//

8GB of 32GB

8GB of 32GB discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Dus de nieuwe iPod Touch 4G is uit en ik wil um heel graag kopen. Maar! Ik weet niet welke ik precies moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-09-10, 11:03
kevino kevino is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard 8GB of 32GB

Hallo mensen,

Dus de nieuwe iPod Touch 4G is uit en ik wil um heel graag kopen. Maar! Ik weet niet welke ik precies moet kiezen. De 8GB, of de 32GB.
Ik heb nu een mp3 en ik denk niet dat ik snel de 3 GB haal met muziek alleen. Maar iOS neemt ook ruimte in tog? Hoeveel GB hou ik dan nog over voor games? Hoe groot zijn de meeste apps? Of bijv een grote game. Films zal ik er niet veel op gaan kijken denk ik, als ik ze tog download, dan kijk ik ze liever op de pc.
Verder, tussen de 8GB en 32GB zit geen verschil tog, alleen de opslagruimte?

Bedankt,


Kevin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
32gb of 16 gb arjandevries Koopinformatie Nederland 1 17-04-10 18:56
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb PeHa5772 Koopinformatie Nederland 8 24-01-10 21:48
G3 8Gb & 16GB op 11 juli. Komt de 32Gb na de zomer? hchuijser Koopinformatie Nederland 10 19-08-08 23:00
32GB Prijzen in €'s DertKesh Koopinformatie Nederland 0 16-02-08 23:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.