//

Beste klant, De levering van uw order is vertraagd

Beste klant, De levering van uw order is vertraagd discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom krijg ik dit opeens, ik zag dat er juist vandaag veel statusveranderingen waren. Maar zoals wel vaker bij TM wachten ze tot het laatste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-10, 20:43
aapte aapte is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 19
Standaard Beste klant, De levering van uw order is vertraagd

Waarom krijg ik dit opeens, ik zag dat er juist vandaag veel statusveranderingen waren. Maar zoals wel vaker bij TM wachten ze tot het laatste moment om je te verrassen met slecht nieuws. Ik vraag me af of anderen dit ook hebben meegemaakt?

Beste klant, De levering van uw order is vertraagd, in de week van 20 t/m 24 september ontvangt u een e-mail en sms, waarmee u een aflever afspraak kunt maken

Dit is toch niet normaal, stelletje amateurs daar bij T-Mobile
Het is dat ik een Iphone 4 heb besteld, anders was dit een mooi moment om dat ellendige bedrijf gedag te zeggen.
__________________
| Iphone4 16 Gb besteld KS 21-8 | bevestiging 26-8 | status 4 22-09 | Levering 25-09 |
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-10, 21:27
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Tjah waarom bestel je hem dan ook bij tmobile ;-) dat doet half nederland dus zal daar de voorraad het eerste op zijn
  #3  
Oud 15-09-10, 00:50
J91 J91 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Tmobile gaf/geeft bij het verlengen/vernieuwen van abonnomenten toestelkortingen.
Dit is alleen bij de Relax online abonnomenten dacht ik
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Factuur vertraagd XIII Odido (T-Mobile) 11 07-01-10 13:12
170 Contact van klant import van een niet aan itunes gekoppelde iphone hoe?? bruut iTunes 0 28-11-09 22:24
NIEUWE LEVERING (2de levering) supernaturol Archief 2 15-07-08 13:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:04.