is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard aankooptwijfels

Beste,

Ben sinds enkele tijd van plan om mij een iphone 3gs aan te schaffen.
Nu zit ik wel met twijfels.
Heb langs de ene kant de optie om een nieuw toestel te kopen aan 579 euro bij mobistar met volledige garantie en dergelijke.

Maar op 2dehands.be staan verschillende volgens mij betrouwbare phones van rond de 400 euro.

Nu had ik een paar vragen,
Hoe zit dat met de registratie op itunes van een 2dehands toestel en wat doet dat jailbreaken eigenlijk allemaal , weet wel dat hierover verschillende topics opgestart zijn maar ik geraak er nie helemaal uit.
Waar moet ik vooral opletten bij het aanschaffen van een 2dehands toestel?

Bedankt voor de moeite !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-10, 00:11
anhong anhong is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Roermond
Berichten: 53
Standaard

heel simpel! voordeel van een nieuwe is natuurlijk dat die helemaal schoon is en activatie allemaal op jouw eigen naam komt en natuurlijk 2 jaar volle garantie.

2e hands is altijd maar moeilijk in te schatten wat de vorige eigenaar ermee heeft gedaan weet niemand behalve hijzelf en de garantie is natuurlijk ook maar afhankelijk wanneer hij het heeft aangeschaft. maar prijs is natuurlijk een stuk goedkoper.
Maar hier online bij iphoneclub.nl staan velen goede toestellen te koop.


jailbreaken moet je maar bij forum lezen wat het precies is. staat heel duidelijk uitgelegd
  #3  
Oud 01-08-10, 16:13
daniel62638 daniel62638 is offline
 
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 5
Standaard

Duidelijke uitleg, erg handig. en de registratie met Itunes, geeft dat ook problemen bij een 2e handsje?
  #4  
Oud 01-08-10, 22:29
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anhong Bekijk bericht
heel simpel! voordeel van een nieuwe is natuurlijk dat die helemaal schoon is en activatie allemaal op jouw eigen naam komt en natuurlijk 2 jaar volle garantie.

2e hands is altijd maar moeilijk in te schatten wat de vorige eigenaar ermee heeft gedaan weet niemand behalve hijzelf en de garantie is natuurlijk ook maar afhankelijk wanneer hij het heeft aangeschaft. maar prijs is natuurlijk een stuk goedkoper.
Maar hier online bij iphoneclub.nl staan velen goede toestellen te koop.


jailbreaken moet je maar bij forum lezen wat het precies is. staat heel duidelijk uitgelegd
Uhuuh dit klopt niet helemaal wat je schrijft.

Als je een 2e hands iPhone hersteld via iTunes is de firmware weer in de zelfde staat als een nieuwe.

Dus koop je een 2e hands dan is deze gewoon te herstellen via iTunes en is deze weer net zo schoon als een nieuwe.

Voordelen:
Prijs

Nadelen:
Garantie
Schade
Mankementen
Gebruikerssporen
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #5  
Oud 02-08-10, 19:21
bdr bdr is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 125
Standaard

Over een iPhone 4 hoef je niet te twijfelen, want die kan je voorlopig toch niet krijgen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:22.