//

levertijd iPhone 3GS 16 GB

levertijd iPhone 3GS 16 GB discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn mensen die besteld hebben bij I-Voordeel maar die omdat de 16GB niet leverbaar was een 32GB gekregen hebben....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-08-10, 14:46
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Er zijn mensen die besteld hebben bij I-Voordeel maar die omdat de 16GB niet leverbaar was een 32GB gekregen hebben.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-08-10, 16:10
regenhond regenhond is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Er zijn mensen die besteld hebben bij I-Voordeel maar die omdat de 16GB niet leverbaar was een 32GB gekregen hebben.
Zou ik ook mee kunnen leven Maaruh, de iPhone 3GS met 32 Gb, die wordt toch ook niet meer gemaakt? Is daar dan wel nog een voorraad van?
  #23  
Oud 24-08-10, 19:34
ThaDevil ThaDevil is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard iphone 3gs

je kan eventueel bij 123telefoon.nl vragen of ze hem nog hebben.
Ik heb tot nu toe al mijn iphones daar gehaald en altijd hadden ze hem direct uit voorraad leverbaar.
  #24  
Oud 25-08-10, 14:03
pilzcabine65 pilzcabine65 is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Hier ook schade aan m'n Iphone 3GS 32GB, 2 weken terug netjes opgehaald, aftandse Nokia als leentoestel (heb uit nood maar ff een ouwe 3g 8GB gekocht om tenminste m'n contacten te restoren).

Belde net met Proassist, vertelden me ook dat ik een nieuw toestel krijg maar dat er problemen zijn met uitlevering.

ben benieuwd hoelang dit gaat duren, wel blij dat ik alsnog een iphone ter beschikking heb die ik wel weer verkoop als ik een nieuwe krijg.

Ik ben benieuwd of ik misschien een Iphone 4 krijg wanneer de 3GS 32GB niet meer leverbaar is. Ik neem zeker geen genoegen met de 8GB variant omdat ik elke GB van de 32 altijd vol heb (podcasts, music, videos en superveel apps) ;-).

Ciao
  #25  
Oud 25-08-10, 14:27
regenhond regenhond is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

In de algemene voorwaarden kan ik niets terugvinden over een maximale termijn waarbinnen één en ander dient te worden afgehandeld. Ik wacht nu al meer dan een maand, mag hopen dat het niet nog een maand gaat duren. Bij diverse telefoonaanbieders (zoals 123 telefoon.nl) staan de 3GS 16 Gb en 32 Gb gewoon in voorraad.
  #26  
Oud 28-08-10, 22:19
Veenendaal6 Veenendaal6 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Vandaag heb ik mijn 3GS 16GB ontvangen.
Besteld via Neckermann.
  #27  
Oud 03-09-10, 01:51
Yor1 Yor1 is offline
• iOS 6.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pilzcabine65 Bekijk bericht
Hier ook schade aan m'n Iphone 3GS 32GB, 2 weken terug netjes opgehaald, aftandse Nokia als leentoestel (heb uit nood maar ff een ouwe 3g 8GB gekocht om tenminste m'n contacten te restoren).

Belde net met Proassist, vertelden me ook dat ik een nieuw toestel krijg maar dat er problemen zijn met uitlevering.

ben benieuwd hoelang dit gaat duren, wel blij dat ik alsnog een iphone ter beschikking heb die ik wel weer verkoop als ik een nieuwe krijg.

Ik ben benieuwd of ik misschien een Iphone 4 krijg wanneer de 3GS 32GB niet meer leverbaar is. Ik neem zeker geen genoegen met de 8GB variant omdat ik elke GB van de 32 altijd vol heb (podcasts, music, videos en superveel apps) ;-).

Ciao

En hoe is dit inmiddels verlopen? Kan je ons op de hoogte houden.

En heeft iemand nog een link waar je de 3gs 32GB kunt krijgen in combinatie met bijvoorbeeld een Relax abonnement van T-Mobile? Ik heb de mijne voor 20 euro bijbetalen gekocht, maar ik zie nu zelfs bij de 8GB prijzen van 100,- staan af en toe... Vreemde wereld met die schommelingen.
  #28  
Oud 03-09-10, 07:43
regenhond regenhond is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Gisteren nog even gebeld, volgens Pro-Assist krijgen ze eind volgende week een hele lading met iPhones 3GS binnen van Apple, waaronder ook de 16 GB versie. Ik zou rekening moeten houden met ongeveer twee weken tot aan levering. Maar inmiddels heb ik al een 4 besteld, deze kan ik volgende week al ophalen bij T-Mobile. De 3GS laat ik dus lekker in het plastic zitten en zal ik te koop aanbieden.
  #29  
Oud 03-09-10, 13:44
pilzcabine65 pilzcabine65 is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb wekelijks ff gebeld voor een update, komen morgen een nieuwe 32gb 3GS bij me langsbrengen.

Had stiekem gehoopt op de 4, maar een nieuwe binnen 3 weken vind ik ook acceptabel.

Groet,

Rene
  #30  
Oud 03-09-10, 21:07
regenhond regenhond is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Ben vandaag gebeld door pro-assist voor eenn afspraak om de nieuwe telefoon te bezorgen. Pas op het einde van het gesprek bleek dat ze een iPhone 4 16 Gb komen brengen Wow! Kennelijk konden ze toch geen 3G 16 GB meer krijgen.

Onvoorstelbaar eigenlijk, mijn iPhone 3G had alleen een scheurtje in de achterkant. Top service!

Ben benieuwd of ik hem ook simlock-vrij kan laten maken, abbo heb ik inmiddels bijna twee jaar.
  #31  
Oud 05-09-10, 18:11
demuuk demuuk is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Met het introduceren van de iPhone 4 heeft Apple ook meteen de iPhone 3gs 16GB en 32GB laten vallen en de iPhone 3gs 8GB ervoor in de plaats gezet. Eventuele leveringen van de 3gs 16GB en 32GB komen dus uit voorraden, niet van nieuwe producties.

Laatst gewijzigd door demuuk; 06-09-10 om 13:36.
  #32  
Oud 27-09-10, 00:44
Wilco0s Wilco0s is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suusje2410 Bekijk bericht
Hallo Allemaal,

Ik zal ook even mijn verhaaltje doen want ik vind dinge die hier gezegd worden toch wel raar!
Op 28 juni is mijn Iphone 3GS 16GB in de was geweest, mijn moeder dacht dat mijn broek daar nog wel bij kon .
Nou, dezelfde dag opgehaald en verder goed geregeld.
Nou het volgende, maandag 5 juli werd ik gebeld dat mijn toestel niet te repareren was en ik een nieuw toestel zou krijgen.
Mijn leentoestel was een blackberry, echter deed de 'E' toets het niet. Dusja, stuur maar eens een berichtje zonder E, is heel erg lastig!
Dus, de volgende dag een nieuw leentoestel gekregen. Een HTC.
Deze heb ik nu 2 weken en sinds vanochtend staat ie op 'Headset'. Echter heb ik geen headset en staat mijn bluetooth uit, ik kan dus niet bellen!
Morgen vroeg komen ze een nieuw leentoestel brengen, mijn derde.
Toen ik hier vanmiddag voor belde, bood de mevrouw mij een 3GS 8GB aan, deze was inmiddels wel leverbaar. Ik ga hier niet mee akkoord, neem geen genoegen met minder.
Toen vertelde de mevrouw mij dat ik dan nog langer moest wachten want er waren leveringsproblemen. Na wéér zoon teleurstelling heb ik eens naar T-Mobile gebeld, zij vertelden mij dat de Iphone 3GS, 16GB niet meer gemaakt wordt en niet meer geleverd wordt. Echter is proassist hier niet van op de hoogte??!
Na een hele boel heen en weer gebel tussen T-Mobile, Proassist en Apple zelf lult iedereen langs elkaar af.
Ook op de site van Apple staat dat er geen 16 en 32 GB meer komen. Dusja, wat nu?
Afwachten op iets wat niet meer komen gaat, echt slecht geregeld hoor. Ps. wacht inmiddels bijna 6 weken.

Groetjes en succes allemaal...
Mijn Iphone 3GS 16GB is 28 juli opgehaald na 4 weken niks te hebben gehoord heb ik gebeld en zeiden ze dat de iphone niet meer te repareren was en een vervangende Iphone krijg en wacht nog steeds op een nieuwe. dat zijn dus al 9 weken. Nu zie ik staan dat je een Iphone 4 16GB in je bezit hebt. Is dit via pro assist geregeld en zo ja, hoelang heb je daarop moeten wachten want ik wordt zo ondertussen gek van het wachten. elke keer vragen ze me bij het bellen geduld te hebben en dat de 3GS 16GB is besteld maar dat ze hem nog binnen moeten krijgen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Levertijd iPhone 4 Stefan9876 iPhone algemeen 61 21-10-10 16:39
iPhone 4 levertijd 4 weken! Fabb3r iPhone algemeen 4 02-07-10 17:03
Levertijd iPhone enz. TheStijg Odido (T-Mobile) 0 23-10-08 17:09
Levertijd iPhone Reksal Archief 1 25-07-08 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:59.