//

iPhone 4 gratis bumper al verzonden!

iPhone 4 gratis bumper al verzonden! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hem ook ontvangen.... Ik zoek alleen een leren cover, waar hij in kan inclusief bumper. Iemand een suggestie?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 11-08-10, 17:23
riegman riegman is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 12
Standaard

Ik heb hem ook ontvangen.... Ik zoek alleen een leren cover, waar hij in kan inclusief bumper. Iemand een suggestie?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 11-08-10, 17:24
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Mijn bumper is vandaag besteld. Geschatte levertijd 6 sept. 2010 (tot die tijd heb ik een doorzichtig hoesje eromheen).
  #43  
Oud 12-08-10, 00:43
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Ik heb mn zwarte bumper vandaag ook ontvangen. (rond 1aug besteld)
Eigenlijk vind ik het wel een mooi ding
  #44  
Oud 12-08-10, 00:49
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

10 dagen, das best snel nog!
Heb je er ook een screenprotector op zitten?
  #45  
Oud 12-08-10, 00:53
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bureno Bekijk bericht
10 dagen, das best snel nog!
Heb je er ook een screenprotector op zitten?
Op de achterkant zit nog de sticker die Apple erop plakt (onderste lipje afgeknipt). Op de voorkant zit niks, helaas al 2 hele kleine karsjes

Screenprotector voor voor en achterkant is onderweg.
  #46  
Oud 12-08-10, 01:36
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn Bekijk bericht
Op de achterkant zit nog de sticker die Apple erop plakt (onderste lipje afgeknipt). Op de voorkant zit niks, helaas al 2 hele kleine karsjes

Screenprotector voor voor en achterkant is onderweg.
das gelijk zonde he!
Ik heb de sticker voorop en achterop nog laten zitten. voorop het onderste deel er af geknipt, en achterop een hoekje voor de camera. Ziet er niet echt uit, maar brando protectors voor achter+voor zijn ook onderweg...
  #47  
Oud 18-08-10, 18:01
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Ben ik nu de enige die al lang geleden een bumper besteld heeft, maar nooit een bevestiging heeft gekregen? Als ik in de app ga en opnieuw probeer, geeft hij de melding dat er voor deze iPhone al een order is geplaatst en ik een e-mail zal ontvangen als hij verzonden zal worden. Ik heb net Apple Support hierover gebeld, en zij zeggen dat het normaal is want er zijn nog geen bumpers?
  #48  
Oud 18-08-10, 18:10
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Zie je je order wel in de apple store staan dan?
Ik heb de bumper op 9 augustus besteld. Vandaag kreeg ik en email dat de bumper verstuurd is. Overigens kreeg ik ook direct na het bestellen een bevestiginsmail.
In de apple store zie ik nu dit:

Shipped on: Aug 18, 2010 via syncreon Netherlands BV POST |
Delivers: 08 Sep, 2010

Ik verwacht de bumper dus over een dag of 4 te ontvangen..
  #49  
Oud 18-08-10, 19:35
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Ja inderdaad ik zie dat het 27 augustus verzonden zal worden. Stom van me dat ik daar nog niet had gekeken. Heb om de een of andere reden wel nooit een mail gehad. Ik heb via mijn Amerikaans account besteld (de app was daar eerder beschikbaar). Wel raar dat er een prijs van €18.15 bij staat...

IPHONE 4 BUMPERS BLACK-ZML


€15.00
1
€15.00
SubTotal: €15.00 Tax: €3.15 Shipping Charge: €0.00 Total: €18.15
  #50  
Oud 06-09-10, 14:44
discostar discostar is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard

Zijn er al mensen die estimated shipping op 27 augustus hadden waarvan de bumper al binnen is?
  #51  
Oud 06-09-10, 14:51
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door discostar Bekijk bericht
Zijn er al mensen die estimated shipping op 27 augustus hadden waarvan de bumper al binnen is?
Heb zelf op 28-08 een griffin etch besteld. In de bevestigingsmail staat: pas vanaf 27-09 wordt verzonden
  #52  
Oud 08-09-10, 17:58
Sloober Sloober is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik snap dit niet, ik krijg 6 dagen geleden een email waar dit in staat:

Het doet ons genoegen u te kunnen meedelen dat uw bestelling bij de Apple Store met nummer ********** per post is verzonden en binnenkort op het door u opgegeven adres zal worden afgeleverd.
Uw bestelling zal naar verwachting binnen 5 werkdagen bij u worden afgeleverd. Dit is slechts een geschatte levertijd, die kan variëren. Aangezien uw bestelling per post wordt verstuurd, kunt u de zending helaas niet volgen.

Aangezien sommige postbodes moeite hebben met post juist afleveren op mijn adres en er ook weleens post gestolen is ben ik al snel ongerust wanneeer een levering langer duurt, maargoed.. Ik dus net naar de apple store en daar staat dit:

Verzonden op: Sep 2, 2010
Verwachte leverdatum: 07 Okt, 2010

Maakt het er niet echt duidelijker op.. Wat moet ik nu geloven?
  #53  
Oud 08-09-10, 18:20
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

ik wacht al vanaf 9 augustus op mijn incase snap case smoke
zou 6 september verzonden worden.. heb nog niets gehoord :-\
  #54  
Oud 08-09-10, 18:23
Sloober Sloober is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

En heb jij ooit de "Het doet ons genoegen u te kunnen meedelen dat uw bestelling bij de Apple Store met nummer ********** per post is verzonden" mail gehad ook? Zoja op welke datum ongeveer? En stond daar de datum van 6 sept in of zei Apple Store dat?
  #55  
Oud 08-09-10, 18:32
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

nee die mail heb ik nog niet gehad.. alleen de mail waarin mijn bestelling bevestigd werd
krijg het idee dat de incase snap case smoke de witte iphone van de cases is ;-)
  #56  
Oud 08-09-10, 19:10
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sloober Bekijk bericht
Ik snap dit niet, ik krijg 6 dagen geleden een email waar dit in staat:

Het doet ons genoegen u te kunnen meedelen dat uw bestelling bij de Apple Store met nummer ********** per post is verzonden en binnenkort op het door u opgegeven adres zal worden afgeleverd.
Uw bestelling zal naar verwachting binnen 5 werkdagen bij u worden afgeleverd. Dit is slechts een geschatte levertijd, die kan variëren. Aangezien uw bestelling per post wordt verstuurd, kunt u de zending helaas niet volgen.

Aangezien sommige postbodes moeite hebben met post juist afleveren op mijn adres en er ook weleens post gestolen is ben ik al snel ongerust wanneeer een levering langer duurt, maargoed.. Ik dus net naar de apple store en daar staat dit:

Verzonden op: Sep 2, 2010
Verwachte leverdatum: 07 Okt, 2010

Maakt het er niet echt duidelijker op.. Wat moet ik nu geloven?
Deze mail heb ik ook op maandag 6-9 gekregen. Alleen ik heb nog steeds niets binnengekregen. Zodra ik het binnenkrijg. Post ik hier gelijk.
  #57  
Oud 08-09-10, 19:52
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Mijn bumper had een verwachte verzenddatum van 27 augustus. Toen ik een week later (afgelopen vrijdag) nog niets gehoord had, belde ik naar Apple, naar het nummer van de Apple Store. Toen hebben ze mij gezegd dat ze dit zouden bekijken en mij zo snel mogelijk iets zouden laten weten. De maandag daarop (dus 2 dagen geleden) kreeg ik een mail dat mijn bumper verzonden was, en vandaag heb ik hem ontvangen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan omdg iPhone algemeen 13 30-10-10 22:37
Wat moet je nu juist doen om een gratis bumper voor de iPhone te verkrijgen? saaiko iPhone accessoires en onderdelen 9 10-09-10 19:06
Poll: Moet Apple de klant tegemoet komen met een gratis bumper? firestarter Chat en geruchten 13 07-07-10 15:32
Geen mail van iPhone in Sent (Verzonden) J0sT iPhone algemeen 0 11-08-09 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:07.