//

Iphone 4 Media-markt Gent

Iphone 4 Media-markt Gent discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door martijn332 Prijzen zijn hetzelfde, maar bij de Mediamarkt Antwerpen verplichten ze je wel er een accessoire bij te kopen. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-08-10, 17:08
sossis2000 sossis2000 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijn332 Bekijk bericht
Prijzen zijn hetzelfde, maar bij de Mediamarkt Antwerpen verplichten ze je wel er een accessoire bij te kopen.
Ik heb gisteren in antwerpen wat rondgelopen.

Was best wel een sympatieke verkoper die helaas al moegetergd was van alle mensen die er perse nu één wouden.

Er was zoiets van een 30 personen die reeds voor mij iets hadden gekocht. Hij wou het eigenlijk echt niet zeggen, maar hij was aan het hopen om tegen september een nieuwe lading te krijgen. Op mijn reactie 'ah das volgende maand al' zei hij: 'over twee weken zelfs al'.

Ik heb een reservatie van een 16 Gig geplaatst omdat het in de mobistar centers van antwerpen telkens 2maand wachttijd was. Ik heb geen extra items moeten kopen. (100 euro voorschot - het was 50% bij de MC's)

Laat ons hopen dat onze goede vriend van de Mediamarkt de markt een beetje goed kan inschatten, dan heb ik er over 2 a 3 weken al eentje
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-08-10, 19:04
Rubenn_xx Rubenn_xx is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 37
Standaard

mij hebben ze in gent net verteld dat ze nog steeds geen levering hebben gehad maar dat ze er 1 van de dagen wel een grote verwachten..
De verkoper voelde zich er zelf slecht over doordat er inmiddels al lange wachtlijsten voor waren en toen ik hem vroeg hoe groot die was, reageerde hij: "een honderdtal meneer.".
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 nu € 503,36 bij Media Markt joblamie Koopinformatie Nederland 16 09-02-11 14:57
iphone kopen bij media-markt? Boy van Baal Koopinformatie Nederland 7 25-10-08 17:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:23.