//

[gez] Stevige iPad 'doos'

[gez] Stevige iPad 'doos' discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu het school jaar weer is begonnen, zou ik toch eigenlijk wel heel graag mijn iPad meenemen en hiervoor gaan gebruiken. Alleen gaat de Macally ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-09-10, 21:29
pepio pepio is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 26
Standaard [gez] Stevige iPad 'doos'

Nu het school jaar weer is begonnen, zou ik toch eigenlijk wel heel graag mijn iPad meenemen en hiervoor gaan gebruiken. Alleen gaat de Macally case de ipad niet beschermen tegen al mijn boeken. Daarom ben ik opzoek naar een soort van koffertje waar de ipad in kan die deze beschermt tegen de druk van mijn boeken.

Heeft iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-10, 21:35
pepio pepio is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 26
Standaard

Iets als dit maar dan niet zo extreem duur: iPad Hard Case - Hard Case for iPad - hardcaseforipad.com - iPad Case for the Job Site - Aluminum
  #3  
Oud 11-09-10, 02:36
hummel hummel is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 217
Standaard

als ge 60 dollar al extreem duur vind stop dan al maar met kijken
ik heb een lederen case van marware eco vue, ik durf die gerust bij boeken steken, zeer stevige case voor 35 euro
  #4  
Oud 11-09-10, 07:19
Jeff Ceuppens Jeff Ceuppens is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 33
Standaard

Alles is relatief moeilijk in te schatten, wij kunnen niet oordelen wat is het risico en hoe voorzichtig ben je zelf? Is het de bedoeling dat je boven op je boekentas nog een persoon gaat laten zitten, of is het eerder een normaal gebruik? Ik heb een case die stevig is en handig en redelijk veel bescherming geeft, en bovendien héél goedkoop is. Ze komt op $ 19,60 bij dealextreme.com en wordt U gratis opgezonden via airmail vanuit China.

DealExtreme: $19.60 Protective Genuine Leather Carrying Bag with Movie Stand for Apple iPad (Black)

MVG, Jeff C.
  #5  
Oud 11-09-10, 12:25
pepio pepio is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 26
Standaard

Het gaat natuurlijk om voorzichtig gebruik, maar hij kan altijd vast komen zitten tussen boeken en dan zoek ik een case die deze druk opvangt. Daarom is een 'soft case' niet echt een optie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad uit de doos wvy iPad algemeen 7 28-04-10 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.