//

bestelling Iphone 3GS

bestelling Iphone 3GS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat bericht heb ik net ook ontvangen. maar wat gebeurt er als je op ja klikt, moet je dan alsnog betalen voor internet of niet. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 13-09-10, 21:46
I Jamsz I Jamsz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 40
Exclamation

Dat bericht heb ik net ook ontvangen.

maar wat gebeurt er als je op ja klikt,
moet je dan alsnog betalen voor internet of niet.

verder kreeg ik 2 dagen daarvoor dit mailtje

Wij verwachten rond 20-23 september voldoende voorraad binnen te krijgen om uw order te kunnen uitleveren.


btw. ik had besteld op 28-08 en contract gestuurd op 30-08
ik weet niet of ik lang genoeg heb gewacht, of dat ik nog een tijdje moet zitten
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 13-09-10, 21:54
CRR CRR is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 20
Standaard

GSM-wijzer:

13-sept:

Tot onze grote spijt is er vanuit Apple en T-Mobile al geruime tijd geen beschikbaarheid op de door u bestelde iPhone 3GS 8GB. Indicaties over leveringen in de afgelopen weken zijn helaas keer op keer niet uitgekomen, onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Alsof de extreme schaarste op dit product nog niet genoeg was heeft T-Mobile moeten besluiten de door u aangevraagde netwerkactie per aanstaande vrijdag 17 september vervroegd stop te zetten. Dit betekent dat slechts voor aansluitingen ingevoerd tot en met a.s. vrijdag geldt:
- 24 maanden gratis Web ‘n’ Walk Standard
- 24 maanden Web ‘n’ Walk Plus voor € 4,95 per maand
- Op 1-jarige abonnementen: 6 maanden gratis Web ‘n’ Walk Standard of 6 maanden Web 'n' Walk Plus voor € 4,95 per maand

Voor alle aansluitingen en contractverlengingen die wij doorvoeren vanaf zaterdag 18 september geldt: Web ‘n’ Walk Standard 24 maanden € 9,95 per maand, Web ‘n’ Walk Plus 24 maanden € 14,95 per maand. Ook voor Web 'n' Walk in combinatie met 1-jarige abonnementen geldt vanaf a.s. zaterdag: gehele contractduur € 9,95 of € 14,95 per maand.

Aan u de vraag: mogen wij uw aansluiting of contractverlenging deze week vast doorvoeren, ondanks dat levering van de iPhone nog tussen de 4 dagen en 4 weken kan duren? In dat geval profiteert u nog van de veel betere netwerkacties op de Web ‘n’ Walk bundels, uiteraard doen wij er alles aan om u de iPhone zo snel mogelijk te leveren. Ons advies is om dit te doen, per saldo is het (in het geval van Web ‘n’ Walk Standard) € 238,80 voordeliger (24 maanden x € 9,95). Exactere informatie over de beschikbaarheid van de iPhone 3GS 8GB hebben wij helaas niet. iPhones zullen worden uitgeleverd op basis van datum binnenkomst contract, langst wachtenden krijgen dus als eerste uitgeleverd.

Kunt u z.s.m. (uiterlijk a.s. donderdag 16 september 12:00) via een van de onderstaande links uw keuze doorgeven?

Ja, voer mijn order vast door tegen de oorspronkelijke actievoorwaarden en stuur de iPhone 3GS 8GB z.s.m. toe. Ik ben op de hoogte van de langere levertijd.
Als de link niet werkt kopieer en plak in uw browser: GSMwijzer.nl
Belangrijke info voor nieuwe nummers: wij sluiten uw abonnement aan met een niet-vaste ingangsdatum. U gaat dus nog niet per direct voor het abonnement betalen, maar u bepaalt zelf achteraf via T-Mobile de exacte ingangsdatum (eenvoudige uitleg bijgevoegd bij de simkaart). Heeft u gekozen voor nummerbehoud dan gaat het abonnement automatisch pas in op de datum dat uw nummer wordt omgezet.

Nee, voer mijn order niet door zolang het toestel nog niet binnen is, u mag mijn order annuleren.
Als de link niet werkt kopieer en plak in uw browser: GSMwijzer.nl

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en wij hopen op uw begrip. Wij stellen alles in het werk om uw order zo snel mogelijk compleet bij u thuis te hebben.

1sept:

Wij hebben vanuit Apple het bericht ontvangen dat wij eind volgende week voldoende Apple iPhone 3GS 8GB zullen ontvangen om uw order te verwerken. Daadwerkelijke levering van uw order door TNT zal dan plaatsvinden tussen maandag 13 en woensdag 15 september. U ontvangt van ons een email op de dag dat uw pakket verzonden wordt met daarin een barcode waarmee u uw zending kunt volgen in het TNT verzendtraject.

Wij danken u voor uw geduld en wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe toestel.


Met vriendelijke groet,
Het Team van GSMwijzer.nl



24 augustus:
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een T-Mobile abonnement in combinatie met de Apple iPhone.
Helaas kan Apple als gevolg van de enorme vraag naar dit toestel in combinatie met problemen rond de beschikbaarheid van onderdelen niet aan de geplande leveringen voldoen. Hierdoor is dit toestel overal in Nederland erg slecht leverbaar. Houdt u rekening met een levertijd van 1-3 weken. Zodra wij meer informatie/exacte leverdata doorkrijgen zullen wij deze direct aan u melden.

Wij hopen dat u begrip heeft voor deze situatie en dat wij voor de levering en beschikbaarheidinformatie volledig afhankelijk zijn van Apple. Niettemin onze excuses voor de vertraging.





wat is wijsheid???

Laatst gewijzigd door CRR; 13-09-10 om 22:03.
  #83  
Oud 13-09-10, 21:55
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

dan is het hopen dat je nummerwijziging niet te snel wordt doorgevoerd.
Maar goed, ik vind dit dus niet OK.

Laatst gewijzigd door poes; 13-09-10 om 22:03.
  #84  
Oud 13-09-10, 22:11
big1bob big1bob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

ze bedoelen toch zeker dat bij nummerbehoud (in mijn geval contractverlenging) het nieuwe abbo ingaat op het moment dat het oude verloopt? toch zeker niet dubbel abbogeld betalen??
Ik heb op ja geklikt omdat ik en de iphone toch graag wil hebben en omdat ik dacht dat ik niet dubbel zou hoeven te betalen. Niet echt een hele helder mailing dus...
  #85  
Oud 13-09-10, 22:18
CRR CRR is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 20
Standaard

Hoe reageren jullie??

Ik wil zekerheid! ik ga akkoord als ik ook zwart/wit krijg te horen dat ik een 3gs uiterlijk 1 okt 2010 in mijn bezit heb. Als ze dat niet waar kunnen maken, dan moeten ze maar met een zeer redelijk alternatief komen. Ik wil best met hun een deal doen nav hun aanbieding, maar laat ze maar met een voorstel komen!
  #86  
Oud 13-09-10, 22:22
jeroenvanark jeroenvanark is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 26
Standaard

Ik heb ja gezegd. Scheelt toch een boel geld. En mijn nummerovername door t-mobile is pas in november. Ga er toch wel van uit dat mn iPhone dan wel geleverd is. Heb in elk geval mn t-mobile sim binnen ;-) Succes met jullie beslissing
  #87  
Oud 13-09-10, 22:24
CRR CRR is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 20
Standaard

je betaalt dus, zonder dat je weet wanneer en misscien wel of je een telefoon krijgt??
  #88  
Oud 13-09-10, 22:30
Erwinz Erwinz is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Volgens mij maakt het niet veel uit wanneer je een abo opzegt met een maand opzegtermijn en nummerbehoud dan heb je die tijd nog om de iphone te ontvangen. Na de maand gaat pas het nieuwe abo in. Wanneer je direct kunt omzetten met nummerbehoud dan heb je wel gelijk het nieuwe abonnement met web 'n walk maar ja dat is toch 2 jaar gratis dus tot die tijd met het oude toestel bellen en hopen dat de iphone snel volgt of anders alsnog een voorstel voor de iphone 4. Ik heb wel toestemming gegeven voor aanvraag.

Succes met je keuze!
  #89  
Oud 13-09-10, 22:31
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

Hmmmmmmmmm, ik heb toch ja geklikt, zoals ik al eerder zei, de fout ligt niet zozeer bij hun maar bij Apple, 3gs staat in hele lage productie nu. En naj, wat heb je liever 20 betalen, ooooof 238,80, do the math. Kortom, kweet niet wanneer mijn nummerbehoud in gaat aangezien ik kom van een prepaid mobieltje, naja, als me Iphone maar komt vind ik 't prima.
  #90  
Oud 13-09-10, 22:31
jeroenvanark jeroenvanark is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 26
Standaard

iPhone wordt geleverd tussen 4 dgn en 4 weken staat er in de mail. Wacht nu ongeveer 2 weken. Hoe lang het gaat duren weet denk ik alleen apple. Maar ik denk dat je wel kan verwachten dat je je telefoon gewoon gaat ontvangen. Ik betaal niet dubbel, aangezien het bij mij gaat om nummerbehoud en mn contract in gaat op het moment dat mn huidige Hi abbo afloopt.
  #91  
Oud 13-09-10, 22:38
CRR CRR is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 20
Standaard

erwin.... ze komen hun beloftes niet waar. Eerst zeggen ze dit, dan dat.... en vervolgens is er een wijziging in de abo-regeling. Ja, dat zal zeker na een maand!!
  #92  
Oud 13-09-10, 22:52
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

Trouwens, wat ik ga doen, ik ga ff wat andere aanbieders mailen, gewoon hetzelfde mailtje, zoal naar Belnu, smartphonestunts etc. Want we hebben het nu wel over studentmobiel en gsmwijzer, maar ik wil eigenlijk wel weten hoe het met andere winkels gaat
.
  #93  
Oud 13-09-10, 22:55
xterminator xterminator is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 26
Standaard

Iemand al reactie/bevestiging gehad van de mail van Phonehouse? Je moest gewoon replyen toch erop...
  #94  
Oud 14-09-10, 10:07
Erwinz Erwinz is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

CRR,
Ik ben met je eens dat het erg lang duurt, ik baal er ook van. Maar goed, dan ga je de boel overdenken en trek ik toch maar de conclusie nog even te wachten aangezien ik de iphone toch wel graag wil en de aanbieding goed blijft. Ik zit nu al 1 maand te wachten en ik denk dat het elders niet sneller gaat en elders opnieuw in de wachtrij zie ik niet zitten.
  #95  
Oud 14-09-10, 10:41
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

Net gebeld met Sudentenmobiel.
Het abbo gaat (voor mij, kheb nu prepaid) in per 18-09, zonder telefoon.
Ze sturen de sinkaart op, en dan maar wachten op de iphone.

Je kunt het contract niet ontbinden als blijkt dat de Iphone helemaal niet geleverd gaat worden.
  #96  
Oud 14-09-10, 10:42
CRR CRR is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 20
Standaard

Erwinz,
Ik ben het helemaal met je eens, maar ik wil wel de zekerheid dat de telefoon uberhaupt wordt geleverd. Of wat het alternatief is wanneer blijkt dat de telefoon niet wordt geleverd. Heb deze vraag ook gesteld aan gsmwijzer, maar nog geen reactie (uiteraard....).
  #97  
Oud 14-09-10, 11:40
Erwinz Erwinz is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Uit de mailtekst van studenmobiel kan ik opmaken dat er tussen 4 dgn en 4 wkn geleverd gaat worden. Daarnaast geven ze duidelijk het advies om het contract toch aan te gaan. Wanneer blijkt dat studentmobiel geen iphone 3 gs kan leveren en ik voor 2 jaar een abo met internet aan mijn broek heb hangen dan moet je volgens mij echt stappen kunnen ondernemen. Ik bewaar dus ook alle correspondentie uitgeprint en wel... Het lijkt me voor de hand liggend dat Studentmobiel dan wel met een scherpe alternatieve aanbieding moet komen, zoals de iphone 4.
  #98  
Oud 14-09-10, 11:51
CRR CRR is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 20
Standaard

ik heb inmiddels de link al geklikt. Dacht even te kijken of daar meer info op zou staan. Blijkt de link echt direct de bevestiging te zijn.... Oppassen dus als je nog niet zeker bent van je keus.

Ik heb dus bevestigd... Mijn contract gaat pas in als ik m activeer:
Belangrijke info voor nieuwe nummers: wij sluiten uw abonnement aan met een niet-vaste ingangsdatum. U gaat dus nog niet per direct voor het abonnement betalen, maar u bepaalt zelf achteraf via T-Mobile de exacte ingangsdatum (eenvoudige uitleg bijgevoegd bij de simkaart). Heeft u gekozen voor nummerbehoud dan gaat het abonnement automatisch pas in op de datum dat uw nummer wordt omgezet.

Zou ik dan wel met een leentoestel (ook iphone3g(s?), simlock??) deze simkaart kunnen gebruiken en wachten tot de telefoon binnen is en dan de simkaart omzetten?
  #99  
Oud 14-09-10, 11:54
Erwinz Erwinz is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Lijkt me wel mogelijk zolang het leentoestel een simlock van tmobile heeft. Wat me trouwens opviel is dat bij gsmweb de 3 gs wordt aangeboden met software 3.0 en bij studentmobiel met 4.0. Hier blijken ook verschillen in te zitten.
  #100  
Oud 14-09-10, 11:59
CRR CRR is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 20
Standaard

'Misbruik mobiel internet zorgt voor duurdere bundels' | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

laatste alinea:
T-Mobile liet in augustus al weten op de hoogte te zijn van het hogere dataverbruik, maar dat de provider voorlopig nog niet overweegt de bundels aan te passen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bevestiging iphone 4 bestelling wvanberkum Odido (T-Mobile) 1 22-07-10 10:51
iphone 3gs bestelling in de winkel adanaliii-umut Odido (T-Mobile) 1 07-10-09 19:31
WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen bastos Odido (T-Mobile) 70 25-09-09 15:42
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS Londonforever Koopinformatie Nederland 7 11-09-09 18:27
Volgorde van bestelling iPhone 3GS rem4rk4ble Odido (T-Mobile) 12 24-06-09 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:38.