//

iPhone 4, Ja of Nee?

iPhone 4, Ja of Nee? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat vinden jullie, is de iPhone 4 het waart om de 3G (S) te vervangen, of niet?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-10, 10:10
Mikejjz Mikejjz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Eindhoven, Nederland
Berichten: 4
Question iPhone 4, Ja of Nee?

Wat vinden jullie, is de iPhone 4 het waart om de 3G (S) te vervangen, of niet?
__________________
<3
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-10, 11:28
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikejjz Bekijk bericht
Wat vinden jullie, is de iPhone 4 het waart om de 3G (S) te vervangen, of niet?
Ja, is het cker waard.........
  #3  
Oud 11-08-10, 15:16
Cens Cens is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik ben overgestapt van een 3g naar de 4 en dat is een wereld van verschil. Als je een 3gs hebt is het verschil veel minder groot. Sowieso is het een fantastische telefoon.
  #4  
Oud 11-08-10, 15:17
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Verplaatst
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #5  
Oud 11-08-10, 15:26
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

jaaaaaaaaaaaaa
  #6  
Oud 11-08-10, 15:37
Drune Drune is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 36
Standaard

Het wordt mijn eerste iPhone... Ik heb nu een oude samsung Tocco (eerste full touch van samsung), dus ik zal helemaal versteld staan...

Maar een vriend van me gaat dezelfde overstap maken als jij... Ik zou zeggen ja... Maar ik heb geen ervaring met eerdere iPhones...

Laatst gewijzigd door Drune; 11-08-10 om 15:39.
  #7  
Oud 11-08-10, 15:50
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

ik ging van de 2G naar Iphone 4.... bijna geen verschil!
  #8  
Oud 11-08-10, 16:05
Checkmate Checkmate is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 37
Standaard

Ik zou het wel is van iemand willen weten die eerst een 3GS gebruikte. Want ik twijfel of ik ga wachten op de volgende versie of dat ik mijn 3GS verkoop en nu al voor de 4 ga.
  #9  
Oud 11-08-10, 16:20
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik had tot vandaag een 3GS en heb toch een iPhone 4 aangeschaft welke vandaag binnen kwam. Ik kan je hem zeer zeker aanraden, maar misschien wordt mijn mening hierover beïnvloed door het feit dat ik werkelijk verslaafd ben aan Apple producten.

Het scherm is beter, de batterij oogt veel meer capaciteit te hebben, de vorm is eventjes wennen (op dit moment vindt ik de 3GS beter in mn hand liggen), de snelheid is nagenoeg gelijk met de 3GS. Ik heb bijna geen last van de deathgrip. Het toestel oogt en voelt meer solide (alles glas en metaal). FaceTime heb ik nog niet kunnen testen (geen slachtoffer), de camera en film mogelijkheden overtreffen de 3GS. Synchronisatie verloopt ong. 2x sneller.

Je zult uiteindelijk zelf moeten oordelen, ga anders eens naar een T-Mobile shop om er met eentje te spelen
  #10  
Oud 13-08-10, 23:18
Mikejjz Mikejjz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Eindhoven, Nederland
Berichten: 4
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Ik had tot vandaag een 3GS en heb toch een iPhone 4 aangeschaft welke vandaag binnen kwam. Ik kan je hem zeer zeker aanraden, maar misschien wordt mijn mening hierover beïnvloed door het feit dat ik werkelijk verslaafd ben aan Apple producten.

Het scherm is beter, de batterij oogt veel meer capaciteit te hebben, de vorm is eventjes wennen (op dit moment vindt ik de 3GS beter in mn hand liggen), de snelheid is nagenoeg gelijk met de 3GS. Ik heb bijna geen last van de deathgrip. Het toestel oogt en voelt meer solide (alles glas en metaal). FaceTime heb ik nog niet kunnen testen (geen slachtoffer), de camera en film mogelijkheden overtreffen de 3GS. Synchronisatie verloopt ong. 2x sneller.

Je zult uiteindelijk zelf moeten oordelen, ga anders eens naar een T-Mobile shop om er met eentje te spelen
ja, ik was die vrijdag al naar de T-Mobile store geweest, en ik dacht zo van: "oh sh*t!! ik heb de iPhone 4 in mijn handen!!" . Maar ik zag ook dat er bijna geen signaal verlies was
  #11  
Oud 14-08-10, 07:41
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

Heb de iphone 4 nu een halve week in mijn bezit. software is sneller de camera is beter, bereik is beter. Ik vond namelijk dat de iphone 3gs het beter deed onder de 3.1.3 software. na 4.0 werd hij trager in gebruik. Apps deden er langer over om op te starten. Bij de iphone 4 geen problemen meer mee. Mobiel internetten blijft traag.
  #12  
Oud 14-08-10, 11:30
cardwizard cardwizard is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: @ Achterhoek
Berichten: 200
Standaard

Ik heb ook alle iPhones gehad 2G , 3G , 3GS en nu de 4

Ik vond de 2G het mooiste toestel , maar de 4 is echt wel de mooiste ik vind de iPhone nu eindelijk volwassen ogen en in de hand liggen(echt een stevig geheel)

Het plastic gedeelte onderaan de 2G heb ik altijd een minpunt gevonden , de 3G,3GS met hun plastic achterkant vond ik helemaal jammer , nu is het (in mijn ogen) echt een chique telefoon

En voor de rest word (erg logisch natuurlijk) de hardste telkens verder verbeterd , zeker het super scherpe scherm is erg mooi

Doen dus !
Reageren

Labels
iphone 4, mening



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Als nee nee is, doe er dan wat mee, Apple !!! Timelord iPhone algemeen 8 24-03-11 07:56
Jailbreaken Ja of Nee? Andreas.Borry Jailbreak apps en thema's 7 18-08-10 15:53
Restore Ja/Nee? kakbouter iPhone algemeen 1 28-06-10 09:47
Kan ik mijn Iphone 3GS in Japan gebruiken JA of NEE Peter210 iPhone algemeen 8 03-05-10 14:14
Iphone Ja of nee? Trisman Archief 3 17-03-08 21:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.