//

Ervaring van Leliveld Services

Ervaring van Leliveld Services discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 Daarom snap ik dat hele bedrijf niet. Iedereen doet en zegt wat anders daar bij Leliveld. Communicatie is daar heel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 11-02-11, 18:52
Patrickk Patrickk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 Bekijk bericht
Daarom snap ik dat hele bedrijf niet. Iedereen doet en zegt wat anders daar bij Leliveld. Communicatie is daar heel slecht. Maandag hang ik weer aan de lijn, waarom bij sommige wel handmatig wordt besteld, en bij de ander niet. En dan zegt ze nog tegen mij: "Het is veel werk, en daarom doe ik dat niet."
Ik werd gewoon boos na een tijdje, omdat ik ook 40 min moest wachten voordat ik iemand aan de telefoon kreeg.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 11-02-11, 18:55
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrickk Bekijk bericht
Ik werd gewoon boos na een tijdje, omdat ik ook 40 min moest wachten voordat ik iemand aan de telefoon kreeg.
Ja heb ook vandaag 15 minuten moeten wachten. M'n facturen van KPN stuur ik gewoon naar ze door. Dag! De directeur moet nog E17,85 naar mij overmaken, en dat zou een week geleden al gebeuren. Nog steeds niet dus....

Dat de directeur zelfs mailtjes negeert vind ik niet netjes. Eigenlijk is het schandalig. En als ik het zo lees, is niet iedereen tevreden over dit bedrijf. Aan het begin was het beter, maar naarmate ze bekender worden denken ze: "We krijgen onze klanten toch wel".
  #83  
Oud 12-02-11, 02:14
DoubleR DoubleR is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Thumbs down

@Goudvis12

Gast.. heb je ooit gedacht dat je zo lang moet wachten omdat je een facking irritante klant bent?

Het enige wat ik van je lees is mails gestuurd.. VEEL mails gestuurd en het lijkt wel alsof je iedere dag belt..

Ben je er nou nog niet achter? Ze krijgen maar om de zoveel tijd iPhones binnen en de gene die irritant zijn doen ze natuurlijk onderaan de lijst.. Waarom maak je je dan ook zo druk, dit bedrijf heeft een Apple certificaat.. denk je nou echt dat Apple dat zomaar geeft? En dat ze dat certificaat kwijt willen?

Ik heb mijn Iphone 4 afgegeven op 26-01-2011 , deze woensdag gefixed (met andere woorden nieuwe ontvangen) maar helaas (door eigen schuld) pas sinds vandaag weer in mijn bezit ik heb (behalve de dag voor het afgeven ter informatievergaring) NOOIT maar dan ook NOOIT daarna nog gebeld of gemaild of wat dan ook, gewoon netjes afwachten.. je kan het toch niet sneller maken dan het gaat.. en van leliveld NATUURLIJK ook niet

Al met al super tevreden over dit bedrijf, geen sprake van slechte communicatie want als je gewoon netjes wacht.. komt alles goed.

Natuurlijk eerst werd mij verteld dat het 1,5 week zou duren.. toen werd dat echter 3 weken maar als dat door drukte is begrijp ik dat heus wel.. waarom zouden ze dat expres doen of over liegen?
En nu zelfs in 2 weken alsnog nieuw toestel gekregen.. perfecto

Oja en gast die 1013 error heb je ten eerste inderdaad zelf veroorzaakt, moet je maar niet proberen je 'mooie iphone 4' te jailbreaken door met tinyumbrella te gaan *****n (enige manier waarop die error voor kan komen)...

En kijk eerst eens op google voor je in paniek raakt:
Google

of als je dat niet kunt hier de eerste hit:
How To Fix Error 1013 in iPhone | Fix iPhone Error 1013 iOS

Oja en sinds je waarschijnlijk al eerder met tinyumbrella hebt gewerkt in dat programma zit zelfs een knop om je iphone uit recovery te gooien als hij na de 1013 error niks meer doet... komop gast als je het zo'n mooi apparaat vindt doe dan eerst zelf beter je best

Sorry hoor maar wat kan ik me ergeren aan mensen zoals jij en ik snap dat van leliveld dat ook doet waarom kunnen mensen in Nederland niet meer gewoon normaal wachten op hun spullen?

Ik wens niemand natuurlijk problemen toe, maar gezien jou gedrag en de wijze waarop je iphone kapot is gegaan hoop ik voor jou dat het nog weken gaat duren.

Laatst gewijzigd door DoubleR; 12-02-11 om 14:16.
  #84  
Oud 12-02-11, 11:12
ZoepC ZoepC is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 15
Standaard

Zo tot zo ver DoubleR's eerste bericht op t forum. Toch goed dat je uit alle frustraties maar antwoord ;-)

Ik heb gister gebeld met Leliveld nadat ik woensdag een spoedopdracht had geplaatst om geld over te maken.
Ze hadden de telefoon gister nog niet verstuurd en die jongen aan de telefoon snapte niet waarom, telefoon stond gereed, geld was ontvangen en zelfs het op woensdag verstuurde afleveradres stond erbij, alleen nog niet verstuurd.

Deze aardige meneer (Jeroen) ging hem echter meteen op de post doen en hoopte oprecht (zover ik dat kan beoordelen) voor mij dat ik vandaag de Iphone binnen zou krijgen!!!

Goeie zaak!!!
  #85  
Oud 12-02-11, 14:15
DoubleR DoubleR is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZoepC Bekijk bericht
Zo tot zo ver DoubleR's eerste bericht op t forum. Toch goed dat je uit alle frustraties maar antwoord ;-)

Ik heb gister gebeld met Leliveld nadat ik woensdag een spoedopdracht had geplaatst om geld over te maken.
Ze hadden de telefoon gister nog niet verstuurd en die jongen aan de telefoon snapte niet waarom, telefoon stond gereed, geld was ontvangen en zelfs het op woensdag verstuurde afleveradres stond erbij, alleen nog niet verstuurd.

Deze aardige meneer (Jeroen) ging hem echter meteen op de post doen en hoopte oprecht (zover ik dat kan beoordelen) voor mij dat ik vandaag de Iphone binnen zou krijgen!!!

Goeie zaak!!!


Haha sorry maar ik volg dit topic al een tijdje (terwijl mijn iPhone ook bij deze zaak was) en ik kreeg inderdaad steeds meer frustraties ;p
En daarnaast steeg de negativiteit over van leliveld wel heel erg dus leek het mij goed om ook een tegenwoord te geven aan al die .. zeurpieten
  #86  
Oud 12-02-11, 23:26
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DoubleR Bekijk bericht
@Rowin
Al met al super tevreden over dit bedrijf, geen sprake van slechte communicatie want als je gewoon netjes wacht.. komt alles goed.
Hulde hulde voor dit relaas! Ik had het niet anders kunnen of willen verwoorden.

Sommigen mensen zijn nooit tevreden of hebben onrealistische verwachtingen.Ga dan alstjeblieft op een ander forum zeiken en val ons er niet mee lastig.
  #87  
Oud 15-02-11, 16:07
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Ik moest net weer bellen voor mijn repratatiestatus. Krijg ik te horen dat hij buiten de garantir valt, namelijk meer dan 1 jaar oud. Je hebt toch 2 jaar garantie op Italiaande iPhones?

Victor
  #88  
Oud 17-02-11, 00:01
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Kreeg vandaag een mailtje van de directeur. Vandaag is mijn nieuwe iPhone 4 verstuurd. Ben benieuwd!
  #89  
Oud 17-02-11, 00:12
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 Bekijk bericht
Kreeg vandaag een mailtje van de directeur. Vandaag is mijn nieuwe iPhone 4 verstuurd. Ben benieuwd!
Wat is het mailadres van de directeur? Ik wil echt hogerop zoeken want op de normale mailtjes word niet gereageerd.

Victor
  #90  
Oud 17-02-11, 14:21
Patrickk Patrickk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 Bekijk bericht
Kreeg vandaag een mailtje van de directeur. Vandaag is mijn nieuwe iPhone 4 verstuurd. Ben benieuwd!
Mijn iPhone 4 is ook binnen, wordt waarschijnlijk morgen verstuurd en als het tegen zit maandag.

Na een heel gedoe toch goed gekomen.
  #91  
Oud 21-02-11, 11:15
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Ik begrijp niet veel van dit bedrijf. Ik had gebeld voordat ik hem ter reparatie aanbood. Is de bon nodig? Nee meneer de bon is niet nodig voor garantie. Nu moet ik opeens een bon naar ze opsturen. Deze heb ik niet meer. Is er iemand die een italiaanse iPhone 3gs heeft en die de bon zou willen inscannen voor mij? Zou het heel erg op prijs stellen want ik weet echt niet wat ik moet doen.

Mvg Victor
  #92  
Oud 21-02-11, 16:32
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

iPhone 4 afgelopen donderdag binnen gekregen. Het is een DOA toestel.
Aan-uit
Wi-Fi werkt niet
Applicaties crashen daarna gaat het toestel uit

Heb Leliveld gemaild; hun reactie: stuur het toestel op, wij bestellen dan een nieuwe. Dit duurt minimaal 3 weken. Ben verdomme al 10 weken bezig dan!

Laatst gewijzigd door Goudvis12; 08-01-12 om 18:18.
  #93  
Oud 26-02-11, 17:42
Patrickk Patrickk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrickk Bekijk bericht
Mijn iPhone 4 is ook binnen, wordt waarschijnlijk morgen verstuurd en als het tegen zit maandag.

Na een heel gedoe toch goed gekomen.
Nee hoor, ook deze iphone heeft gebreken, als ik iemand bel hoor ik geen kiestoon o.i.d. , als de ander opneemt hoor ik hem niet en de ander hoort mij ook niet. Alles al geprobeerd, herstel etc. etc. Stuur hem maandag weer op met 4 formuliertjes.

Oude reparatieformulier + nieuwe reparatieformulier + Case ID formulier met een heel verhaal er op + factuur.

Ik zie het wel wanneer ik weer gebeld wordt.
  #94  
Oud 08-03-11, 11:08
WouterSoons WouterSoons is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

Na dit forum gelezen te hebben heb ik toch m'n twijfels of ik mijn Iphone 3GS op moet sturen naar dit bedrijf. Het zit namelijk zo, dat ik een dingetje onder m'n beeldscherm heb zitten net onder de speaker.
Ik heb mijn Iphone in de USA gekocht, en heb helaas de bon niet meer in mijn bezit.

Iemand een advies?

MvG
  #95  
Oud 08-03-11, 12:21
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Moeilijk te zeggen. Er zijn mensen met positieve ervaringen zoals ik die een AT&T toestel zonder bon (had em wel, maar werd niet om gevraagd) in konden leveren en binnen een week een nieuw toestel hadden.

Maar ook mensen met andere ervaringen waarbij wel om een bon werd gevraagd (zie paar posts hierboven) of mensen die een aantal weken op een nieuw/gerepareerd toestel moesten wachten.


Maar ja, wat zijn je alternatieven:
  • Niet repareren, probeer ermee te leven
  • Zelf repareren, vervalt je garantie sowieso
  • 'Om de hoek' laten reparen en zelf betalen
  • Naar andere geautorisseerde reparateur sturen onder garantie, zelfde dilema als bij Leliveld
  • naar Apple seller in NL, ook geen bon en moet je zin in hebben
  • Naar USA daar garantie claimen, kun je beter nieuw toestel kopen
Al met al is Leliveld misschien zo'n slechte optie nog niet. Je kunt natuurlijk wel van te voren even telefonisch informeren naar de garantie voor jouw probleem en het ontbreken van de bon. In het ergste geval ben je je toestel even kwijt zonder reparatie.
  #96  
Oud 11-03-11, 11:13
Patrickk Patrickk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrickk Bekijk bericht
Nee hoor, ook deze iphone heeft gebreken, als ik iemand bel hoor ik geen kiestoon o.i.d. , als de ander opneemt hoor ik hem niet en de ander hoort mij ook niet. Alles al geprobeerd, herstel etc. etc. Stuur hem maandag weer op met 4 formuliertjes.

Oude reparatieformulier + nieuwe reparatieformulier + Case ID formulier met een heel verhaal er op + factuur.

Ik zie het wel wanneer ik weer gebeld wordt.
Heb weer een nieuwe, als het goed is, is deze wel goed.

Had 'm vorige week maandag verstuurd en was dinsdag daar binnengekomen, er was toen direct een nieuwe besteld en deze was vorige week vrijdag al binnen, snel dus.
  #97  
Oud 19-03-11, 03:58
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Begin eerst maar eens voor je eigen deur te keren voor dat je de rapen laat gaar koken.

Jij hebt fout 1013 veroorzaakt door te knoeien met je hosts bestand, en niet Leliveld, of Solid Vision of wie dan ook. Die 1013 fout ligt dan ook niet aan de iPhone maar aan jouw verknoeide PC.

Heel irritant, die "Mensen Van Het Grote Gelijk" die iedereen de schuld geven van alles en nog wat behalve zichzelf.
Late reactie, maar dit is ook precies wat mij als eerste te binnen schoot. Beetje erg dom dat je niet gewoon eerst een andere computer probeert .

Overigens heb ik zelf prima ervaring met Van Leliveld, twee keer een iPhone weggebracht en twee keer binnen twee weken een nieuwe in ontvangst mogen nemen. Overigens wel zelf weggebracht en opgehaald omdat ik geen zin heb om apparaten van €600 via de post op te sturen. Communicatie is trouwens wel zeer slecht, ze zijn telefonisch nauwelijks te bereiken.

Laatst gewijzigd door Merkie; 19-03-11 om 04:00.
  #98  
Oud 24-03-11, 22:47
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Leliveld is geweldig, vorige week donderdag mijn defecte toestel ontvangen, dinsdag alweer een nieuw toestel teruggestuurd. Respect!
  #99  
Oud 28-03-11, 20:59
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Sinds kort werkt de sleep/wake button van mijn UK iPhone 4 niet meer.

Kan ik hem gewoon bij ze langs brengen en that's it ?

De factuur heb ik ook, maar die staat niet op mijn naam. Iemand anders heeft hem voor mij gekocht en diegene heeft hem weer naar mij verstuurd.

Kan iemand mij vertellen of dit een probleem gaat zijn? En sowieso kunnen ze aan de hand van het serienummer toch zien dat ik nog garantie heb ?

EDIT: Ik ga hem morgen naar Leliveld brengen, ik ben benieuwd

Laatst gewijzigd door Benny; 29-03-11 om 20:44.
  #100  
Oud 04-04-11, 13:11
KoNi KoNi is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Sinds kort werkt de sleep/wake button van mijn UK iPhone 4 niet meer.

Kan ik hem gewoon bij ze langs brengen en that's it ?

De factuur heb ik ook, maar die staat niet op mijn naam. Iemand anders heeft hem voor mij gekocht en diegene heeft hem weer naar mij verstuurd.

Kan iemand mij vertellen of dit een probleem gaat zijn? En sowieso kunnen ze aan de hand van het serienummer toch zien dat ik nog garantie heb ?

EDIT: Ik ga hem morgen naar Leliveld brengen, ik ben benieuwd
Precies zelfde probleem hier sinds kort Opeens deed mijn sleep/wake button niet meer. Nu moet ik hard indrukken voordat die wat doet....
Ik zit in dezelfde situatie als jou, factuur heb ik maar ook niet op mijn naam. Maar ik ga deze week eens ff bellen en kijken hoe het precies zit.
Reageren

Labels
garantie, geen service, iphone 4, leliveld



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
Location Based Services ? Rickymundo iPhone Apps 0 01-03-10 10:07
Services of iToggle op 1.1.3 ? MNG iPhone algemeen 11 24-04-08 16:07
openSSH en services .app sic139 Unlock [archief] 15 02-12-07 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:57.