//

iPhone 4 sneller via de Phonehouse ??

iPhone 4 sneller via de Phonehouse ?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Ja nummerbehoud heeft mij genekt, ik had 6 sept. besteld toen ze veel voorraad hadden bij TPH. Maar de procedure ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 16-09-10, 15:58
Bastian87 Bastian87 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
Ja nummerbehoud heeft mij genekt, ik had 6 sept. besteld toen ze veel voorraad hadden bij TPH. Maar de procedure duurde te lang, dus nu wachten tot ze weer binnenkomen.
Same here!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 16-09-10, 16:03
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
Ja nummerbehoud heeft mij genekt, ik had 6 sept. besteld toen ze veel voorraad hadden bij TPH. Maar de procedure duurde te lang, dus nu wachten tot ze weer binnenkomen.
Bij mij ging het op 27-08 ook helemaal fout met nummerbehoud. Toch kon ik mijn iphone 4 gewoon meenemen. Ik kreeg na het weekend een belletje dat nummerbehoud toch goed is gegaan.
  #223  
Oud 23-09-10, 12:13
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Ik wacht nog steeds op mijn online bestelde Iphone 4 bij Phonehouse. Zie inmiddels wel dat ze op de website van Phonehouse bij orderstatus vermelden dat de gemiddelde wachttijd twee weken is. Meer informatie kan ik ook niet krijgen aangezien phonehouse niet bereikbaar is via het klantenservice nummer 0900-4240900. Nadat ik mijn ordernummer, huisnummer etc. heb ingegeven krijg ik een of andere BS melding dat vanwege de drukte de wachttijden op kunnen lopen en dat nu de verbinding automatisch wordt verbroken. Iemand anders ervaringen? Ik zou wel wat meer info willen...
  #224  
Oud 23-09-10, 12:17
Bastian87 Bastian87 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
Ik wacht nog steeds op mijn online bestelde Iphone 4 bij Phonehouse. Zie inmiddels wel dat ze op de website van Phonehouse bij orderstatus vermelden dat de gemiddelde wachttijd twee weken is. Meer informatie kan ik ook niet krijgen aangezien phonehouse niet bereikbaar is via het klantenservice nummer 0900-4240900. Nadat ik mijn ordernummer, huisnummer etc. heb ingegeven krijg ik een of andere BS melding dat vanwege de drukte de wachttijden op kunnen lopen en dat nu de verbinding automatisch wordt verbroken. Iemand anders ervaringen? Ik zou wel wat meer info willen...
Ik heb dus precies hetzelfde. Geen enkele update nog gehad. Ik wilde ze eigenlijk ook gaan bellen. Houd je ons op de hoogte als je iets nieuws weet?
Edit: ik heb net geprobeerd te bellen. Ook ik werd eruit gegooid, omdat het te druk zou zijn.

PS: In het topic Orderstatus zitten we hier ook wel vaker over te discussieren

Laatst gewijzigd door Bastian87; 23-09-10 om 12:39.
  #225  
Oud 27-09-10, 22:42
Duivekluif Duivekluif is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Vanochtend telefonisch besteld bij The Phonehouse voor een T-mobile verlenging Iphone 4 16GB. Vanmiddag al gebeld door de transporteur en ze komen m overmorgen al brengen op mn werk (kon ook morgen, maar dan kon ik niet). Zo snel had ik t nou ook weer niet verwacht...
  #226  
Oud 27-09-10, 23:08
carosj123 carosj123 is offline
• iOS 4.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik had vorige week mazzel, Tmobile-winkel: wachttijd nog steeds 6 a 8 weken werd me verteld...Phonehouse eens proberen zei ze, winkels daar werken zonder reserveringen, zit er tegenover...ik erheen: kreeg ik het laatste 32GB model ;-) plus gratis houder a 24,95....me happy. Dus gewoon eens langslopen kan ook schelen, maar ik wilde niet reserveren en maar wachten...Man van een collega had hem na 1 week met bestellen bij Phonehouse
  #227  
Oud 28-09-10, 09:29
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duivekluif Bekijk bericht
Vanochtend telefonisch besteld bij The Phonehouse voor een T-mobile verlenging Iphone 4 16GB. Vanmiddag al gebeld door de transporteur en ze komen m overmorgen al brengen op mn werk (kon ook morgen, maar dan kon ik niet). Zo snel had ik t nou ook weer niet verwacht...
En ik heb nog niks gehoord, dit gaat nergens over! Ik ga maar weer eens proberen te bellen...
  #228  
Oud 28-09-10, 09:36
henkiem007 henkiem007 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

ben gewoon naar PH gegaan mijn abo verlengt kreeg gelijk ihpone mee en een nieuwe micro met nummerbehoud en dat alles binnen 1 uur

henk
  #229  
Oud 28-09-10, 09:44
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Pfff ik snap er niks van. Het Phonehouse vrouwtje net aan de telefoon zei dat ze elke dinsdag toestellen binnen krijgen. Ze leveren uit op volgorde van bestelling (op datum), maar ze heeft geen inzicht bij welke datum ze nu zijn of op welke plaats op "de lijst" ik nu sta. Ze hebben ook aparte voorraad voor de winkels en de webshop. Volgens haar is het makkelijker om voor de winkels in te schatten hoe groot de voorraad moet zijn en loopt het bij de webshop soms ineens storm. Volgens mij kun je dus beter een winkel in lopen en vragen of ze de toestellen hebben liggen...

Wel dacht ze dat ze bijna bij mijn besteldatum zouden zijn (06-09) en dat ik dus een goede kans had dat als ze vandaag binnen komen dat ik gebeld wordt. Snap niet dat Duivekluif via de telefonische bestelling meteen gebeld wordt. Maarja misschien komen verlengingen uit weer een andere voorraad
  #230  
Oud 28-09-10, 11:11
henkiem007 henkiem007 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

ben op vrijdag geweest toen ging de laaste weg (16g) ging zaterdag naar t-mobile moest daar 8 weken wachten ik ging dus terug naar PH de verkoper zij ik kijk even achter en kwam terug met de ihpone (16g) ze hadden net weer 4 stuks binnen gekregen en een uur later kon ik al bellen

henk
  #231  
Oud 29-09-10, 08:51
Duivekluif Duivekluif is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Echt stom dat andere mensen er zo lang op moeten wachten, terwijl t bij mij na een belletje geregeld is . Misschien had ik een medewerker met een goed humeur ? Had in eerste instantie ook t-mobile gebeld, maar toen ze me geen beter aanbod konden doen als vaste klant (behalve 5-6 weken levertijd en zelfde kosten als nieuwe klant) toch maar besloten om naar TPH te bellen. Ze komen m tussen nu en 11.00 brengen... ben benieuwd...

Update: hij is binnen! Nog even bellen naar T-mobile, de verkoper had me verteld dat het i-300 abonnement al meteen in zou gaan (ga van goedkopere Relax naar i-300) maar op het contract staat januari... Anders even iets regelen met een overbruggings-web en walk bundel ofzo... iemand tips?

Laatst gewijzigd door Duivekluif; 29-09-10 om 11:46. Reden: update
  #232  
Oud 30-09-10, 10:13
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Vandaag maar weer even contact opgenomen. Omdat ik na dinsdag niks vernomen had. Nu een jongen aan de telefoon die al helemaal "clueless" was volgens mij. Ze weten werkelijk helemaal niks, bij welke datum ze gebleven zijn etc. Vraag me af of er niet op willekeur wordt uitgeleverd aangezien Duivekluif na één telefoontje maandag al een Iphone had. Hij wist alleen te vertellen dat er vandaag Iphones waren binnengekomen en hij dacht dat ik wel gebeld zou worden (zucht, standaardverhaal).

Verder heb ik trouwens iets vreemds in mijn orderhistorie bij www.phonehouse/orderstatus:

2010-09-06 12:00 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
2010-09-10 21:55 AA Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
2010-09-13 10:06 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.

De 10e zou er dus al contact opgenomen worden voor een afspraak, dat is nooit gebeurd en daarna op de 13e staat ie weer op niet aanwezig... Volgens deze jongen geen probleem en ging alles gewoon goed, naja maar weer afwachten verder.....
  #233  
Oud 30-09-10, 10:30
Witte200 Witte200 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Wommelgem (Antwerpen)
Berichten: 33
Standaard

PhoneHouse turnhout is een vestiging die geregeld iPhones binnenkrijgt heb ik vernomen.

Gisteren gebeld naar een vriend van mij die daar werkt en heeft gewoon 1 opzij kunnen leggen en ben hem gisteren gewoon kunnen gaan halen. Dus wilt zeggen dat ze daar geen reserveringen meer hebben wss, of toch niet veel.
  #234  
Oud 30-09-10, 15:26
lucost lucost is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

14 september iphone 4 16gb bij TPH besteld, vandaag zag ik dat mijn status veranderd was naar ''Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak'' hoop dat ze snel belle dat ik me iphone 4 kan innen!
  #235  
Oud 01-10-10, 09:18
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Bij mij staatie sinds gisterochtend rond 11.00 nu ook op we nemen z.s.m. contact op maar ik heb nog niks gehoord.

EDIT: Net zelf maar weer even gebeld, heb nu een afspraak voor a.s. dinsdag. Dan heb ik um eindelijk

Laatst gewijzigd door JornZ; 01-10-10 om 10:07.
  #236  
Oud 01-10-10, 10:31
lucost lucost is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

ohh dan ga ik straks na school ook maar is bellen want mij hebben ze ook nog nie gebelt. blijkbaar kan het zo ook dus haha
moet je dan gwn hun klantenservice nr belle?
  #237  
Oud 01-10-10, 15:10
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Ja gewoon klantenservice bellen
  #238  
Oud 19-10-10, 13:33
DanceOD DanceOD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 31
Standaard

Gister via de phonehouse een iphone 4 32 GB besteld (via internet) en erbij gezet dat ze hem maar moeten laten bezorgen bij een winkel bij me in de buurt. Nu vraag ik me alleen af waarom ik op de website van de phonehouse mijn order status niet kan checken. Wanneer ik mijn postcode, huisnr en achternaam invul geeft hij simpel weg aan 'geen order gevonden'.

Iemand anders die hier ervaring mee heeft gehad?
  #239  
Oud 19-10-10, 13:43
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Nee geen ervaring mee, maar denk dat ze eerst de order nog moeten verwerken voordat je hem pas op internet kan volgen.
  #240  
Oud 19-10-10, 13:48
DanceOD DanceOD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 31
Standaard

Hmm oké, nou dan check ik het morgen wel weer opnieuw.
Heb verder geen haast bij mijn bestelling ofzo, maar als er mij word verteld dat iets goed leverbaar is, en ik verder geen problemen bij t-mobile heb, dan ga ik er wel vanuit dat iets dergelijks geen 4 weken duurt.

*Edit, je had gelijk 3gs, kan nu wel mijn orderstatus bekijken.

Laatst gewijzigd door DanceOD; 19-10-10 om 15:04.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: iphone ingeleverd wegens scheurtje in behuizing, nu volgens phonehouse waterschade?? Sultan Overige providers België 10 04-05-11 15:14
Iphone 4g phonehouse simlock vrij? danny1984 Koopinformatie Nederland 2 23-01-11 17:21
iPhone 4 via Phonehouse McNessie iPhone algemeen 39 25-11-10 23:31
Iphone via phonehouse.nl halen of in de winkel zelf? nickvl14 Koopinformatie Nederland 2 18-04-09 17:15
iPhone-deal bij The PhoneHouse Sneaker Koopinformatie Nederland 6 11-02-09 23:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.