//

Iphone 4 gewoon te koop bij Teleworld in Amsterdam

Iphone 4 gewoon te koop bij Teleworld in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Gisteren bij teleworld in de kinkerstraat in Amsterdam mijn iphone 4 32GB opgehaald. De aardige man vertelde mij dat ze nog genoeg iphones ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-10, 12:50
mimi31 mimi31 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 17
Standaard Iphone 4 gewoon te koop bij Teleworld in Amsterdam

Dag allemaal,



Gisteren bij teleworld in de kinkerstraat in Amsterdam mijn iphone 4 32GB opgehaald. De aardige man vertelde mij dat ze nog genoeg iphones 4 op voorraad haaden zowel de 16Gb en 32Gb. Ze zijn te verkrijgen in combinatie met vodafone ,KPN en telfort abbonementen. Ik zou zeggen voor mensen die een iphone 4 zoeken en gelijk mee willen krijgen is dit een goed adres. Ik ben in ieder geval super blij

Ze hebben ook een internet site TeleWorld Officieel Servicepoint van Nokia, Sony-Ericsson en Samsung - Amsterdam - Kinkerstraat 6

Laat even weten of het gelukt is

Laatst gewijzigd door mimi31; 24-09-10 om 13:19.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-10, 13:07
Ceastwood Ceastwood is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Prijs zonder abonnement?
  #3  
Oud 24-09-10, 13:09
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Mimi, je moet je profiel updaten als je een iPhone hebt.
  #4  
Oud 24-09-10, 13:16
mimi31 mimi31 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ceastwood Bekijk bericht
Prijs zonder abonnement?

Dat weet ik niet. Je kan het even navragen.


@jazzmataz Profiel is weer up to date
  #5  
Oud 24-09-10, 14:51
2caballos 2caballos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 27
Standaard

beetje jammer dit:

De iPhones zijn origineel Apple, not branded, never locked. Garantie 12 maanden.

hoezo 12 maanden?
  #6  
Oud 24-09-10, 15:39
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2caballos Bekijk bericht
beetje jammer dit:

De iPhones zijn origineel Apple, not branded, never locked. Garantie 12 maanden.

hoezo 12 maanden?
Maakt niets uit, gewoon dreigen met de wet (wettelijke garantie is namelijk 2 jaar in Europa).

EDIT
In Nederland is dit toch anders:
Citaat:
Het is belangrijk om de fabrieksgarantie niet te verwarren met de wettelijke garantie op een product. De wettelijke garantie houdt in, dat een product moet voldoen aan wat men er redelijkerwijs van mag verwachten, ook qua levensduur. Deze wettelijke regel is vastgelegd in boek 7 van het Burgerlijk Wetboek. Dit wordt ook wel de conformiteitsvereiste genoemd. De wettelijke garantie is altijd van toepassing, ongeacht de fabrieksgarantie. De wettelijke garantie betreft de koopovereenkomst en bindt dus koper en verkoper. De fabrikant is geen partij in die koopovereenkomst dus kan de verkoper zich nooit beroepen op overmacht door verlopen fabrieksgarantie. Zo komt het dus wel eens voor dat een verkoper alsnog de schade van een gebrekkig product moet vergoeden terwijl de termijn van de fabrieksgarantie al verlopen is.
Als de iPhone kapot gaat binnen 2 jaar en het 1e jaar is al voorbij buiten jouw schuld om, dan heb je recht op de wettelijke garantie. Je mag aannemen dat een mobiele telefoon (in dit geval een iPhone) wel langer mee gaat dan 1 jaar, misschien wel 3 jaar.


Laatst gewijzigd door loopezz; 24-09-10 om 19:35.
  #7  
Oud 24-09-10, 17:44
VoltrefferVick's schermafbeelding
VoltrefferVick VoltrefferVick is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 173
Standaard

neem wel je spaarpotje mee want goedkoop zijn ze niet
  #8  
Oud 24-09-10, 17:47
spiekry spiekry is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 119
Standaard

Je moet ze niet los gaan kopen nee, maar voor mensen die een abbonement willen is het mischien een uitkomst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone4 gewoon op voorraad bij belcompany SQL Koopinformatie Nederland 6 16-09-10 18:34
Moshi Ipouch Waar te koop in de buurt van Amsterdam arvee iPhone accessoires en onderdelen 1 05-01-09 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.