//

iPhone4 -> Antwerpen

iPhone4 -> Antwerpen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) maak ik kans om in Wijnegem Shopping bij de mobistar winkel een iphone 4 mee te nemen?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Welke versie heb je besteld?

iPhone4 16GB 13 46,43%
iPhone4 32 GB 15 53,57%
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-07-10, 21:28
roderick roderick is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

maak ik kans om in Wijnegem Shopping bij de mobistar winkel een iphone 4 mee te nemen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-07-10, 21:35
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Wijnegem werkt zonder reservaties, dus proberen hé
  #23  
Oud 30-07-10, 02:53
RubenTheys RubenTheys is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 45
Standaard

Zit net bij Mobistar Center Meir en ben eerste in de rij . Bij Huidevetter was al 6 man aan het wachten. Public Wi-Fi'tje gevonden; verzacht het wachten wat... Nu maar hopen dat ze hier *iets* aanbieden straks.
  #24  
Oud 30-07-10, 03:34
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RubenTheys Bekijk bericht
Zit net bij Mobistar Center Meir en ben eerste in de rij . Bij Huidevetter was al 6 man aan het wachten. Public Wi-Fi'tje gevonden; verzacht het wachten wat... Nu maar hopen dat ze hier *iets* aanbieden straks.
Zit je nu al in de wachtrij? haha, is de MB in Meir één van de 10 die om 7 uur ´s morgens open gaat, of 10 uur pas? Heb je trouwens een reservering?
  #25  
Oud 30-07-10, 04:11
RubenTheys RubenTheys is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 45
Standaard

Geen reservering, 10 uur en 7 man ondertussen
  #26  
Oud 30-07-10, 04:23
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RubenTheys Bekijk bericht
Geen reservering, 10 uur en 7 man ondertussen
Oh oke, even een serieuze vraag, kun je een iPhone extra meenemen voor mij, of is ook de losse verkoop 1 per persoon? Uiteraard met vergoeding, 32 gb?
  #27  
Oud 30-07-10, 05:01
RubenTheys RubenTheys is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 45
Standaard

Ik vrees dat deze ook 1 per persoon zal zijn. Het zou trouwens niet echt fraai zijn voor mijn medekampeerders om er twee mee te ritsen
  #28  
Oud 30-07-10, 08:18
JaytB JaytB is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 50
Standaard

Ik sta momenteel aan de Huidevettersstraat in Antwerpen. Heb nr. 73 en we staan hier met een 100-tal mensen. Velen hebben geen reservatie. Een Mobistar-meisje met croissants kwam net doodleuk vertellen dat er helemaal geen reservatie's waren. Ook de mensen ad deur weten niks. We zullen wel zien...
  #29  
Oud 30-07-10, 08:24
tarantino tarantino is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lier, Belgie
Berichten: 37
Standaard

Hier in Herentals ben ik nog steeds helemaal alleen. Zit hier sinds 7 uur.
  #30  
Oud 30-07-10, 08:27
Rprp Rprp is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JaytB Bekijk bericht
Ik sta momenteel aan de Huidevettersstraat in Antwerpen. Heb nr. 73 en we staan hier met een 100-tal mensen. Velen hebben geen reservatie. Een Mobistar-meisje met croissants kwam net doodleuk vertellen dat er helemaal geen reservatie's waren. Ook de mensen ad deur weten niks. We zullen wel zien...
Ik sta nu vooraan en er zijn zo'n 30 mensen zonder reservatie weg gestuurd.
  #31  
Oud 30-07-10, 08:28
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Ze werken wel gewoon met reservaties toch?, want dan ga ik nu rijden...
  #32  
Oud 30-07-10, 09:50
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JaytB Bekijk bericht
Ik sta momenteel aan de Huidevettersstraat in Antwerpen. Heb nr. 73 en we staan hier met een 100-tal mensen. Velen hebben geen reservatie. Een Mobistar-meisje met croissants kwam net doodleuk vertellen dat er helemaal geen reservatie's waren. Ook de mensen ad deur weten niks. We zullen wel zien...

LOL, ik ben rond 7u30 voorbij gereden, (paar foto's uit de wagen gemaakt, zwarte alfa),wat een pak mensen!!
Ondertussen heb ik al weet van vrienden die hem in Doornik opgehaald hebben, maar daar deden ze zeer moeilijk, max 1 per klant, reservatie uiteraard verplicht, en als de naam niet klopte, een volmacht.
Succes, en ik ben blij met mijn Parijse 4 .... maar de sfeer in die rijen weet ik uit ervaring , is toch ook leuk...
  #33  
Oud 30-07-10, 11:16
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
LOL, ik ben rond 7u30 voorbij gereden, (paar foto's uit de wagen gemaakt, zwarte alfa),wat een pak mensen!!
Ondertussen heb ik al weet van vrienden die hem in Doornik opgehaald hebben, maar daar deden ze zeer moeilijk, max 1 per klant, reservatie uiteraard verplicht, en als de naam niet klopte, een volmacht.
Succes, en ik ben blij met mijn Parijse 4 .... maar de sfeer in die rijen weet ik uit ervaring , is toch ook leuk...
Hehe ik heb je zien voorbij rijden
  #34  
Oud 30-07-10, 11:36
Foesbar Foesbar is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Mechelen Belgium
Berichten: 23
Standaard

En mensen die om 10u nog succes hebben gehad?

Was het maar 1 per persoon?

Was nr 51 en heb mijn 2 stuks meegekregen (volmacht van mijn vrouw).
Zelfs NL'ers die met 3 tot 4 stuks buitenkwamen was geen probleem.

De 2 die ik meehad zijn wel voor eigen gebruik, benieuwd hoeveel andere er ondertussen aan woekerprijzen worden aangeboden
  #35  
Oud 30-07-10, 11:39
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

In Hasselt was iemand die 3 iPhones mee nam, ookal plakte er een papier tegen de deur/raam dat het 1 iPhone/persoon was..

@roderick: Wijnegem had blijkbaar 15 iPhones binnen en ze waren binnen de 20 min allemaal weg. (Op een ander forum gelezen)
  #36  
Oud 30-07-10, 11:46
minosvdb's schermafbeelding
minosvdb minosvdb is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 36
Standaard

Mobistar Wijnegem had dus 9x 16GB en 6x 32GB.... net iets te weinig voor de om 9.15u circa 50 wachtenden.

En als ik dat hier zo lees zijn 15 stuks nog "veel" :-( ...pffff

Welnu, Apple weet verdomd goed hoeveel telefoons ze elke dag kunnen produceren, weet héél precies en al lang op voorhand welk land hoeveel telefoons geleverd zal krijgen. Ik ga er dus ook vanuit dat Apple bewust een schaarste creëert.

Dus als Apple weigert om zelfs al maar te zeggen wanneer ze wel voldoende toestellen kunnen leveren, dan vraag ik mij af of ze het nog wel verdienen om een pokkedure gsm aan mij te slijten.

Ik heb echt een nieuwe nodig want mijn 2G heeft het begeven en omdat ik niet weet hoe lang ik nog op de iPhone 4 zal moeten wachten moet ik mss toch maar één van de betere Nokiaatjes of zo gaan scoren en Apple (en ook Mobistar) met hun arrogantie eens bye-bye zeggen. En als ik niet de enige ben die er zo over denkt en alzo handelt, dan ben ik ook eens benieuwd hoe hun aandeeltjes dán gaan evolueren. Het is het overwegen waard denk ik.
  #37  
Oud 30-07-10, 11:55
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Apple loopt in alle "1st Wave" landen al achter op bestellingen, en ze hebben een strikt schema om tegen eind september de iPhone beschikbaar te hebben in alle landen.. Ik hoorde in de wachtrij van Hasselt zeggen dat de Apple Store in Londen momenteel met zo'n 2500 backorders zit.

Apple verkoopt ze sneller dan dat ze het kunnen produceren, ze houden x aantal toestellen opzij om zo de volgende lanceringen te kunnen doen en zich zo aan hun schema te kunnen houden.. Bewuste schaarste zou ik het niet noemen, ze kunnen ze gewoon niet sneller produceren.
  #38  
Oud 30-07-10, 11:58
RubenTheys RubenTheys is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 45
Standaard

Heb mijn 32GB te pakken gekregen op de Meir. Ze hadden daar 8(!) stuks. 2*32.. Ik ben kapot en moet nog gaan werken.
  #39  
Oud 30-07-10, 13:00
Syndicate Syndicate is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Stond dus bij Wijnegem 24ste in de rij, tot nummer 16 kregen ze een iphone wat ik al had verwacht. Enige jammere is dat ze geen reserveringen aan wilde nemen in de store.

Daarna ff snel nog langs Kapelle gereden maar daar bleken 20 mensen te hebben gestaan en hun hadden er maar 3 iphones geleverd gekregen.

Zowel de medewerker in Wijnegem als in Kapelle denkt dat ze na 2 weken wel weer een levering zullen krijgen zoals vorig jaar ook het geval was. Hij durfde dit alleen niet met zekerheid te zeggen.

Denk dat ik nu toch maar ga wachten op de witte versie!
  #40  
Oud 30-07-10, 13:06
Tyr Tyr is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 80
Standaard

Lang wachten maar toch gelukt in de De Keizerlei, nu nog uitzoeken wat ik ga doen met die franse die ik gisteren als backup plan had gekocht
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Saturn Antwerpen uhans Koopinformatie Nederland 6 14-10-10 09:46
Mobistar Antwerpen rubvandoorn Koopinformatie België 2 23-10-09 20:00
Opgepast in Antwerpen Blaster Archief 29 29-06-09 10:00
Antwerpen Store . . . Roue iPhone accessoires en onderdelen 4 11-11-07 00:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.