//

iPhone 4 icm Relax Online abonnement

iPhone 4 icm Relax Online abonnement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik vroeg me af of jullie mij kunnen adviseren bij mijn aanschaf van de iPhone 4. Mijn T-mobile Sim Only abonnement (met raar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-09-10, 19:45
GJ1990 GJ1990 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard iPhone 4 icm Relax Online abonnement

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of jullie mij kunnen adviseren bij mijn aanschaf van de iPhone 4.

Mijn T-mobile Sim Only abonnement (met raar oud telefoontje) loopt af op 1 november, en daarom heb ik een vernieuwing afgesloten met de iPhone 4.
Na enig onderhandelen met de dienstdoende telefonist kwam ik uit op het volgende abonnement:

iPhone 4 16GB: Gratis
Relax Online 35 + Web 'n Walk Plus (Vast) 2 jaar voor 33,90 p.mnd.
Komt dus neer op 813,60 over de gehele contractduur.
----

Aanvankelijk was ik blij met deze deal, vooral omdat de iPhone gratis is.

Maar enfin, na enig zoeken op internet kom ik verschillende berichten tegen over Web 'n Walk Plus. De een is positief, de ander vindt het 3 keer niks. Er is namelijk een 'Fair Use Policy', wat inhoudt dat je na 2 GB gekort wordt op je internetsnelheid. Daarnaast zijn er geluiden over een slechtere ontvangst van 3GS.

Vervolgens ben ik aan het twijfelen over Relax Online. Vooral omdat de media zich de laatste tijd stukbijten op providers en het afronden op hele minuten. Dat wil zeggen: 2 minuten en 10 seconden bellen = 3 minuten betalen.

Dat gezegd hebbende, hoor ik graag jullie mening over mijn 'deal' met T-mobile. Is Web 'n Walk Plus niet goed, kan ik mijn iPhone wel optimaal benutten? Hoe is dat Relax Online? Ik bel niet zo erg veel. Op mijn vorige Sim Only abo had ik 100 smsjes, maar ging daar wel regelmatig overheen.

Ik ben een totale iPhone newbie, dus als jullie op- of aanmerkingen hebben: graag. Help me uit de droom! Ik heb nog tijd genoeg om mijn abo aan te passen.

Groetjes en alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-10, 17:30
GJ1990 GJ1990 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Kan iemand mij hier misschien mee helpen?
  #3  
Oud 19-09-10, 15:07
richie80 richie80 is offline
• iOS 4.1 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 7
Standaard

Als je niet erg veel belt is het volgens mij niet heel ernstig als je dus de rest van de minuut verliest.

De sms'jes, daarentegen kosten 9 c per stuk en daar kan je er dus 330 per maand van versturen.

Het mooie is dus dat je het tegoed allemaal meeneemt en bij een iphone-abonnement is dit maar beperkt houdbaar, dus ik denk dat je er waarschijnlijk wel goed mee uitkomt.

Internet is via web n walk plus op sommige plekken niet supersnel, maar dat geldt ook voor de iphone-abonnementen. Waarschijnlijk zul je weinig last hiervan hebben (tenzij je slechte dekking met t-mobile hebt). Thuis zet je wrs toch Wi-Fi aan.... ( en 2gb per maand verstoken is best veel!)
  #4  
Oud 19-09-10, 15:19
GJ1990 GJ1990 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Bedankt voor je reactie! De 330 minuten en smsjes per maand zullen wel prima zijn. Ik zit nu op zo'n 280 belminuten dus denk dat ik elke maand wel wat overhoud.

Het enige punt is dat ik niet echt gerust ben dat het internet goed is. Een iPhone heb je immers toch wel om mee te internetten... Verder zitten er ook geen hotspots en visual voicemail bij. Is er iemand die ervaring heeft met dit abonnement?
  #5  
Oud 19-09-10, 15:22
richie80 richie80 is offline
• iOS 4.1 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik heb nu WnW plus bij mijn T-mobile Flex SO 45 en dit was al een verademing omdat ik van WnW standard afkwam.
Voor mij voldoet WnW plus prima (buienradar, whatsapp, email, dingetjes opzoeken op internet).
Visual voicemail heb ik niet nodig, want ik heb uberhaupt geen voicemail
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Relax icm iPhone xPhantom Odido (T-Mobile) 2 15-03-11 10:00
iPhone abonnement of relax + web 'n walk???? lieflotje Odido (T-Mobile) 32 04-08-10 20:05
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 20:49
Relax of Iphone abonnement? Fullana Odido (T-Mobile) 18 21-05-09 16:02
Relax abonnement nodig? bugboy Odido (T-Mobile) 2 21-01-09 16:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:15.