//

Ervaring van Leliveld Services

Ervaring van Leliveld Services discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Serieus, een gloednieuwe uit de verpakking? En gelijk dezelfde dag of..? En heb je er een site van? Sorry, ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 09-08-11, 21:36
krano krano is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ede
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bekijk bericht
Serieus, een gloednieuwe uit de verpakking? En gelijk dezelfde dag of..?

En heb je er een site van?
Sorry, ik bedoel natuurlijk Center O in Oberhausen.
De site: Apple Store - CentrO

Ja gloednieuw uit de verpakking, direct omruilen in de store.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 09-08-11, 22:10
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krano Bekijk bericht
Sorry, ik bedoel natuurlijk Center O in Oberhausen.
De site: Apple Store - CentrO

Ja gloednieuw uit de verpakking, direct omruilen in de store.

Super nice, ik denk dat ik maar een leuk tripje naar Oberhausen maak. 2 uurtjes rijden, valt mee, kost wel wat benzine maar ach... Dat heb ik er voor over.

Edit: met de trein is nog goedkoper aangezien ik een studenten OV heb

Nog een edit: Hebben ze ook een emailadres? Ik wil wel zeker weten dat ik meteen een iphone mee terug kan nemen namelijk. Mijn microfoon is kapot en kan niet bellen (headset en luidspreker werken ook niet), vandaar...

Laatst gewijzigd door mrsrossi; 09-08-11 om 22:57.
  #123  
Oud 09-08-11, 23:16
krano krano is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ede
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bekijk bericht
Super nice, ik denk dat ik maar een leuk tripje naar Oberhausen maak. 2 uurtjes rijden, valt mee, kost wel wat benzine maar ach... Dat heb ik er voor over.

Edit: met de trein is nog goedkoper aangezien ik een studenten OV heb

Nog een edit: Hebben ze ook een emailadres? Ik wil wel zeker weten dat ik meteen een iphone mee terug kan nemen namelijk. Mijn microfoon is kapot en kan niet bellen (headset en luidspreker werken ook niet), vandaar...
Geen idee wat hun email is, bel ze anders even: 0208 3058 8000.

Succes!
  #124  
Oud 09-08-11, 23:18
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krano Bekijk bericht
Geen idee wat hun email is, bel ze anders even: 0208 3058 8000.

Succes!

Ja, dat zou ik graag willen maar niemand kan mij dus verstaan als ik bel met m'n iPhone en ik woon alleen dus ik heb ook geen andere telefoon tot mijn beschikking hahaha. Heb Centro zelf even een mailtje gestuurd of ze een emailadres hebben.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 augustus 2011 om 22:46 ----------

Misschien handig om te weten voor sommigen:

Goedenavond,

Hier een antwoord op U vraag, we krijgen allen een refurbished iPhones en het kan 1a2 weken duren.

Hopende U van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet

Reina van Leliveld
  #125  
Oud 10-08-11, 22:08
singh137 singh137 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 26
Standaard

Heeft er iemand ook ervaring met het andere bedrijfje waar je terecht kunt met een buitenlandse Iphone? Zes goes (Electronic Repair-Logistics)

Vorig week donderdag naar Goes verstuurd vrijdag binnen daar. Vandaag gebeld en mn iphone is nog niet aan de beurt geweest.

Denken jullie dat er nog kans is om een 4.3.3 te kijken in gauwigheid had ik vorig week mijn Iphone4 van 4.3.3 naar 4.3.5 gedaan om jailbreak te verwijderen.
  #126  
Oud 07-10-11, 14:17
KevTechNL KevTechNL is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Heb mijn iphone laten vallen, en daarna had ik heel slecht bereik.
Af en toe had ik ff bereik, maar het bleef heel slecht.
Via het bedrijf waar ik de iphone had gekocht kwam ik bij van Leliveld..
Alles leek allemaal goed en ik heb mijn iphone opgestuurd (kosten ongeveer €15)
Na een paar dagen niks gehoord te hebben er maar is achteraan gebeld, wat nou de bedoeling was. Ze zeiden dat ze de iPhone hadden ontvangen maar dat er geen gegevens van mij bij stonden, dus dat ze niet wisten van wie die was. (Op het pakketje stond Afzender, en ordernummer duidelijk vermeld. EN de iPhone was nog eens verpakt in een envelop met alle gegevens van mij, de iphone, en ordernummer etc..
Nouja kan gebeuren.. Na een paar dagen kreeg ik de melding dat het klopte wat ik als storing had opgegeven, en dat het een hardwarematig defect was dat €212,- Excl BTW moest gaan kosten :S Natuurlijk nooit voor betaald en iPhone terug laten sturen zonder reparatie (€29,70) Onderzoekskosten en terugsturen. Totaal Dus bijna €45,- uitgegeven en mijn iPhone was alsnog kapot. Toen ben ik naar een lokale winkel hier in de buurt gegaan, het probleem uitgelegd (deze mensen vonden het ook BELACHELIJK veel geld) Deze mensen hebben hem gerepareerd voor niks! Bleek namelijk dat er ALLEEN EEN DRAADJE LOSZAT! En daar wilde Van Leliveld mij dus gewoon ruim 250 euro voor laten betalen! Wat een verschrikkelijke oplichters!
  #127  
Oud 07-10-11, 14:47
DirtyHarry DirtyHarry is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KevTechNL Bekijk bericht
Heb mijn iphone laten vallen, en daarna had ik heel slecht bereik.
Af en toe had ik ff bereik, maar het bleef heel slecht.
Via het bedrijf waar ik de iphone had gekocht kwam ik bij van Leliveld..
Alles leek allemaal goed en ik heb mijn iphone opgestuurd (kosten ongeveer €15)
Na een paar dagen niks gehoord te hebben er maar is achteraan gebeld, wat nou de bedoeling was. Ze zeiden dat ze de iPhone hadden ontvangen maar dat er geen gegevens van mij bij stonden, dus dat ze niet wisten van wie die was. (Op het pakketje stond Afzender, en ordernummer duidelijk vermeld. EN de iPhone was nog eens verpakt in een envelop met alle gegevens van mij, de iphone, en ordernummer etc..
Nouja kan gebeuren.. Na een paar dagen kreeg ik de melding dat het klopte wat ik als storing had opgegeven, en dat het een hardwarematig defect was dat €212,- Excl BTW moest gaan kosten :S Natuurlijk nooit voor betaald en iPhone terug laten sturen zonder reparatie (€29,70) Onderzoekskosten en terugsturen. Totaal Dus bijna €45,- uitgegeven en mijn iPhone was alsnog kapot. Toen ben ik naar een lokale winkel hier in de buurt gegaan, het probleem uitgelegd (deze mensen vonden het ook BELACHELIJK veel geld) Deze mensen hebben hem gerepareerd voor niks! Bleek namelijk dat er ALLEEN EEN DRAADJE LOSZAT! En daar wilde Van Leliveld mij dus gewoon ruim 250 euro voor laten betalen! Wat een verschrikkelijke oplichters!
Niks oplichters, van Leliveld constateert een defect dat buiten de garantie valt en bied je een refurbishde iPhone aan tegen betaling. Ze repareren niets, ruilen alleen om vandaar. Zij kunnen er niets aan doen dat jij je toestel hebt laten vallen of iets in die trend...
  #128  
Oud 07-10-11, 15:22
KevTechNL KevTechNL is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DirtyHarry Bekijk bericht
Niks oplichters, van Leliveld constateert een defect dat buiten de garantie valt en bied je een refurbishde iPhone aan tegen betaling. Ze repareren niets, ruilen alleen om vandaar. Zij kunnen er niets aan doen dat jij je toestel hebt laten vallen of iets in die trend...
Ook dit wordt van te voren niet aangegeven! Als het buiten garantie valt, om het dan zo te zeggen. Dat het dan zovele geld gaat kosten. EN zeg nou zelf, u zou toch ook geen 250 euro betalen om een draadje opnieuw te bevestigen.
  #129  
Oud 07-10-11, 16:15
DirtyHarry DirtyHarry is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard

Om een draadje opnieuw te laten bevestigen niet nee, maar dat is ook niet wat ze doen. Ze geven je een nieuw (refurbished) toestel. Dat is nu eenmaal de manier hoe Apple werkt. Indien er iets met dit toestel gebeurd binnen de garantie periode zal van Leliveld deze kosteloos voor je omruilen. Dus ja, ik zou daar wel voor betaald hebben.

Waar je nu geweest bent hoef je niet terug te komen als blijkt er iets niet meer functioneert. Mocht je het toestel dan nogmaals terug sturen naar van Leliveld (of Zes Goes for that matter) krijg je een prijsopgave die vele malen hoger is omdat je "zelf" hebt lopen knutselen.

Ik hoop voor je dat het toestel het fatsoenlijk blijft doen maar van Leliveld oplichters noemen gaat te ver. Zij werken op de officiële manier.
  #130  
Oud 17-02-12, 14:06
TopMusic TopMusic is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard

Vanaf 14-02-2012 is de Firma Leliveld failliet verklaard, dus advies is niks er meer na toe opsturen.

Naam:Van Leliveld Services B.V.
Vestigingsadres:Savannahweg 67
Vestigingsplaats:3542AW Utrecht
Internetadres:www.leliveld.nl
KvK-nummer:30134474
Vestigingsnummer:000018673937
Soort Inschrijving:Hoofdvestiging
Status:Faillissement
Kenmerk: Tel.nr. curator: 0302320800
  #131  
Oud 19-02-12, 23:42
krano krano is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ede
Berichten: 26
Standaard

Jammer en zonde, ben daar prima geholpen.
Reageren

Labels
garantie, geen service, iphone 4, leliveld



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
Location Based Services ? Rickymundo iPhone Apps 0 01-03-10 10:07
Services of iToggle op 1.1.3 ? MNG iPhone algemeen 11 24-04-08 16:07
openSSH en services .app sic139 Unlock [archief] 15 02-12-07 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:15.