//

30 juli voor T-mobile winkel wachten, toestellen beschikbaar?

30 juli voor T-mobile winkel wachten, toestellen beschikbaar? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben vandaag langs mijn T-mobile shop geweest en ze gooien 1/3 van de toestellen in de vrije verkoop dus ondank dat de mijn gereserveerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 27-07-10, 00:26
dtsjunk dtsjunk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 90
Standaard

Ik ben vandaag langs mijn T-mobile shop geweest en ze gooien 1/3 van de toestellen in de vrije verkoop dus ondank dat de mijn gereserveerd is ga ik lekker om 6 uur voor de deur zitten met mijn ipad en thermos koffie hahaha
__________________
iMac 24" 2,96 GHz 8GB DD3 OCZ 128 GB SSD Vertex 2, iPhone 4 White 16gb, iPad 2 16gb White, Timecapsule 1 TB, Fiber Power 120 Mbit
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 27-07-10, 00:38
damian4life damian4life is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden van het land
Berichten: 81
Standaard

IK ben vandaag bij een phonehouse geweest, nou die wist nog van de hoed of de rand, of hield zich zo...

en daarna even doorgelopen naar een belcompany, en die wist te vertellen dat ze losse verkoop moeten doen, en dan geen honderden maar enkele.
zou een eis geweest zijn van apple.??? c.q... t-mobile.
omdat niet iedereen altijd maar in de gelegenheid geweest is te reserveren of inschrijven.

over aantallen kon ie niks zeggen, maar hij zei wel, dat als je echt vroeg bent je voor 80% met 1 de deur uit gaat.
nu vertelde die wel dat ze bij belcompany alleen met iphone abbo gaan???
ben alleen vergeten te vragen wat ze kosten.
weet iemand daar enige info over??????
  #43  
Oud 27-07-10, 02:24
Metallica Metallica is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik snap een ding niet
Ik heb een abbonoment die binnen een paar maanden afloopt (iPhone 3G) ik wil vrijdag mijn nummer houden en een iPhone 4 halen met een ander abbonoment. Stel de Losse verkoop is mogelijk kan ik dan een iPhone halen of is het alleen voor zelfde abbonomenten en nieuwe klanten?
  #44  
Oud 27-07-10, 05:24
crazyceesy crazyceesy is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

wanneer en waar zal de landelijke launce zijn? zoals vorig jaar in Almere en 2 jaar geleden in Rotterdam?
  #45  
Oud 27-07-10, 09:04
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Nergens. Want dan zal die al over 3 dagen moeten zijn en ze hebben nkg niets verteld. Bovendien zijn er al zooo veel reserveringen...
  #46  
Oud 27-07-10, 09:06
icepick icepick is offline
• iOS 4.0
• 4.3
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard

Ik sta bij T-mobile in Apeldoorn als 15e op de lijst.. maar ik vraag me af of ik daadwerkeljik een iphone kan halen vrijdag.. op zich is 15e wel hoog in de lijst.. maar toen ik zei "dan heb ik wel een grote kans aan de beurt te komen?!".. toen kreeg ik niet echt antwoord..
  #47  
Oud 27-07-10, 11:58
xpeek xpeek is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 18
Standaard

Het is wel weer spannend allemaal zo!
Ik zit zelf ook nog te twijfelen om gewoon ergens naar toe te gaan.
  #48  
Oud 27-07-10, 17:08
Arienho Arienho is offline
• iOS 4.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Er zullen vast wel toestellen beschikbaar zijn, dat mensen hem reserveren via internet moesten hun weten, In winkel zullen ze niet op volle voorraad liggen maar er zullen er gerust genoeg zijn voor mensen die abbo gewoon via de winkel willen halen.
  #49  
Oud 27-07-10, 17:27
damian4life damian4life is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden van het land
Berichten: 81
Standaard

ik denk dat niemand het juiste antwoord weet aan de ene kant spannend maar aan de andere kant doe je ook niet aan klantenbinding. door je vaste klanten in het ongewis te laten en je aankomende nieuwe klanten geen ja of nee kan verkopen.

ik was vandaag bij een t-mobile shop in utrecht. daar vertelde ze dat ze een reserveringslijst van over de 50 hadden met voornamelijk 16 gb aanvragen.
hij adviseerde om dan vandaag te reserveren en dan voor de 32 gb te gaan.
en hij had ook niet het idee dat ze er zoveel krijgen dat ze ook los verkocht zullen gaan worden.

daarna een belcompany klantenservice gebelt, die vertelde dat elk filiaal er maar hooguit 5 zullen krijgen. en die zijn dan voor de reserveringen.
maar hun hebben hier donderdag nog een laatste gespreksronde over intern.

kortom weet jij het nog... weet ik het....
  #50  
Oud 27-07-10, 18:12
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dtsjunk Bekijk bericht
De t-mobile shop waar ik mijn reservering heb staan die zeggen dat ze ook wat losse toestellen verkopen zonder reservering.
Dan weten ze zeker al dat er meer iPhone's binnenkomen dan dat ze reserveringen hebben !?

Laatst gewijzigd door PrittStift; 27-07-10 om 18:25.
  #51  
Oud 27-07-10, 19:38
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icepick Bekijk bericht
Ik sta bij T-mobile in Apeldoorn als 15e op de lijst.. maar ik vraag me af of ik daadwerkeljik een iphone kan halen vrijdag.. op zich is 15e wel hoog in de lijst.. maar toen ik zei "dan heb ik wel een grote kans aan de beurt te komen?!".. toen kreeg ik niet echt antwoord..
Mij werd verteld dat ik absoluut de eerste zou zijn.
  #52  
Oud 28-07-10, 00:23
iFajar iFajar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Dit klopt, inderdaad. In een klein stadje met een T-Mobile Shop heb je dus meer kans dan bij een T-Mobile Shop in Amsterdam of Rotterdam (omdat in grote steden waarschijnlijk meer reserveringen in de shop zijn gedaan).
Je zou het in Purmerend kunnen proberen... ik weet niet waar je woont maar hier heb je denk ik wel een grotere kans. Ik ga hem namelijk ook halen
  #53  
Oud 28-07-10, 11:38
relaxman relaxman is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 35
Standaard

T-mobile heeft hun site geupdate:

Na lang wachten arriveert op vrijdag 30 juli ook in Nederland de iPhone 4. De verwachte voorraad van de iPhone 4 zwart zal in de eerste weken helaas beperkt zijn, maar vanaf 30 juli ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner verkoopkanalen om je alvast in te schrijven voor deze unieke telefoon. Op het moment dat de iPhone 4 weer beschikbaar is, ben jij de eerste die het hoort.
Als je de iPhone 4 zwart hebt besteld, houd dan rekening met levertijden van 8-10 weken. De iPhone 4 wit zal helaas pas later dit jaar beschikbaar zijn.

Conclusie: Wachten voor de winkel heeft echt geen zin dit keer, tenzij je in een dorp woont
  #54  
Oud 29-07-10, 12:44
icepick icepick is offline
• iOS 4.0
• 4.3
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard

Net gebeld door T mobile Apeldoorn. Was 15 op de lijst en ze hadden er minder dan 20 binnengekregen. Ik kan hem dus morgen ophalen..
Er zullen geen toestellen beschikbaar zijn voor binnenlopers.. alles gaat via reserveringen..
  #55  
Oud 29-07-10, 13:28
appeltje82 appeltje82 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik ben net ook gebeld door T-Mobile Apeldoorn. Ik kan morgen mijn 32GB zwart ophalen.
  #56  
Oud 29-07-10, 13:51
icepick icepick is offline
• iOS 4.0
• 4.3
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard

Wat was je nummer op de lijst?
  #57  
Oud 29-07-10, 13:52
Juci Juci is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 9
Standaard

Heeft iemand toevallig al iets vernomen over de heoveelheid toestellen die de T-shop in Deventer heeft ontvangen? Was er net, maar ze wilden niets kwijt :-( Ik sta daar 12de op de lijst en m'n vriend 11de... schat onze kans nog best hoog toch?
  #58  
Oud 29-07-10, 13:59
jappe1994 jappe1994 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Ik ben nummer 10 op de lijst in Enschede.. 32GB zwart.. Ze zei 70% kans.. Ze zei dat ze vanavond gingen bellen?
  #59  
Oud 29-07-10, 14:00
appeltje82 appeltje82 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Nummer 11, ik had eigenlijk een witte besteld maar krijg morgen een zwarte.
  #60  
Oud 29-07-10, 14:02
jappe1994 jappe1994 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appeltje82 Bekijk bericht
Nummer 11, ik had eigenlijk een witte besteld maar krijg morgen een zwarte.
Welke shop? want mn broertje is in Enschede nr 11. Dus hoop niet dat ze er maar 10 binnenkrijgen, dan heb ik er alleen een.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten RobertLP Koopinformatie Nederland 23 30-07-10 13:52
aantal toestellen per winkel pimoettwente Koopinformatie Nederland 2 28-07-10 14:22
Artikel niet beschikbaar in Nederlandse winkel lighthouse Archief 3 18-10-09 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.