//

iPhone 4 vandaag besteld morgen in huis

iPhone 4 vandaag besteld morgen in huis discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoewel ik overal nog steeds hoor over levertijden van 8 - 10 weken heb ik gister via belcompany.nl de iPhone 4 besteld en morgen wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-10, 16:48
iDavid iDavid is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 193
Standaard iPhone 4 vandaag besteld morgen in huis

Hoewel ik overal nog steeds hoor over levertijden van 8 - 10 weken heb ik gister via belcompany.nl de iPhone 4 besteld en morgen wordt ie gewoon geleverd...

Ik dacht ik zeg het ff
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-10, 18:21
iDavid iDavid is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 193
Standaard

oke niet interessant dus Blijkbaar heeft Apple er ineens heel veel bijgemaakt/vrijgegeven.

denken jullie dat er binnenkort een nieuwe iPhone gaat komen? Ik las iets dat er in Januari een nieuwe komt
  #3  
Oud 18-08-10, 21:38
schumi52 schumi52 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard Vandaag besteld, morgen geleverd

Ik heb vandaag bij smartphoneshop.nl een abonnement met iphone 4 afgesloten. En tot grote vreugde is mij verteld dat ik hem morgenmiddag ontvang en ik heb ook al de bevestiging gekregen dat het pakketje het bedrijf al verlaten heeft op weg naar de koerier...


dus misschien het proberen/bellen waard voor de wachtenden onder ons....
  #4  
Oud 18-08-10, 21:52
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Apple update normaal maar 1x per jaar de iPhone. Het enige wat er in januari kan gebeuren is een 64 GB model erbij (dus geen verandering behalve opslag), of een CDMA model (in Nederland heb je daar niks aan: CDMA is net zoiets als GSM, maar CDMA wordt nog maar in een paar landen in de wereld gebruikt.
  #5  
Oud 18-08-10, 21:54
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

//Topics samengevoegd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke iPhone 4 bestel je vandaag of morgen (of binnenkort) bzb Koopinformatie Nederland 17 27-07-10 14:50
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 13:25
Jailbreak release voor 1.1.3 vandaag of morgen?! theory18 Archief 0 24-01-08 23:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.