//

slechte support van iphonemonster (nieuwe eigenaar)

slechte support van iphonemonster (nieuwe eigenaar) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Een gewaarschuwd mens telt voor twee... Ik heb in het verleden super ervaringen gehad met iphonemonster (Karim). Maar, de firma is overgenomen en met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-08-10, 13:38
wivaku wivaku is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Thumbs down slechte support van iphonemonster (nieuwe eigenaar)

Een gewaarschuwd mens telt voor twee...

Ik heb in het verleden super ervaringen gehad met iphonemonster (Karim).
Maar, de firma is overgenomen en met de nieuwe eigenaren heb ik juist zeer slechte ervaringen.

In het kort: a) het is zeer moeilijk communiceren met ze en b) men lijkt niet bereid / in staat te zijn goede support te leveren. Op die manier heb ik geen vertrouwen om mijn toestel ter reparatie aan te bieden.

Mijn probleem heb ik eind april aangemeld (vage GPS problemen).
Nu nog steeds wachtend op details en/of een leentoestel.
In die 3 maanden heb ik 12 mails gestuurd, 5 telefoontjes gepleegd en 87 dagen op antwoorden van iphonemonster moeten wachten (en iphonemonster: 4 dagen op mijn antwoorden); de 5 mails van iphonemonster (ben nooit teruggebeld) riepen elke keer vragen op.

In de meest recente mail van iphonemonster werd zelfs gesuggereerd dat het mijn eigen schuld is als ik het toestel niet voor het einde van de 1-jarige garantieperiode heb ingeleverd. Het is niet mijn schuld *en* het is niet 1 jaar. Dat is onprofessioneel.

Ik snap best dat het lastiger support leveren is aangezien het toestel uit Italië komt (uit recente mail: duurt waarschijnlijk meer dan 2.5 maand), maar dat neemt niet weg dat er op een professionele manier mee omgegaan moet worden.

Nog steeds wachtend op een goede afhandeling...

PS. Eind juli zat ik 22 dagen op antwoord op mijn laatste mails te wachten, maar kreeg direct antwoord toen ik zei dat ik op iphoneclub mijn ervaringen zou delen. Helaas, geen bruikbaar antwoord van ze, maar toch leuk te zien wat de invloed van iphoneclub is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-10, 14:34
GwenNancy GwenNancy is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard Reactie op Slecht Support

De reactie van deze meneer is zeer onterecht.

Meneer heeft het toestel bij ons aangemeld in April 2010. Wij hebben daarop gereageerd en aangegeven dat hij het toestel naar ons kan verzenden voor afhandeling van de garantie bij Apple (dit is een gebruikelijk procedure).

Meneer wilde dit niet doen omdat hij niet wist hoelang het zou duren. Opdat moment ontstaat er voor ons een probleem omdat wij een afhandeling willen doen, maar geen toestel krijgen toegezonden.

Meneer gaf aan dat wij Apple moesten bellen om te vragen hoelang het een en ander zou duren. Wij hebben geprobeerd om duidelijkheid te krijgen over de garantie duur echter doen zij daar geen concrete uitspraken over (begrijpelijk ook).

Wij hebben in een later stadium aangegeven om te kijken of wij een leentoestel kunnen regelen (wat overigens een goodwill is van ons, want bij een normale webwinkel krijg je geen vervangend toestel).
Alleen wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en doen daar veel voor.

Echter de beschikbare leentoestellen waren allemaal uitgeleend. Wij hebben dit ook aangegeven en aangegeven dat wij contact zouden opnemen zodra wij een toestel vrij hebben (helaas was dit niet op zeer korte termijn).

Maar wij zullen dit netjes oplossen zoals wij dit altijd doen. Ook wij zijn blij met deze reactie mogelijkheden op iPhoneclub. Het nadeel alleen is dat positieve ervaringen minder snel worden vermeld dan negatieve ervaringen.

Met vriendelijke groet,
Gwen Dalderop

Laatst gewijzigd door iCulture; 10-08-10 om 01:35. Reden: Prima om te reageren als shopeigenaar, maar graag zonder vermelding van domeinnaam.
  #3  
Oud 09-08-10, 15:26
humperdinc humperdinc is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 73
Standaard

typisch gevalletje van verwachtingen die niet op 1 lijn liggen.
zal ik dan maar voor rijdende rechter spelen?
  #4  
Oud 09-08-10, 15:46
wivaku wivaku is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard

iPhonemonster heeft me vandaag (net na hun reactie op iPhonemonster) gemailed dat er een leentoestel beschikbaar is. Dat klinkt veelbelovend en wachten we af. Daarom ga ik hier nu niet inhoudelijk in op de reactie van iPhonemonster.nl.

Ik heb begrip voor goodwill en lastigere situatie met Italiaanse telefoons, zeker in het geval van vage klachten, maar ik heb met name moeite met het niet krijgen van duidelijke/tijdige antwoorden, in totaal heb ik nu 98 dagen op antwoorden moeten wachten.

Er staan geen support details op de website van iphonemonster.nl, en voordat ik mijn toestel voor een lange periode kwijt ben (hun site zegt: 3 weken, hun mail zegt: meer dan 2.5 maand) zonder duidelijke uitkomst, is het fijn+nodig vooraf duidelijke details te krijgen over de procedure.

Tip voor iPhonemonster.nl, maak een pagina als deze:
iPhone Service Point - iPhone 4 simlock vrij, iPhone 3GS simlock vrij, iPhone Accessoires, iPhone 3G
Daar wordt de support procedure precies genoemd en expliciet gesproken over doorlooptijd *en* vervangend leentoestel.
  #5  
Oud 09-08-10, 16:49
humperdinc humperdinc is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 73
Standaard

ik hoop dat je zelf begrijpt dat het voor hun heel moeilijk is om uitsluitsel te geven over de duur van een vage reparatie. zeker als de producten niet via de officiele kanalen gekocht is door jouw leverancier. iedereen in dit proces is afhankelijk van een ander en dat is lastig.
heb hier ervaring mee toen ik voor een importeur werkte. wij hielpen mensen niet als het parallel import was. kwamen wel bij ons klagen waarom reparatie zo lang duurde. terwijl we die niet hadden en via hun eigen leverancier naar de andere kant van de wereld gestuurd werd. eigen schuld van klant....moet ie maar niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten terwijl er gewaarschuwd wordt.
  #6  
Oud 10-08-10, 00:49
wivaku wivaku is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard

Jazeker, alle begrip (zie eerdere berichten).
Dat het lastig is, wil niet zeggen dat de procedure onduidelijk moet zijn.
Zie hoe een andere leverancier er mee omgaat die in precies in dezelfde situatie zit.
Dubbeltje op de eerste rang: omdat ik juist dat wil voorkomen heb ik geen moeite om iets van €250 bovenop de lokale inkoopprijs te betalen...

Afijn, de komende week kan ik de telefoon ter reparatie aanbieden. Ben benieuwd. Ook m'n positieve ervaringen zal ik hier delen.
  #7  
Oud 10-08-10, 08:24
tripleE tripleE is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

hallo allen,

Vorig jaar heb ik mijn eerste Iphone (3GS) via Iphonemonster aangeschaft. De gehele afhandeling ging super. Ik heb gelukkig geen problemen ervaren zodat ik geen ervaring heb met de service op dat gebied. Gister heb ik de nieuwe Iphone 4 32GB zelf bij ze opgehaald nadat ik keurig op de hoogte werd gehouden van beschikbaarheid en prijzen. Ik heb met een van de eigenaren kennisgemaakt en mijn vermoeden dat het om een keurig bedrijf gaat is alleen maar bevestigd. Tuurlijk zijn zij bij reparatie afhankelijk van de tussenleveranciers ed. maar ze zijn uiterst welwillend en servicegericht, Wat mij betreft een goed adres!
  #8  
Oud 08-10-10, 11:15
wivaku wivaku is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard

Goed nieuws: iPhonemonster heeft besloten om de telefoon die ter reparatie bij Apple ligt, te vervangen. Dat is netjes en daar zijn we zeer tevreden over.

Mijn advies voor iPhonemonster en klanten blijft: zorg er voor dat van te voren duidelijk is wat de support procedure is. Op dit moment is dat niet op de website te vinden, en het kostte veel tijd en mails om voldoende duidelijkheid te krijgen.
  #9  
Oud 08-10-10, 16:21
Phyt Phyt is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 23
Standaard

Goed om te lezen dat het is opgelost.
@iphonemonster,

Pas idd jullie site eens aan, een Iphone 4gs is bij jullie al te bestellen ...
Reageren

Labels
iphoneclub, klacht, support



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
account verwijderen van vorige eigenaar iPhone sabine1970 iPhone algemeen 2 29-12-10 21:01
Nieuwe Iphone met SMS abo van vorige eigenaar? icepick Odido (T-Mobile) 1 02-08-10 08:08
Wat doen voor je nieuwe eigenaar van je iPhone? Mac_Sonnaldson iPhone algemeen 16 18-11-09 22:15
Hoi, nieuwe trotse eigenaar Elszy Chat en geruchten 3 27-01-08 17:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.