//

Slecht nieuws van de Switch!!

Slecht nieuws van de Switch!! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn Iphone 4 al begin Juni gepre-orderd bij de Switch in Antwerpen en ontving vandaag dit bericht: U heeft bij Switch één of meerdere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-10, 01:40
Mischadbs Mischadbs is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 26
Standaard Slecht nieuws van de Switch!!

Heb mijn Iphone 4 al begin Juni gepre-orderd bij de Switch in Antwerpen en ontving vandaag dit bericht:

U heeft bij Switch één of meerdere iPhone 4 besteld. Aangezien we van Mobistar, dat de exclusieve distributie van de iPhone 4 voor België in handen heeft, slechts een uiterst beperkt aantal toestellen kunnen krijgen in de komende maanden, hebben we besloten de iPhone 4 voorlopig niet te verdelen.
Aangezien bijna alle iPhone 4 die beschikbaar zijn voor de Belgische markt verdeeld zullen worden via de Mobistar Centers raden wij u aan om daar verder te informeren.
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat deze sitiuatie, die geheel buiten onze wil bestaat, met zich meebrengt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 08:58
robvdk's schermafbeelding
robvdk robvdk is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 75
Standaard

Das lekker
  #3  
Oud 30-07-10, 21:56
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

Ik heb hetzelfde mailtje gekregen vandaag!
Had hem ook al in juni gereserveerd
  #4  
Oud 31-07-10, 03:57
Mischadbs Mischadbs is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 26
Standaard

Wat moeten we hier nou weer mee, heb het gisteren ook getipt aan iphoneclub en staat stukje over in artikel van vandaag. Heb Mobistar ook al gemaild over hoe ze dit willen gaan oplossen maar nog geen reactie.. Ben behoorlijk pissed off ik pre-order bijna 2 maanden van te voren en mensen die de Mobistar in liepen kregen er zo een mee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: van 2.2.1 naar 3.0 maar slecht ontvangst!! wat nu? Jaouad Unlock 2 31-01-10 13:23
ongewild gebruik van silent switch robbuijs iPhone algemeen 1 29-11-09 13:58
Slecht nieuws: 4.6 Bootloaders niet te unlocken tot FW-update sjowol Archief 3 28-11-07 01:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.