//

'Derde levering' iPhone 4, week 32

'Derde levering' iPhone 4, week 32 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Net even gebeld met belcompany. Ze hadden ze niet op vooraad, maar krijgen ze wel zeer regelmatig binnen. Ik heb voor mijn oudste zoon een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 28-08-10, 15:45
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Net even gebeld met belcompany. Ze hadden ze niet op vooraad, maar krijgen ze wel zeer regelmatig binnen.
Ik heb voor mijn oudste zoon een 16gb gereserveerd . Ze verwachten toch wel binnen 2 weken die binnen te krijgen. In ieder geval 1 persoon blij. Die man bij belcompany had het er nog over dat de 16gb populairder is. Ik las laatst ergens dat de 32gb bij de bestellen van de iphone 4 populairder is.

Voor mijzelf kan ik niet bij belcompany een 32 gb versie reserveren omdat ik gebruik wil maken van de early renewal regeling en volgens belcompany zijn dat specifieke zaken die je via een t mobile shop moet regelen. Dat is wel jammer, maar ja , het is niet anders.
Hopelijk krijgt t mobile purmerend ze eerder binnen dan de 8 weken waar ze het tegen mij over hadden.

Maar hoe kan het eigenlijk dat onafhankelijke telecomwinkels de iphone 4 dan vaker en misschien meer ontvangen dan de t mobile shops zelf ?

Laatst gewijzigd door Lowermate; 28-08-10 om 16:43.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 28-08-10, 17:42
xXbijvanckXx xXbijvanckXx is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 34
Standaard

Ik sta bij de belcompany als 3e voor 16gb zwart, maar waar kan je dat zien? Want ik heb m vandaag besteld en toen zeiden ze dat ik 3e was. Gr.

Laatst gewijzigd door xXbijvanckXx; 28-08-10 om 17:45.
Reageren

Labels
belcompany, iphone 4, levering, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Levering nieuw IPhone 4 nhl2003 Odido (T-Mobile) 1 11-02-11 08:50
3de levering iphone's matthias.flion Koopinformatie Nederland 43 10-08-10 21:08
levering iphone leagallow Archief 2 04-08-08 18:57
NIEUWE LEVERING (2de levering) supernaturol Archief 2 15-07-08 13:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23.