//

Gsmvolt kopieert Gigavolt?

Gsmvolt kopieert Gigavolt? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen ik zag vandaag dit op het net en vond het zo nodig om een account aan te maken op Iphoneclub.nl. Dit zijn de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-10, 20:50
iHouse iHouse is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard Gsmvolt kopieert Gigavolt?

Beste mensen ik zag vandaag dit op het net en vond het zo nodig om een account aan te maken op Iphoneclub.nl.

Dit zijn de algemene voorwaarden artikel 15 op Algemene Voorwaarden .

Artikel 15: Ontbinding
1. Indien de koper zijn verplichtingen jegens GigaVolt niet, tijdig of niet behoorlijk nakomt, alsmede indien zijn faillissement is/wordt aangevraagd, hij in staat van faillissement wordt verklaard, hij surseance van betaling aanvraagt, dan wel aan zijn crediteuren of een deel van hen een regeling of een akkoord aanbiedt, voorts bij beslaglegging op zijn activa of een deel daarvan, dan wel hij tot verkoop of liquidatie van zijn bedrijf overgaat, alsmede in geval van overlijden, ondercuratelestelling of indien hij op andere wijze het beheer dan wel de leiding over zijn bedrijf, producten of een deel daarvan verliest, is koper van rechtswege in verzuim en is elke vordering, die GigaVolt te zijnen laste heeft of verkrijgt, dadelijk en ineens opeisbaar zonder dat daartoe enige ingebrekestelling is vereist.
2. In gevallen onder 1 genoemd, heeft GigaVolt het recht, zonder enige ingebrekestelling, harerzijds de verdere uitvoering van de overeenkomst op te schorten of deze geheel of gedeeltelijk te ontbinden of gebruik te maken van het bepaalde in art. 11.
3. GigaVolt is te allen tijde bevoegd alsdan schadevergoeding van de koper te vorderen, alsmede de geleverde producten terug te nemen.
4. In geval de koper de overeenkomst wenst te ontbinden, zal hij te allen tijde eerst GigaVolt schriftelijk in verzuim stellen en deze een redelijke termijn gunnen om alsnog haar verplichtingen na te komen, dan wel tekortkomingen te herstellen, welke tekortkomingen koper nauwkeurig schriftelijk dient te omschrijven.
5. De koper heeft geen recht de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden of zijn verplichtingen op te schorten, indien hij zelf reeds in verzuim was met nakoming van zijn verplichtingen.
6. In geval van gedeeltelijke ontbinding kan de koper geen aanspraak maken op ongedaanmaking van reeds door GigaVolt verrichte prestaties, en heeft GigaVolt onverkort recht op betaling voor de reeds door haar verrichte prestaties.
7. Ten aanzien van de wet Koop op afstand geldt voor particuliere afnemers dat zij een wettelijk gereguleerde afkoelingsperiode van 7 dagen mogen gebruiken om ongebruikte en in onberispelijke verkoopbare staat afgenomen producten te kunnen retourneren en het volledige aanschafbedrag dan door GigaVolt wordt terugbetaald.

Dit is die van
Algemene Voorwaarde .

Artikel 15: Ontbinding
1. Indien de koper zijn verplichtingen jegens Gsmvolt niet, tijdig of niet behoorlijk nakomt, alsmede indien zijn faillissement is/wordt aangevraagd, hij in staat van faillissement wordt verklaard, hij surseance van betaling aanvraagt, dan wel aan zijn crediteuren of een deel van hen een regeling of een akkoord aanbiedt, voorts bij beslaglegging op zijn activa of een deel daarvan, dan wel hij tot verkoop of liquidatie van zijn bedrijf overgaat, alsmede in geval van overlijden, ondercuratelestelling of indien hij op andere wijze het beheer dan wel de leiding over zijn bedrijf, producten of een deel daarvan verliest, is koper van rechtswege in verzuim en is elke vordering, die Gsmvolt te zijnen laste heeft of verkrijgt, dadelijk en ineens opeisbaar zonder dat daartoe enige ingebrekestelling is vereist.
2. In gevallen onder 1 genoemd, heeft Gsmvolt het recht, zonder enige ingebrekestelling, harerzijds de verdere uitvoering van de overeenkomst op te schorten of deze geheel of gedeeltelijk te ontbinden of gebruik te maken van het bepaalde in art. 11.
3. Gsmvolt is te allen tijde bevoegd alsdan schadevergoeding van de koper te vorderen, alsmede de geleverde producten terug te nemen.
4. In geval de koper de overeenkomst wenst te ontbinden, zal hij te allen tijde eerst Gsmvolt schriftelijk in verzuim stellen en deze een redelijke termijn gunnen om alsnog haar verplichtingen na te komen, dan wel tekortkomingen te herstellen, welke tekortkomingen koper nauwkeurig schriftelijk dient te omschrijven.
5. De koper heeft geen recht de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden of zijn verplichtingen op te schorten, indien hij zelf reeds in verzuim was met nakoming van zijn verplichtingen.
6. In geval van gedeeltelijke ontbinding kan de koper geen aanspraak maken op ongedaanmaking van reeds door Gsmvolt verrichte prestaties, en heeft GigaVolt onverkort recht op betaling voor de reeds door haar verrichte prestaties.
7. Ten aanzien van de wet Koop op afstand geldt voor particuliere afnemers dat zij een wettelijk gereguleerde afkoelingsperiode van 7 dagen mogen gebruiken om ongebruikte en in onberispelijke verkoopbare staat afgenomen producten te kunnen retourneren en het volledige aanschafbedrag dan door Gsmvolt wordt terugbetaald.

Kijk bij regel 6 van gsmvolt daar zie je staan 6. In geval van gedeeltelijke ontbinding kan de koper geen aanspraak maken op ongedaanmaking van reeds door Gsmvolt verrichte prestaties, en heeft GigaVolt onverkort recht op betaling voor de reeds door haar verrichte prestaties.

Nou mensen www.gsmvolt.nl zijn de zelfde mensen als www.phonehouseshop.nl

Laatst gewijzigd door iHouse; 09-08-10 om 00:29. Reden: Niet goed aan gedacht dat het strafbaar was van wat ik niet 100
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-10, 20:51
iHouse iHouse is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Sorry 1e is van gigavolt.nl

2e is van gsmvolt.nl

sorry.
  #3  
Oud 06-08-10, 20:59
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Waarom moeten dat per direct oplichters zijn? Iemand kan ook meerdere bedrijven hebben met verschillende namen, komt veel vaker voor. Dan is het ook logisch dat hij dezelfde voorwaarden gebruikt. Dat er dan een tikfout in zit of een naam vergeten te veranderen, dat zou kunnen.

Pas als je er 100% zeker van bent, kan je iemand beschuldigen. En nee, ik heb geen aandelen
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #4  
Oud 06-08-10, 21:05
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Je kan schrijven wat je wilt in je algemene voorwaarden, maar als ze in strijd zijn met de wet maakt het allemaal niks uit.

Dus ook als het niet redelijk en billijk is kunnen ze zich niet zomaar beroepen op hun algemene voorwaarden.

Wel kort door de bocht om deze bedrijven oplichters te noemen trouwens.
__________________

  #5  
Oud 06-08-10, 23:28
iMickk iMickk is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 63
Standaard

Dat GSM volt ziet er inderdaad uit als een kopie. Het zal echt niet dezelfde eigenaar zijn omdat Gigavolt gewoon veel professioneler eruit ziet, qua site alleen al.

Zeker als bij GSM volt Joomla in de footer staat.
  #6  
Oud 06-08-10, 23:40
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iHouse Bekijk bericht
dus pas op voor deze oplichters.
Je bent je er van bewust dat deze opmerking laster is en je daarmee een strafbaar feit pleegt waarvoor het bedrijf jou afzonderlijk kan aanklagen? (waarbij ik er volledig vanuit ga dat GSMvolt geen oplichters zijn en de opmerking dus niet waar is). Je moet erg voorzichtig zijn met dit soort keiharde uitspraken, zeker als je ze alleen op basis van algemene voorwaarden doet, die wel vaker worden uitgewisseld.
  #7  
Oud 19-08-10, 14:03
knowledge_ knowledge_ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik heb vandaag even gebeld naar dit bedrijf betreft een iphone 4 white 16GB.
Na 5x bellen nam er eindelijk iemand op, hierna heb ik hem gevraagd of deze op voorraad is.
De beste man vertelde me dat ik een aanbetaling moest doen en dat deze over 2 weken binnen zou komen.
Dit is nog al raar aangezien de witte iphone 4 is uitgesteld in levering, wat dit bedrijf zegt klopt dus helemaal niet.

Ik wil ze zeker niet meteen beschuldigen van oplichting maar de informatie klopt helemaal niet.

Laatst gewijzigd door knowledge_; 20-08-10 om 14:57.
  #8  
Oud 21-08-10, 13:51
raavan raavan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

knowledge_ was dat bij gigavolt of gsmvolt?

De meeste iphones die zulke bedrijven verkopen komen uit het buitenland en aanbetaling zou ik nooit doen. er gaan nog veel iphones rond dus ook de iphone 4g wit dus is leverbaar.
  #9  
Oud 28-08-10, 02:11
raavan raavan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard Tevreden

Heb onlangs een iPhone 3GS 32GB gekocht bij gsmvolt en ben zeer tevreden over het service het was zoals beloofd de volgende werkdag thuis bij mij geleverd. Netjes een factuur gekregen met garantie.

Top
  #10  
Oud 28-08-10, 05:21
Poitrrr Poitrrr is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Waarom moeten dat per direct oplichters zijn? Iemand kan ook meerdere bedrijven hebben met verschillende namen, komt veel vaker voor. Dan is het ook logisch dat hij dezelfde voorwaarden gebruikt. Dat er dan een tikfout in zit of een naam vergeten te veranderen, dat zou kunnen.

Pas als je er 100% zeker van bent, kan je iemand beschuldigen. En nee, ik heb geen aandelen
Dit.

Er zijn heel veel ondernemers die onder 2 namen(of meerdere bv's) handelen. Dit kan verschillende redenen hebben dus om het nou direct oplichters te noemen? Een typefout is zo gemaakt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knowledge_ Bekijk bericht
Ik heb vandaag even gebeld naar dit bedrijf betreft een iphone 4 white 16GB.
Na 5x bellen nam er eindelijk iemand op, hierna heb ik hem gevraagd of deze op voorraad is.
De beste man vertelde me dat ik een aanbetaling moest doen en dat deze over 2 weken binnen zou komen.
Dit is nog al raar aangezien de witte iphone 4 is uitgesteld in levering, wat dit bedrijf zegt klopt dus helemaal niet.

Ik wil ze zeker niet meteen beschuldigen van oplichting maar de informatie klopt helemaal niet.
Heb je ze dit ook gevraagd? Dat de witte iphone 4 (nog) niet leverbaar is? Misschien komt die witte iphone 4 wel binnen 2 weken. Lijkt me sterk, maar ondernemers hebben toch meestal meer inzicht in leveringen dan wij, particulieren..

Laatst gewijzigd door Poitrrr; 28-08-10 om 05:26.
  #11  
Oud 31-08-10, 20:50
knowledge_ knowledge_ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raavan Bekijk bericht
knowledge_ was dat bij gigavolt of gsmvolt?

De meeste iphones die zulke bedrijven verkopen komen uit het buitenland en aanbetaling zou ik nooit doen. er gaan nog veel iphones rond dus ook de iphone 4g wit dus is leverbaar.
Dit telefoontje heb ik naar gsmvolt gepleegd omdat zij hiermee adverteerden via marktplaats.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poitrrr
Heb je ze dit ook gevraagd? Dat de witte iphone 4 (nog) niet leverbaar is? Misschien komt die witte iphone 4 wel binnen 2 weken. Lijkt me sterk, maar ondernemers hebben toch meestal meer inzicht in leveringen dan wij, particulieren..
Ik probeerde dit meer als try out om te kijken of het voor mij betrouwbaar is om hier een telefoon te kopen voor €1000,-.

Verder heeft apple dit officieele bericht naar buiten gebracht:

''White models of Apple’s new iPhone 4 have continued to be more challenging to manufacture than we originally expected, and as a result they will not be available until later this year. The availability of the more popular iPhone 4 black models is not affected.''

Ik zou zeggen trek je eigen conclusie.

Laatst gewijzigd door knowledge_; 31-08-10 om 20:55.
  #12  
Oud 31-08-10, 21:11
Zer0 Zer0 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Mars
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raavan Bekijk bericht
Heb onlangs een iPhone 3GS 32GB gekocht bij gsmvolt en ben zeer tevreden over het service het was zoals beloofd de volgende werkdag thuis bij mij geleverd. Netjes een factuur gekregen met garantie.

Top

Ben je van gsmvolt dan? Ik zie dat je ook op deze forum al een topic geopend hebt met goede service van gsmvolt... of ben je de maker van gsmvolt.nl die via joomla.org is gemaakt (gratis) haha
  #13  
Oud 05-09-10, 00:15
P.klinken P.klinken is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Heb vandaag een iemand van de gsmvolt aan de lijn gehad en even gevraagd of ze de iphone 4 zwart op voorraad hadden. Ze hebben verteld dat ze de iphone 4 zwart op voorraad hebben en de witte komt waarschijnlijk eind 2010 bij hun binnen. (telefoonnummer klopt wel) Met dat informatie heb ik dus toch de gok genomen om een iphone 4 zwart bij hun te bestellen en heb ook toen snel betaald met ideal. Nu wachten tot maandag of ik het binnen krijg of niet. Ik hou jullie op de hoogte
  #14  
Oud 06-09-10, 12:59
P.klinken P.klinken is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Super Service en snel.

Heb vandaag het pakket binnen gekregen om 10 uur op mijn werk.

Heb het even open gemaakt en mijn simkaart erin gestopt ( vodafone) en gelijk aan itunes aangesloten en binnen 2 seconde was het iphone geactiveerd en werkend. gsmvolt super levering en blijf zo doorgaan mijn complimenten!!

P.Klinken
  #15  
Oud 07-09-10, 17:41
iHouse iHouse is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

ehummmmmmmm...

Laatst gewijzigd door iHouse; 25-09-10 om 18:47. Reden: wefedgedg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ervaringen Gigavolt Hoofddorp sh4dy Archief 4 05-10-09 07:59
Betrouwbaarheid Gigavolt? Tanglai Archief 57 18-09-09 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.