//

Smartphoneshop.nl: Iphone 4 op voorraad!

Smartphoneshop.nl: Iphone 4 op voorraad! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple iPhone 4 16 GB Black T-Mobile - Smartphoneshop.nl Wellicht interessant om dit eens te checken! Wel natuurlijk alleen beschikbaar in combi met T-Mobile......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-10, 16:56
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard Smartphoneshop.nl: Iphone 4 op voorraad!

Apple iPhone 4 16 GB Black T-Mobile - Smartphoneshop.nl

Wellicht interessant om dit eens te checken! Wel natuurlijk alleen beschikbaar in combi met T-Mobile...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-10, 17:29
mlcta mlcta is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Dit is hetzelfde verkooppunt als pdashop.nl (onderdeel van coolblue). Vanochtend heb ik hier ook besteld en ik krijg hem morgen of vrijdag (ze bellen zo terug omdat ik in gesprek was)

Ze hadden toen ik bestelde niet veel meer maar het is het proberen denk ik wel waard.
Ik stond zelf vanaf 30 juli namelijk al op de reserveringslijst in een tshop en sta nog steeds ergens op de 30e plaats terwijl je hem via deze weg binnen enkele dagen in huis hebt!
  #3  
Oud 27-08-10, 23:49
JohnMcClane JohnMcClane is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 49
Standaard

Persoonlijk relaas:
Begin augustus iPhone 4 32Gb besteld bij T-Mobile shop Utrecht (bekende €50 aanbetaling), nooit meer iets gehoord.
Twee weken later maar eens langs gelopen, gevraagd naar de grootte van wachtlijst bij deze shop: op 20 juli (rond introductie datum) had men 28 stuks ontvangen (32Gb), daarna niets meer. Grootte wachtlijst medio augustus: 480 stuks (!!).

1,5 week geleden besloten smartphoneshop.nl eens te bellen; wachtlijst voor 32gb: 16 personen. Onmiddelijk besteld. Levering: woensdag 25.08.10.

Vragen?
  #4  
Oud 28-08-10, 10:49
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Ik heb toch besloten over te gaan naar T-Mobile gezien ik het restant van mijn Vodafone Abbo kan overdragen aan een familielid! Ik kreeg te horen dat ik op de lijst op plaats 15 kom als ik nu bestel en ze af en toe toestellen binnenkrijgen. Als het erg meezit heb ik hem dan komende week, met een maximum aan levertijd van vier weken. Is dit aan te raden?
  #5  
Oud 28-08-10, 10:51
lazbart lazbart is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BBoelie Bekijk bericht
Ik heb toch besloten over te gaan naar T-Mobile gezien ik het restant van mijn Vodafone Abbo kan overdragen aan een familielid! Ik kreeg te horen dat ik op de lijst op plaats 15 kom als ik nu bestel en ze af en toe toestellen binnenkrijgen. Als het erg meezit heb ik hem dan komende week, met een maximum aan levertijd van vier weken. Is dit aan te raden?
Op t-mobile kun je bouwen zou ik zeggen. Maar als je m deze week wil hebben zou ik gewoon via het forum een aanschaffen.
  #6  
Oud 28-08-10, 11:03
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lazbart Bekijk bericht
Op t-mobile kun je bouwen zou ik zeggen. Maar als je m deze week wil hebben zou ik gewoon via het forum een aanschaffen.
Ik heb geen zin om 100/150 bij te betalen dat is onzin. Het gaat er meer om dat ik van iedereen hoor dat het bij T-Mobile zo'n drama is. SPS.nl komt op mij erg betrouwbaar over en heeft een korte wachtlijst.

Laatst gewijzigd door BBoelie; 28-08-10 om 11:06.
  #7  
Oud 28-08-10, 11:11
lazbart lazbart is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Jump in the pool and you'll find out zou ik zeggen. Het is overal lange wachtlijsten, maar ik denk idd dat t-mobile een van de langste wachtlijsten heeft. Het enige wat ik daarvan weet is dat in de eerste week van augustus twee vrienden van me allebei een 16GB hebben besteld bij t-mobile en er werd verteld dat het zo'n 6 tot 8 weken kon gaan duren. Inmiddels zijn er zo'n vier weken voorbij en ze hebben idd nog niks ontvangen. Ik denk niet dat er echt een pijl op te trekken is welke website eerder uitleverd, maar dat heb je op dit forum wel kunnen lezen denk ik.
  #8  
Oud 28-08-10, 14:40
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lazbart Bekijk bericht
Jump in the pool and you'll find out zou ik zeggen. Het is overal lange wachtlijsten, maar ik denk idd dat t-mobile een van de langste wachtlijsten heeft. Het enige wat ik daarvan weet is dat in de eerste week van augustus twee vrienden van me allebei een 16GB hebben besteld bij t-mobile en er werd verteld dat het zo'n 6 tot 8 weken kon gaan duren. Inmiddels zijn er zo'n vier weken voorbij en ze hebben idd nog niks ontvangen. Ik denk niet dat er echt een pijl op te trekken is welke website eerder uitleverd, maar dat heb je op dit forum wel kunnen lezen denk ik.
Ik heb zojuist besteld en sta daarmee op plaats 14 of 15. Nu maar even geduld hebben, hopelijk zit de levertijd mee!
  #9  
Oud 30-08-10, 19:26
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Tip van de dag! Bestel hem hier: Apple iPhone 4 16 GB Black T-Mobile - Smartphoneshop.nl

Zaterdag besteld en toen ben ik op plek 13 terecht gekomen. Nu krijgen ze er morgen 15 binnen dus bidden dat het gelijk geregeld is met mijn contract dan heb ik heb woensdag/donderdag al in huis . Als je nu besteld staat er als verwachte leverdag vrijdag.
  #10  
Oud 01-09-10, 20:44
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Zojuist het verlossende telefoontje gehad! Ik krijg m'n iPhone 4 16 GB morgen tussen 12.30-18.00 bezorgd

Besteld bij: Smartphoneshop.nl - smartphones en alle smartphone-accessoires.
Besteld op: zaterdag 28 augustus
Aflevering op: donderdag 2 september
  #11  
Oud 11-09-10, 21:03
Anass91 Anass91 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 48
Standaard

BBoelie ik wil je echt bedanken voor je tip man!!! over al moet je weken wachten bij smartphoneshop donderdag bestelt en vrijdag geleverd echt top en voor iedereen die een iphone 4 wil ze zijn op voorraad nu bestellen dinsdag in huis Apple iPhone 4 16 GB Black T-Mobile - Smartphoneshop.nl
  #12  
Oud 12-09-10, 19:12
meknes meknes is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard

Dag iedereen,

Weten jullie wat voor software versie de iphones 4 16gb draaien van de smartphoneshop ?

alvast bedankt
  #13  
Oud 13-09-10, 09:23
Riccardo Riccardo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 110
Standaard

ALs ik dit zo lees is smartphoneshop een van de weinigen die de iphone direct kunnen leveren. Toch raar dat niet meer mensen daar bestellen dan?
  #14  
Oud 13-09-10, 09:52
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riccardo Bekijk bericht
ALs ik dit zo lees is smartphoneshop een van de weinigen die de iphone direct kunnen leveren. Toch raar dat niet meer mensen daar bestellen dan?
Ja ik vind het ook raar. Ik heb hem zelf besteld en inderdaad met geluk binnen een aantal dagen binnen. Dat ging gepaard met erg goede service en duidelijkheid. Sowieso heb ik wel een hoge pet van Coolblue dus ik begrijp ook niet waarom dit geen bruisend topic is vol mensen die hem daar besteld hebben, haha
  #15  
Oud 13-09-10, 19:09
JohnMcClane JohnMcClane is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BBoelie Bekijk bericht
Ja ik vind het ook raar. Ik heb hem zelf besteld en inderdaad met geluk binnen een aantal dagen binnen. Dat ging gepaard met erg goede service en duidelijkheid. Sowieso heb ik wel een hoge pet van Coolblue dus ik begrijp ook niet waarom dit geen bruisend topic is vol mensen die hem daar besteld hebben, haha
Mij ook een raadsel.
Overal is natuurlijk onduidelijkheid voor wat betreft de leveringen. Pre-orderen bij T-Mobile shop met 50€ inleg, vrijblijvend ja, maar dan heb je ook niks.
Bij Smartphoneshop.nl moet je wel (als je bijv. 2-jaar afsluit) de benodigde €280,- direct betalen bij pre-order.
Wil je er om wat voor reden later vanaf, bestaat volgens mij de mogelijkheid tot restitutie (contact opnemen), dus wel minder vrijblijvende pre-order, maar wat wil je nou een iPhone of niet?
Gewoon eerste even bellen als je wilt weten hoe groot de wachtlijst is en wat de verwachting voor levering. Je krijgt daar gewoon te horen hoe het staat en geen onzin verhalen.
Ik heb smartphoneshop.nl altijd als zeer professioneel en snel ervaren.
iPhone bestellen met nummerbehoud (bijv. van KPN naar T-Mobile)? Geen probleem zij regelen alles, echt men doet wat er wordt gezegd.
Perfecte levering door koerier aan de deur, echt men heeft dit volledig uitgedokterd en onder controle.
  #16  
Oud 13-09-10, 21:11
Riccardo Riccardo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 110
Standaard

Jammer zeg! Wilde ik hem net vandaag bestellen bij smartphoneshop, is ie ook niet meer op voorraad. Wachttijd een week of 8. Zelfde verhaal als elders dus.
  #17  
Oud 13-09-10, 21:50
Isabel Isabel is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Hmmm jammer... En daar heb je over gebeld neem ik aan?

Is er eigenlijk iemand die weet waarom het toestel met hetzelfde abbonement bij SPS duurder is dan bij t-mobile rechtstreeks?
  #18  
Oud 13-09-10, 22:32
Riccardo Riccardo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 110
Standaard

Nee, had een mailtje gestuurd en kreeg dat als antwoord. Als ik 2 dagen eerder was, was het wel gelukt. Maar wat is het prijsverschil dan?
  #19  
Oud 14-09-10, 07:01
Isabel Isabel is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

In mijn geval gaat het om slechts 16 euro maar ik vond 't wel opvallend. Weet niet of het voor alle combinaties geldt.

Wel jammer. Maar als je nu besteld is er dus een wachttijd van 8 weken... Tsja, je moet toch wat.
  #20  
Oud 14-09-10, 11:29
Riccardo Riccardo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 110
Standaard

Jammer idd maar 8 weken ga ik niet wachten. Dan maar op zoek naar een andere aanbieder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hier is de iPhone 4 nu op voorraad! martinvb Koopinformatie Nederland 142 06-10-10 20:41
iPhone op voorraad conimus Koopinformatie Nederland 0 11-08-10 13:23
Iphone niet op voorraad? Tim14ww Koopinformatie Nederland 18 15-01-09 10:26
Macally Metro via smartphoneshop.nl P@t iPhone accessoires en onderdelen 0 29-07-08 16:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.