//

telefoonkopen.nl

telefoonkopen.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist even gebeld met het filiaal in Vlaardingen om even na te vragen hoe het staat met mijn reservering van de iPhone 4 16GB. Exact ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 24-08-10, 14:38
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Zojuist even gebeld met het filiaal in Vlaardingen om even na te vragen hoe het staat met mijn reservering van de iPhone 4 16GB. Exact een week geleden ben ik op de 10e plek gezet. Er werd mij net verteld dat sinds vorige week een andere procedure in werking is getreden. Het blijkt dat ik nu in hun filiaal een abonnement moet afsluiten waarna ze dán pas de iPhone geleverd krijgen. De medewerkster vertelde me dat ze dus geen voorraad meer aanhouden maar puur op aanvraag en pas na het afsluiten van een abonnement gaan bestellen. Hierna zou ik ongeveer nog een week moeten wachten. Vaag verhaal dus, een abonnement afsluiten en geeneens het toestel direct meekrijgen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 24-08-10, 17:30
pha pha is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Klopt. Ik weet niet of het een truc is van telefoonkopen.nl of dat het ze opgelegd is vanuit T-Mobile.
Ik heb anderhalve week gereserveerd bij telefoonkopen.nl, werd vorige week woensdag gebeld met hetzelfde verzoek, en toen formeel besteld bij deze winkel. Vandaag kon ik de iPhone 4 16 GB al ophalen.

Misschien is het dus irritant, maar het betekent wel dat ze inmiddels razendsnel leveren.
  #203  
Oud 24-08-10, 18:13
gosat gosat is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 118
Standaard

Waarschijnlijk een truc om je alvast binnen te halen. Mogelijk zijn de voorraden aan het opraken en willen ze niet dat je het toestel ergens anders koopt. Ook ik had gereserveerd, maar heb weer afgezegd.
  #204  
Oud 24-08-10, 18:24
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Na dit tegenvallende bericht van het filiaal in Vlaardingen besloot ik het filiaal in Den Haag maar eens te bellen. En ja hoor, hier hebben ze gewoon voorraad! Zowel 16GB als 32GB. Nu dus de trotse bezitter van een iPhone 4 16GB.
  #205  
Oud 24-08-10, 18:34
gosat gosat is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Bullet Bekijk bericht
Na dit tegenvallende bericht van het filiaal in Vlaardingen besloot ik het filiaal in Den Haag maar eens te bellen. En ja hoor, hier hebben ze gewoon voorraad! Zowel 16GB als 32GB. Nu dus de trotse bezitter van een iPhone 4 16GB.
Gefeliciteerd. Als ze m afgelopen zaterdag op voorraad hadden had ik er ook een. Maar uiteindelijk via t-mobile online verlengd(scheelt 130 euro). Dus ik moet wachten
  #206  
Oud 24-08-10, 18:53
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Afgelopen donderdag gereserveerd bij telefoonkopen zwolle, vandaag gebeld dat hij binnen was en dat ik hem binnen twee dagen moet komen ophalen. Helaas lukt mij dit niet ivm werk. Gelukkig staat in mijn eigen woonplaats nog een reservering die wss deze week ook binnen is.
  #207  
Oud 25-08-10, 16:14
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Mensen in de buurt van Amersfoort in het filiaal hier liggen 15 iphone 16g en 3 32g, er was bijna niemand in de winkel en konden direct geleverd worden, mijne komt morgen binnen anders had ik er ook een meegenomen..

Suc6 iedereen.
__________________
myPhone
  #208  
Oud 25-08-10, 16:51
Verik Verik is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

in hilversum net een 32gb opgehaald en ze hadden er nog 10 liggen!
moeilijke keuze nog minimaal 3 weken wachten via tmobile of hem in 15 minuten ophalen in de winkel

wel al met 4.0.2 erop!
  #209  
Oud 05-09-10, 14:20
Ruudje68 Ruudje68 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard

Weet niet of het nu nog zo gaat maar toen ik bij telefoonkopen een iphone haalde zat er gratis een week verzekering bij.
Deze moet je echter wel zelf opzeggen binnen een week.
Doe je dit niet of vergeet je dit zit je dus wel aan een verzekering vast.
Dus wees daar even scherp op.
Bij mij werd ondanks dat ik het meteen op gezegd heb toch meteen twee maanden verzekering afgeschreven.
Heb dit na telefonisch contact wel netjes terug gekregen maar het is toch even een puntje van aandacht.
Want niet iedereen wil een verzekering toch.
  #210  
Oud 17-09-10, 23:41
Speedy72 Speedy72 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Onder de rook van Rotterdam
Berichten: 30
Standaard

zijn ze nog ergens op voorraad in regio rotterdam?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.