//

iPhone 4 16 GB

iPhone 4 16 GB discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor een vriend ben ik op zoek naar een simlock vrije iPhone 4 16 GB. Nou zat ik het internet en deze site af te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-10, 14:22
Joop87 Joop87 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard iPhone 4 16 GB

Voor een vriend ben ik op zoek naar een simlock vrije iPhone 4 16 GB. Nou zat ik het internet en deze site af te speuren voor meer informatie en vandaar dat ik deze thread gestart heb. Via onderstaande link kwamen allerlei verschillende sites tevoorschijn, maar weten jullie welke daarvan betrouwbaar zijn? De nieuwe iPhone 4 is blijkbaar nog niet in Nederland simlockvrij in de winkel te kopen? De prijs is voor mijn vriend van minder belang, hij betaalt liever iets meer geld met de zekerheid niet opgelicht te worden dan dat hij voor de scherpste prijs opgelicht wordt.

Link: iPhone kopen in Nederland: prijzen, abonnementen en simlockvrij

Stel dat ik de iPhone voor hem in het buitenland koop, bijvoorbeeld in België of in Frankrijk. Hoe weet ik dan bij welke winkel ik terecht kan en of zij nog iPhones op voorraad hebben?

Alvast bedankt voor alle hulp,

Joop
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-10, 14:26
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Als de prijs niet zo belangrijk is kan je hier op het forum beter even een gesealde iPhone zoeken. Een iPhone zelf in (bijvoorbeeld) België kopen zal niet zo gemakkelijk gaan omdat de iPhone 4 nogal schaars is.

Bij de websites die je in je link noemt kan je ook zonder problemen een iPhone kopen.
  #3  
Oud 25-08-10, 14:28
Poitrrr Poitrrr is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

Kijk eens wat beter rond nog op dit forum. Dan vindt je vanzelf wel een winkel in de buurt.. Toestellen zijn op dit moment alleen erg schaars dus succes!
  #4  
Oud 25-08-10, 14:57
koeniecom koeniecom is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 55
Standaard

Als je drie weekjes geduld hebt, dan kun je het goedkoopst een simlockvrije iPhone kopen in de Apple store (via www.apple.com). Selecteer onderin als land United Kingdom en bestel een 16GB iPhone voor 499 pond (=608 euro).
Maak vooraf een Borderlinx suite aan via www.borderlinx.com en laat het toestel daarheen sturen.
Na ontvangst bij Borderlinx, laat je het toestel voor ca. 35 euro doorsturen naar je thuisadres in Nederland.
Het duurt drie weken, maar je wordt in ieder geval niet opgelicht ;-)

Succes!
  #5  
Oud 25-08-10, 17:43
Joop87 Joop87 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

Bedankt voor alle reacties.

Mijn vriend is vandaag zelf naar een lokale winkel gegaan en daar kon hij hem bestellen met een levertijd van 1 week. Dat heeft hij gedaan, alleen wilde hij mij de prijs niet vertellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:08.