//

Opzeggen abo => dan naar t-mobile?

Opzeggen abo => dan naar t-mobile? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclubbers! Ik heb op dit moment een hi abonnement, dat in november afloopt. ik had dus het idee om het gewoon af te kopen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-07-10, 19:20
collin43 collin43 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard Opzeggen abo => dan naar t-mobile?

Beste iPhoneclubbers!

Ik heb op dit moment een hi abonnement, dat in november afloopt. ik had dus het idee om het gewoon af te kopen bij Hi (huidige provider), om dan over te stappen naar T-mobile en een iphone te halen.

De opzeg termijn van Hi is 1 maand, dus als ik hem NU afzeg, moet ik nog een maand verder bellen, en de rest betaal ik zonder dat ik er belminuten voor krijg, duidelijk toch?

Nu was mijn vraag: Ik heb vandaag een iphone gereserveerd bij de belcompany, sta als 20e op de lijst, dus dat word nog wel 6 weken (niet zon ramp)

Maaaaar, zou ik dan nu al mijn abonnement op moeten zeggen? i.v.m. de 1 maand opzeg termijn van hi, of kan ik, als ik straks mijn abonnement afsluit bij t-mobile (in de belcompany zaak), mijn huidige abonnement laten afkopen en meteen overschakelen op t-mobile?

Alvast bedankt!


Eigen off-topic:

Vinden jullie het eigenlijk ook niet raar, de prijzen van de iphone 4? check:
1 jarig contract, i-1000 (100 euro per maand) = 1200 euro, plus 200 bijbetalen voor iphone. TOTAAL: 1400 euro voor 1 jaar.

2 jarig contract i-150: (30 euro per maand) = 720, plus 170 voor de iphone, TOTAAL: 890 euro.

Raar toch, je geeft in 1 jaar zon 500 euro meer uit met de i-1000, en nog moet je meer bij betalen voor de iphone als met dat kleine abonnementje wat denken jullie hier van, en waarom zou het zo zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-10, 20:24
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Doe jij anders gewoon bij KPN blijven en koop de iphone los in Frankrijk of UK....

Heb jij tenminste een goed nekwerk en ik de zekerheid dat mijn salaris nog betaald kan worden
  #3  
Oud 27-07-10, 20:30
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
Doe jij anders gewoon bij KPN blijven en koop de iphone los in Frankrijk of UK....

Heb jij tenminste een goed nekwerk en ik de zekerheid dat mijn salaris nog betaald kan worden
in dat geval zeg ik lekker switchen

voordeel met icm abbonnement is dat je minder geld in 1 keer kwijt bent
koop je hem los dan zal je wel wat dieper in de buidel moeten tasten
is dus wat je zelf het prettigst vindt
  #4  
Oud 28-07-10, 22:55
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
Doe jij anders gewoon bij KPN blijven en koop de iphone los in Frankrijk of UK....

Heb jij tenminste een goed nekwerk en ik de zekerheid dat mijn salaris nog betaald kan worden
Dat nekwerk zal wel goed zitten ja. Jij werkt bij KPN?
Overigens sluit ik me aan bij je post: ga niet naar t-mobile, je kunt fatsoenlijke 3G dekking ofwel prettig internetten vergeten. Zeker tijdens spitsuren, en al helemaal in de Randstad. Als je zo die afzeik posts leest over t-mobile doet hun netwerk op het platteland uitstekend, maar dat is alleen omdat er daar niet zoveel toestellen per mast zitten.
Nu ja, je moet het zelf weten. Maar ik ben blij dat ik na 2 jaar eindelijk weg kan daar.
  #5  
Oud 28-07-10, 23:15
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

Ik kan me ook alleen maar aansluiten bij de rest; blijf lekker bij hi, haal een sim only abonnement met databundel, en haal hem los in de UK/FR/BE/IT. Dit lijkt misschien wat duurder, maar op dat baggernetwerk van T mobile wil je geen iPhone hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: proximus abonnement opzeggen om naar Mobile Vikings te gaan ? petersmichiel Overige providers België 25 06-03-12 21:29
België: Proximus abo kostenloos opzeggen tot 30/09/10 Bomans Overige providers België 15 13-09-10 15:16
Hi Abo opzeggen na tariefwijziging pascalletje Overige providers Nederland 2 13-06-10 18:39
Vodafone SO Basis abo 2j 35,00 opzeggen Destiny Vodafone 7 19-07-09 15:21
T-Mobile abo opzeggen en iphone houden voor ander netwerk? Modena Odido (T-Mobile) 9 01-04-09 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:35.