//

iPhone 4 Tmobile annuleren omdat ze traag zijn :P

iPhone 4 Tmobile annuleren omdat ze traag zijn :P discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneClub 4 Ik heb via een zakelijk klant manager een iPhone 4 besteld (2 weken geleden). Ik heb al een zakelijke overeenkomst ontvangen via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-08-10, 20:42
jayjay jayjay is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 135
Question iPhone 4 Tmobile annuleren omdat ze traag zijn :P

Beste iPhoneClub 4

Ik heb via een zakelijk klant manager een iPhone 4 besteld (2 weken geleden). Ik heb al een zakelijke overeenkomst ontvangen via de mail. Ze kunnen mij geen exacte datum geven wanneer ze de iPhone binnen hebben. Binnen een gestelde termijn zeggen ze. Maar mijn geduld raakt op haha

Had gister gewoon zomaar een email gestuurd naar een webshop. En vandaag een email ontvangen van een officiële webshop partner van T-mobile (10 winkels in heel Nederland) dat alles is uitverkocht.

2 uurtjes later kreeg ik een email terug van: 1 klant heeft zojuist 16gig iPhone4 ge-annuleerd. Dus 1 op voorraad. Als ik het nu bestel dat ik het binnen 2 dagen kan ontvangen.... ALS ik het bij hun bestel (uit voorraad leverbaar)

3 vragen:

1. Hoe weet ik nou of ze echt 1 op voorraad hebben? Straks betaal ik en al; en daarna zeggen; is uitverkocht haha (het is wel een bekende "kleine" webshop, goedgekeurd en al)

2. Ik heb mijn klantmanager niet kunnen bereiken vandaag. Ik wilde vragen of ik mijn bestelling via tmobile kan annuleren. Dan koop ik het wel via die webshop. Is dit mogelijk? let op: zakelijk abbo.

3. Stel ik bestel het via de webshop; ik neem aan dat ik ook meteen die microsim erbij krijg?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-10, 00:09
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Is het contract met t-mobile al getekend? Ik neem aan dat je dat contract dan niet zomaar kan annuleren, tenzij het écht lang duurt. Maar dan moet je al wel een paar keer navraag doen. En T-Mobile heeft al aangegeven dat het langer dan normaal kan duren dus dat zal niet zomaar gaan.

Ofwel, is het contract getekend? Zo niet dan kan je er van af, anders lastig.
  #3  
Oud 31-08-10, 00:43
jayjay jayjay is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 135
Standaard

Thanks voor je reply.
Nope, ik heb alleen een bevestiging van hun gekregen... het is alleen door hun getekend er stond ook nergens waar ik moet tekenen. Alleen een zakelijke overeenkomst per email (pdf)
  #4  
Oud 31-08-10, 00:47
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Gewoon morgen even opbellen, netjes situatie uitleggen en annuleren. Zou moeten lukken.
  #5  
Oud 31-08-10, 07:27
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jayjay Bekijk bericht
Thanks voor je reply.
Nope, ik heb alleen een bevestiging van hun gekregen... het is alleen door hun getekend er stond ook nergens waar ik moet tekenen. Alleen een zakelijke overeenkomst per email (pdf)
Lees de bevestigingsbrief nogmaals door, ik heb iets gelezen zoals 'Indien u zich heeft bedacht kunt u het annuleren binnen 7 dagen na ontvangst van uw toestel" maar ik heb geen zakelijk abonnement dus.

Verder zei de ordermanagement gisteren dat ze iedere dag orders vrijgeven (iPhone's uitleveren). Maar zoals je weet ben je niet de enigste tenzij je voorrang krijgt dan de andere allemaal, hehe ><
iPhoneclub Orderstatus

Laatst gewijzigd door dannyhtek; 31-08-10 om 07:29.
  #6  
Oud 31-08-10, 10:43
jayjay jayjay is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 135
Standaard

Ik heb helemaal nog geen status gekregen... alleen een zakelijke overeenkomst.
  #7  
Oud 31-08-10, 10:56
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

waar je ook besleld je komt toch op een wachtlijst , dus gewoon laten staan , anders ga je weer 6 weken wachten
  #8  
Oud 31-08-10, 11:09
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jayjay Bekijk bericht
Beste iPhoneClub 4

Ik heb via een zakelijk klant manager een iPhone 4 besteld (2 weken geleden). Ik heb al een zakelijke overeenkomst ontvangen via de mail. Ze kunnen mij geen exacte datum geven wanneer ze de iPhone binnen hebben. Binnen een gestelde termijn zeggen ze. Maar mijn geduld raakt op haha

Had gister gewoon zomaar een email gestuurd naar een webshop. En vandaag een email ontvangen van een officiële webshop partner van T-mobile (10 winkels in heel Nederland) dat alles is uitverkocht.

2 uurtjes later kreeg ik een email terug van: 1 klant heeft zojuist 16gig iPhone4 ge-annuleerd. Dus 1 op voorraad. Als ik het nu bestel dat ik het binnen 2 dagen kan ontvangen.... ALS ik het bij hun bestel (uit voorraad leverbaar)

3 vragen:

1. Hoe weet ik nou of ze echt 1 op voorraad hebben? Straks betaal ik en al; en daarna zeggen; is uitverkocht haha (het is wel een bekende "kleine" webshop, goedgekeurd en al)

2. Ik heb mijn klantmanager niet kunnen bereiken vandaag. Ik wilde vragen of ik mijn bestelling via tmobile kan annuleren. Dan koop ik het wel via die webshop. Is dit mogelijk? let op: zakelijk abbo.

3. Stel ik bestel het via de webshop; ik neem aan dat ik ook meteen die microsim erbij krijg?

Alvast bedankt!
Ik geef je weinig kans. Ik heb op de 20e ook mijn zakelijke abo telefonisch verlengd. ca. 10 dagen na de 20e ook een mail met pdf ontvangen dat mijn nieuwe abo de 22e zou ingaan. Vervolgens niets meer gehoord. 2 weken geleden kon ik een toestel bij telefoonkopen.nl ophalen maar met geen mogelijkheid kon ik mijn abo via de KS-zakelijk annuleren. Kreeg toen wel ineens te horen dat mijn abo per 7/8 was ingegaan (terwijl een eerdere mail aangaf dat abo per 22/7 zou ingaan!!!). Blijkbaar heeft de afdeling op een of andere manier mijn bestelling intern WEL geannuleerd want ik zou anders niet weten waarom ik nu nog steeds geen toestel heb!! Sindsdien helemaal niets meer vernomen...geen mail met bevestiging van nieuwe abo per 7/8 en al helemaal geen toestel....

Overigens, mijn particuliere verlenging heb ik wel moeiteloos kunnen annuleren...daar had ik zelfs al een factuur van ontvangen en en sim! Afdeling zakelijk wordt volgens mij aangestuurd door een zeer halsstarrig persoon...compleet eenrichtingsverkeer..
  #9  
Oud 31-08-10, 11:27
jayjay jayjay is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 135
Standaard

Nee bij mij is het geen verlenging; een nieuw nummer: bij de overeenkomst staat alleen de prijzen maar geen startdatum van de abbo
  #10  
Oud 31-08-10, 11:41
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jayjay Bekijk bericht
Nee bij mij is het geen verlenging; een nieuw nummer: bij de overeenkomst staat alleen de prijzen maar geen startdatum van de abbo
ok, wellicht dat dat anders is dan...proberen kun je natuurlijk altijd.

Als je kunt annuleren zou ik het zeker doen...je bent veel flexibeler als je je op meerdere plaatsen inschrijft zonder dat je ergens aan vast zit...
Maar goed, dat schrijf ik dan uit eigen ervaring. Ik had mijn toestel via andere aanbieders al lang kunnen hebben...er zijn natuurlijk ook mensen die het toestel wel redelijk snel hebben ontvangen via t-mobile. Ik zal iig nooit meer gebruik maken van een 'officiele-t-mobile-VIP-voorinschrijving'...
Reageren

Labels
annuleren, voorraad, zakelijk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart Momentum Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 22:17
TomTom: is niet op de iphone geinstalleerd omdat de bronbestanden ervan zijn gewijzigd pcsw iPhone Navigatie 11 05-02-10 10:29
Sommige onderdelen niet gekopieerd omdat ze niet gevonden zijn JW75 Archief 9 14-10-09 13:51
kan geen popupvensters openen omdat er te veel pg open zijn roelf iPhone algemeen 3 04-07-08 20:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:53.