//

Tweede leveringsronde bij winkels.

Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Was het maar zo'n feest, René, dat particulieren zonder voorinschrijving lachend met een telefoon de T-mobile winkel uitlopen (snif). Van slechts twee winkels weet ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 01-08-10, 20:04
martinvb martinvb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Velsen
Berichten: 30
Standaard

Was het maar zo'n feest, René, dat particulieren zonder voorinschrijving lachend met een telefoon de T-mobile winkel uitlopen (snif). Van slechts twee winkels weet ik dat dit zo was: Bergen op Zoom en Oosterhout. Echt incidenteel dus.

Verder is het relaas erg begrijpelijk. Zeker als zakelijke klant kunnen ze het niet maken om je op die manier af te schepen. Helaas is T-mobile (zwaar?) onvoldoende voorbereid op de verwerking van de aanvragen (en dan heb ik het niet eens over de tekorten, dat is gedeeltelijk buiten hun macht om). Ik ben wel bang dat ze hier niet snel wat van zullen leren.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 01-08-10, 20:57
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renegerritsen Bekijk bericht
Ik ga morgen naar een T-mobile shop en kijken of ik via hen een telefoon kan regelen, misschien is dat de enige manier....ben benieuwd of ik alleen sta met dit probleem..
Denk dat je met niets thuis zal komen. Ben vandaag in een TM shop geweest en die kunnen nu niets leveren. Dit gaat alleen via inschrijvingen/bestellingen. En daar staat een wachttijd op van 8 tot 10 weken.
  #43  
Oud 01-08-10, 21:26
renegerritsen renegerritsen is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Denk dat je met niets thuis zal komen. Ben vandaag in een TM shop geweest en die kunnen nu niets leveren. Dit gaat alleen via inschrijvingen/bestellingen. En daar staat een wachttijd op van 8 tot 10 weken.
Als ze zich aan hun eigen policy houden zullen ze me niets leveren en ik ga er ook maar niet naar toe, het is alleen behoorlijk frustrerend als je als klant alle procedures volgt en dan ontdekt dat er helemaal niets van terecht komt bij deze provider. Zou dit bij KPN ook op deze manier zijn gebeurd? Kan het me niet voorstellen.
  #44  
Oud 01-08-10, 23:27
ukkie86 ukkie86 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik kan niet wachten tot ik hem binnen krijg. Ik heb op 20 juli de telefoon rond 8.15 telefonisch besteld omdat de site nog niet gereed was. Ook bij de klantenservice was een computerstoring, maar hij zou mijn aanvraag indienen zodra het systeem gereed was. Nu blijkt dat mijn reservering pas om 16.45 is doorgevoerd en ik buiten de eerste leveringsronde ben gevallen. Ik baal er echt ontzettend van omdat ik juist vroeg op was gestaan om er zeker van te zijn dat ik mijn iPhone op de 30e zou hebben.

Ik hoop in ieder geval dat de 2e levering deze week komt.
  #45  
Oud 02-08-10, 00:39
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Wat ik me eigenlijk afvraag, hoe komt het dat er zo minimaal geleverd is?

- Heeft Apple grote leveringsproblemen?
- Wordt er expres schaarste gecreeerd?

De iPad bijvoorbeeld, is wel gewoon op voorraad, waarom kan het bij de iPad wel, maar bij de iPhone niet. Al tijden weten ze dat er op 30 juli in een stuk of 17 landen gelanceerd gaat worden, dan weet je toch dat er veel vraag naar zal zijn.. Of zie ik het te gemakkelijk? Slechts enkele toestellen per winkel is echt schandalig weinig.. Ben dan ook erg benieuwd welke reden daarachter zit..
  #46  
Oud 02-08-10, 10:06
MacMarray MacMarray is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hayphone Bekijk bericht
Wat ik me eigenlijk afvraag, hoe komt het dat er zo minimaal geleverd is?

- Heeft Apple grote leveringsproblemen?
- Wordt er expres schaarste gecreeerd?

De iPad bijvoorbeeld, is wel gewoon op voorraad, waarom kan het bij de iPad wel, maar bij de iPhone niet. Al tijden weten ze dat er op 30 juli in een stuk of 17 landen gelanceerd gaat worden, dan weet je toch dat er veel vraag naar zal zijn.. Of zie ik het te gemakkelijk? Slechts enkele toestellen per winkel is echt schandalig weinig.. Ben dan ook erg benieuwd welke reden daarachter zit..
Ik denk het eerste. Apple heeft denk ik de productie verlaagd (of misschien wel stop gezet) op het moment dat ze er achter kwamen dat het antenne probleem er is. Ze zijn nu de bestaande voorraad mondjes maat over de wereld aan het distribueren om de schijn op te houden dat het zo'n goed product is dat "iedereen" er een wil hebben en dat ze niet aan de vraag kunnen voldoen (gratis publiciteit). Ondertussen kunnen ze het probleem oplossen en de "nieuwe" productie klaar maken/opstarten. Aangezien ze vanaf eind september geen cases meer aanbieden denk ik dat de iPhone 4.1 reeds in pre-productie is en dat deze half augustus uitgeleverd gaat worden. Dan heeft het publiek iets meer dan een maand om het antenne probleem uit de wereld te hebben.

But that's just my two cents
  #47  
Oud 02-08-10, 10:42
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ukkie86 Bekijk bericht
Ik kan niet wachten tot ik hem binnen krijg. Ik heb op 20 juli de telefoon rond 8.15 telefonisch besteld omdat de site nog niet gereed was. Ook bij de klantenservice was een computerstoring, maar hij zou mijn aanvraag indienen zodra het systeem gereed was. Nu blijkt dat mijn reservering pas om 16.45 is doorgevoerd en ik buiten de eerste leveringsronde ben gevallen. Ik baal er echt ontzettend van omdat ik juist vroeg op was gestaan om er zeker van te zijn dat ik mijn iPhone op de 30e zou hebben.

Ik hoop in ieder geval dat de 2e levering deze week komt.
Ik was donderdag gebeld maar omdat ik op de Filipijnen zat sliep ik al! (tijdsverschil) Doordat ik niet opnam hebben ze 'm doorgeschoven naar iemand anders. Was gisteren in T-Mobile Shop Eindhoven (Rechtestraat) en daar vertelden ze me dat ze iedere week exemplaren binnenkrijgen. De volgende lichting is dus voor mij! Hoop dat ze morgen wat binnenkrijgen!
  #48  
Oud 02-08-10, 14:45
Reverbje Reverbje is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rivanov Bekijk bericht
Ik was donderdag gebeld maar omdat ik op de Filipijnen zat sliep ik al! (tijdsverschil) Doordat ik niet opnam hebben ze 'm doorgeschoven naar iemand anders. Was gisteren in T-Mobile Shop Eindhoven (Rechtestraat) en daar vertelden ze me dat ze iedere week exemplaren binnenkrijgen. De volgende lichting is dus voor mij! Hoop dat ze morgen wat binnenkrijgen!
Met welk nummer belde ze? Prive of?
  #49  
Oud 02-08-10, 15:00
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Privé nummer inderdaad. Shops zijn telefonisch niet bereikbaar.
En dat wist ik, dus ik wist ook haast zeker dat T-Mobile het was. Maar ik kon ze dus niet terugbellen en hun belden helaas ook niet meer terug..

Had 'm 10 juni (!) al gereserveerd en zou 'm dus ook al moeten hebben..maargoed.. hopen dat ze deze week weer nieuwe levering krijgen.
Nu ben ik weer thuis dus nu mis ik geen telefoontje meer!
  #50  
Oud 02-08-10, 16:32
Reverbje Reverbje is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Heb vanmorgen ook een privé nummer gemist. Dus dacht ook meteen dat tmobile had gebeld! Dus ik proberen te bellen naar het nummer dat op mijn kassabon is vermeld. Helaas is dit niet mogelijk omdat ik nog geen klant ben bij t-mobile ''Om u beter van dienst te zijn hebben wij uw t-mobile telefoon nummer nodig''.
  #51  
Oud 02-08-10, 16:42
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Welke shop?
  #52  
Oud 02-08-10, 16:47
Reverbje Reverbje is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Leeuwarden.
  #53  
Oud 02-08-10, 18:06
wehoo wehoo is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverbje Bekijk bericht
Heb vanmorgen ook een privé nummer gemist. Dus dacht ook meteen dat tmobile had gebeld! Dus ik proberen te bellen naar het nummer dat op mijn kassabon is vermeld. Helaas is dit niet mogelijk omdat ik nog geen klant ben bij t-mobile ''Om u beter van dienst te zijn hebben wij uw t-mobile telefoon nummer nodig''.
3 keer deze lus van uw t-mobile nummer aanhoren, dan gaat het keuze menu verder. Niet ophangen dus.
  #54  
Oud 02-08-10, 18:55
Reverbje Reverbje is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Bedankt! Zal het morgen eens proberen.
  #55  
Oud 02-08-10, 19:55
Jonna Jonna is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Waar kan je zien op de hoeveelste plek je staat?
  #56  
Oud 02-08-10, 22:04
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Op de lijst in je Shop..
  #57  
Oud 02-08-10, 22:34
RalfdeBoer RalfdeBoer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

FF een vreemd verhaal!
Ik heb mijn iphone 4g 32gb zwart gereserveerd bij een t-shop in Haarlem (cronje). Afgelopen donderdag langsgeweest op te kijken of ik in aanmerking kom voor de iphone (eerste lichting). Helaas ik val buiten de boot, ben nummer 7 en er worden er vijf geleverd.
Okay, helaas volgende keer ben ik aan de beurt!
Kom ik vandaag weer even in de shop om te kijken op welk nummer ik sta, blijk ik nummer 1 te zijn. Helemaal top! Echter bij het checken (in het magazijn) zie ik de werknemer achter de balie eerst zijn iphone 4g pakken.

Conclusie: er waren er wel 6 geleverd i.p.v. de eerder vermelde 5 phones.
Ik was nummer 6, maar de werknemer heeft zich op het lijst bijgeschreven.

Ik ga hier geen probleem van maken, maar ik vind het wel een vreemde gang van zaken!
  #58  
Oud 02-08-10, 22:48
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RalfdeBoer Bekijk bericht
FF een vreemd verhaal!
Ik heb mijn iphone 4g 32gb zwart gereserveerd bij een t-shop in Haarlem (cronje). Afgelopen donderdag langsgeweest op te kijken of ik in aanmerking kom voor de iphone (eerste lichting). Helaas ik val buiten de boot, ben nummer 7 en er worden er vijf geleverd.
Okay, helaas volgende keer ben ik aan de beurt!
Kom ik vandaag weer even in de shop om te kijken op welk nummer ik sta, blijk ik nummer 1 te zijn. Helemaal top! Echter bij het checken (in het magazijn) zie ik de werknemer achter de balie eerst zijn iphone 4g pakken.

Conclusie: er waren er wel 6 geleverd i.p.v. de eerder vermelde 5 phones.
Ik was nummer 6, maar de werknemer heeft zich op het lijst bijgeschreven.

Ik ga hier geen probleem van maken, maar ik vind het wel een vreemde gang van zaken!
Er waren inderdaad 6 iPhones 4 32 GB zwart (gezien in het systeem) Was deze medewerker een donkere man met bril? dat is de manager. Die vertelde mij inderdaad dat hij ook een iPhone 4 32 GB zwart had. Klopt dus dat er dan 5 over blijven. Wel vertelde hij mij dit al op de dag van inschrijving. Hij stond dus al op de lijst op de dag van inschrijven. Vreemd dat hij dan zij dat er maar 5 kwamen i.p.v. de 6. Er waren 5x iPhone 4 16GB zwart en 6x iPhone 4 32GB zwart.

Aan de ene kant is dit inderdaad zuur, aan de andere kant.....die appelen vaart die appel eet Nog toepasselijk ook haha!
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 02-08-10 om 22:52. Reden: Kleine toevoeging.
  #59  
Oud 02-08-10, 22:53
martinvb martinvb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Velsen
Berichten: 30
Standaard

Vandaag ben ik ook nog even langs deze T-shop geweest (iets over 5). Het was niet de manager die er stond. De jongen kon mij geen informatie over de lijst geven, want hier kon hij niet bij. Ik heb verder geen iPhone 4 bij hem gezien.

EDIT. PS. Van de manager heb ik zelf ook te horen gekregen dat er 6 telefoons van 32G op donderdag zijn afgeleverd.
  #60  
Oud 02-08-10, 22:58
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martinvb Bekijk bericht
Vandaag ben ik ook nog even langs deze T-shop geweest (iets over 5). Het was niet de manager die er stond. De jongen kon mij geen informatie over de lijst geven, want hier kon hij niet bij. Ik heb verder geen iPhone 4 bij hem gezien.

EDIT. PS. Van de manager heb ik zelf ook te horen gekregen dat er 6 telefoons van 32G op donderdag zijn afgeleverd.
Hahaha wat een onzin, hij kan die lijst zo aan klikken in iedere systeem dat ze hebben staan Die lijsten staan gewoon op zijn bureaublad.

Tuurlijk! 5 voor de klanten en een voor de manager zelf is dus 6

Laatst gewijzigd door john1979; 02-08-10 om 23:00.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
web winkels mixthead Koopinformatie Nederland 4 04-04-11 15:29
'Winkels' Awater iPhone Apps 0 05-02-10 17:27
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 2 05-06-09 13:38
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle MrRichz iPhone algemeen 53 30-01-08 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:22.