//

Ervaring van Leliveld Services

Ervaring van Leliveld Services discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is het adres van die Lelieveld?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 28-01-11, 22:42
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Wat is het adres van die Lelieveld?
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 29-01-11, 16:49
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Van Leliveld Services
Savannahweg 67
3542 AW Utrecht

(Ik heb m'n iPhone aangemeld via hun website: Leliveld Iphone Reparatie Service)
  #43  
Oud 31-01-11, 13:12
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Net even naar ze gebeld. Woensdag is er zeker wel wat bekend wat er gaat gebeuren met mijn iPhone. Hij ligt nog in de kluis, dus ze raadde mij aan woensdag weer even te bellen.

Dat ga ik dus zeker doen! Ben benieuwd.

Oja wat ze ook zei: "indien het toestel niet onder garantie viel, dan kreeg ik een prijsopgaaf." Uh... Solid Vision vond dat het toestel onder garantie viel, dus waarom zou dat bij Leliveld anders zijn? (er zit wat kleine schrammetjes aan...)

Laatst gewijzigd door Goudvis12; 31-01-11 om 15:35.
  #44  
Oud 01-02-11, 11:37
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

En wat krijg ik als melding van het bedrijf Leliveld "Uw toestel is nog niet ingeboekt. Het duurt van 4!! tot 6!! weken." Dat was de afspraak niet, als het zo lang gaat duren dan zorg ik dat ze m'n abonnementskosten gaan betalen. Dit is GEEN service! Vanmiddag laat ga ik weer bellen. Indien ik dezelfde melding krijg, dan ga ik een klacht indienen bij zowel Apple, als bij van Leliveld. Dit kan toch allemaal niet! Een toestel ligt al dagen te wachten, en er is nog niks bekend!
  #45  
Oud 01-02-11, 15:09
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Zojuist met de heer Nigel gesproken, en die gaf aan dat ze mijn toestel voorbij hebben zien komen, en dat ik er echt wel vanuit moet gaan dat ik binnen 2 weken een nieuwe iPhone 4 heb. Als ik niks hoor, dan komt het allemaal goed! Hopelijk dus
  #46  
Oud 03-02-11, 17:47
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

En ja hoor, vandaag een mail:

"Geachte heer/mevrouw,

uw apparaat is gereed. Uw klacht is softwarematig hersteld. Dit is helaas niet gedekt door de Apple garantie.

Wij willen graag deze aan u retourneren.

U kunt het apparaat zelf ophalen, dan dienen € 17,85 incl. BTW onderzoekskosten contant betaald te worden.
Als u het liever opgestuurd wilt hebben bedragen de Kosten € 29,70 incl BTW. en dienen vooruit betaald te worden.

Dit bedrag kunt u overmaken o.v.v van de case nummer op bankrekening 65.17.40.738 t.n.v. Van Leliveld Services B.V. te Utrecht. Zodra we uw betaling ontvangen hebben wordt het apparaat verzonden.

Met vriendelijke groet,
Van Leliveld Services"

Slechte service. Solid Vision heeft dit ook gedaan zo'n "software update" en het probleem kwam gewoon weer. Wat een gezeik! Even serieus! Heb vandaag gebeld, en kreeg een medewerkster aan de lijn en zei: "Ik kan helaas niets voor u doen, excuses."

Ze gaf wel wat tips e.d. maar dat gaat mij geld kosten. Belachelijk dat software-updates e.d. niet bij de Apple garantie horen! Maar Apple & Leliveld komen mij nog tegen, want ik blijf doorgaan tot ik een nieuwe krijg! Stel gekken.... Een ontiegelijk slecht bedrijf.

Heb ook telefonisch aangegeven mocht het zo door blijven gaan, dat ik alle kosten op hun verhaal erheen ga en dat ik ze alles kom vertellen en uitleggen. Want Heb al E40,00 aan dit nutteloze bedrijf besteed en een stuk of 100 belminuten!
  #47  
Oud 03-02-11, 22:22
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Ik vind 17,85 niet veel voor onderzoekskosten als zij van mening zijn dat het niet onder de garantie valt. Dat je het daar niet mee eens bent is een ander verhaal en kun je met hen over discusseren, maar om het bedrijf volledig af te branden gaat een beetje ver.

Het valt overigens wel op dat je met alle bedrijven problemen hebt. T-mobile, Phoneshop, Solid Vision, Leliveld..., maar misschien heb je gewoon pech.
Volgende een niet appleproduct, geeft misschien minder gezeik en problemen.

Ik heb persoonlijk wel een goede ervaring met van Leliveld. Kon zonder afspraak en zonder bon bij hen binnenlopen en buitenlandse telefoon inleveren. 3-4 werkdagen later had ik een mail dat er een nieuwe telefoon klaarlag omdat oude niet te repareren was.

Just my 2 cents.
  #48  
Oud 03-02-11, 22:32
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Het valt wel onder garantie, dat gaven ze zelf ook aan. Maar softwarematig geeft Apple geen garantie, en daarom moet ik ook de onderzoekskosten betalen...

En ik heb met T-Mobile pech gehad door het bereik. Phoneshop, Solid Vision & Leliveld is van de laatste 5 weken betreft het toestel dat steeds de 1013 code aangeeft in iTunes wanneer ik hem herstel en blijft in DFU modus hangen en krijg hem dus niet meer aan de praat. Phoneshop gaf dit ook aan en hebben het ook voor mij geprobeerd, maar zonder resultaat.

Phoneshop & Solid Vision was mijn eerste redding, het toestel werkte maar na herstel in iTunes dezelfde melding (1013).

Dus gaf ik Leliveld een kans nadat ik ze telefonisch had gecontacteerd. Deze meneer gaf aan: "Indien het probleem wordt geconstateerd, krijg je een nieuwe iPhone." Probleem is geconstateerd, maar toch maar weer gerepareerd.

Niet alleen dat, maar vond het ook raar dat gister mijn iPhone nog "zoek" was en ze me meteen zouden bellen indien de telefoon werd ingeboekt.. Maar nee: om 11:00 kreeg ik ineens een factuur binnen per mail! Dus ben zelf gaan bellen, en gaf aan dat niet alleen de software maar ook de camera een probleem was, er zit een kras/lange stof(draad)/object in het cameragedeelte. Ging hij (met wie ik sprak? geen idee, want hij gaf geen naam) het proberen, en op de foto's was niets te zien. Waarop ik dus weer reageerde: "Dat zal wel, maar het hoort er gewoon niet te zitten"

Ben benieuwd wanneer ik mijn toestel terug heb, maar als ik weer de 1013 code krijg in iTunes dan zijn de rapen gaar. Dan wil ik echt een hoger iemand spreken van het bedrijf.

Ik houd jullie op de hoogte.
  #49  
Oud 04-02-11, 16:34
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Heb zojuist gebeld naar Leliveld om te vragen of ze misschien mijn toestel hebben verstuurd. Kreeg de mededeling dat er een nieuwe iPhone 4 is besteld! Het ligt aan uitlevering van Apple, vorige mail kan ik als niet ontvangen beschouwen.

Ben benieuwd!
  #50  
Oud 07-02-11, 17:48
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Kreeg vandaag te horen dat er een hele lading iPhone 4's was binnen gekomen, en dat deze waarschijnlijk morgen zouden worden verzonden naar de wachtende. Dus als ik het goed begreep zou ik dus zeker wel donderdag m'n nieuwe iPhone 4 kunnen ontvangen

Ze was niet heel duidelijk of ik dan ook een toestel zou krijgen oid.. Maar dat zal dan wel.
  #51  
Oud 08-02-11, 07:54
ZoepC ZoepC is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 15
Standaard

Ik heb mijn Iphone 4 op 31-01 afgegeven, en er werd mij aangegeven dat het ongeveer 3 weken zou duren. Stiekem hoop ik na Goudvis12 zijn bericht dat ik ook bij de batch van gisteren zit.!
  #52  
Oud 08-02-11, 14:21
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Laten we hopen. Probeer contact met ze te krijgen per telefoon, en het gaat niet over. Wat gebeurt er?!

Laatst gewijzigd door Goudvis12; 08-02-11 om 16:15.
  #53  
Oud 08-02-11, 16:09
partysnipes partysnipes is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: 010
Berichten: 40
Standaard

Drie a vier weken geleden mijn UK Iphone 4 naar Van leliveld gebracht.
Defecte homebutton, bekend probleem je krijgt een nieuwe toegestuurd. Meerdere malen gebeld maar helaas nog niks vernomen.

Ik probeer ze nu te bereiken maar krijg een "afgesloten" toon.

Ik hoop toch echt dat ze opschieten want ik wacht nu al bijna 4 weken!
  #54  
Oud 08-02-11, 16:10
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Ik heb er een hard hoofd in. Volgens mij is de lijn gewoon afgesloten.. Als het is wat ik denk, dan word ik gek!
  #55  
Oud 08-02-11, 16:12
partysnipes partysnipes is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: 010
Berichten: 40
Standaard

Laten we ons niet gek maken krijg nu net een bericht binnen:

Geachte heer Hendriks,
Er is een storing aan de telefooncentrale waardoor wij niet bereikbaar zijn. Ik ga na wat de status is en kom erop bij u terug.
Met vriendelijke groet,
René van Leliveld
  #56  
Oud 08-02-11, 16:14
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Mooi zo, ben benieuwd!

Laatst gewijzigd door Goudvis12; 08-02-11 om 16:18.
  #57  
Oud 08-02-11, 22:20
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Nog steeds dat deuntje dat de lijn is afgesloten.
  #58  
Oud 09-02-11, 08:10
ZoepC ZoepC is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 15
Standaard

Ik heb nog niet gebeld na jullie berichten. Ik wilde namelijk bellen om te zeggen dat ze de Iphone moeten opsturen naar mij als ie aankomt. Is het handig om dat vooraf te zeggen, of kan ik t beste gewoon wachten totdat ik bericht krijg?
  #59  
Oud 09-02-11, 08:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rowin Bekijk bericht
Ben benieuwd wanneer ik mijn toestel terug heb, maar als ik weer de 1013 code krijg in iTunes dan zijn de rapen gaar. Dan wil ik echt een hoger iemand spreken van het bedrijf.

Ik houd jullie op de hoogte.
Begin eerst maar eens voor je eigen deur te keren voor dat je de rapen laat gaar koken.

Jij hebt fout 1013 veroorzaakt door te knoeien met je hosts bestand, en niet Leliveld, of Solid Vision of wie dan ook. Die 1013 fout ligt dan ook niet aan de iPhone maar aan jouw verknoeide PC.

Heel irritant, die "Mensen Van Het Grote Gelijk" die iedereen de schuld geven van alles en nog wat behalve zichzelf.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 09-02-11 om 08:34.
  #60  
Oud 09-02-11, 10:44
jvandijk jvandijk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door partysnipes Bekijk bericht
Laten we ons niet gek maken krijg nu net een bericht binnen:

Geachte heer Hendriks,
Er is een storing aan de telefooncentrale waardoor wij niet bereikbaar zijn. Ik ga na wat de status is en kom erop bij u terug.
Met vriendelijke groet,
René van Leliveld
Toch vreemd, ik ben ook benieuwd naar de status van mijn iPhone, maar beide nummers die op de site staan doen het niet, Nu mail gestuurd via de website, zal mij benieuwen, heb er toch een raar gevoel bij, hoop dat het meevalt.
Reageren

Labels
garantie, geen service, iphone 4, leliveld



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 22:20
Location Based Services ? Rickymundo iPhone Apps 0 01-03-10 09:07
Services of iToggle op 1.1.3 ? MNG iPhone algemeen 11 24-04-08 15:07
openSSH en services .app sic139 Unlock [archief] 15 02-12-07 13:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.