//

Vraagprijzen nieuwe iPhone 4 via niet officiële kanalen

Vraagprijzen nieuwe iPhone 4 via niet officiële kanalen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dagelijks worden op iPhoneclub, Marktplaats, Ebay en waarschijnlijk nog andere sites nieuwe, gesealde, simlockvrije iPhones aangeboden tegen allerhande prijzen door allerlei verschillende soorten mensen. Sommigen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-10-10, 10:53
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard Vraagprijzen nieuwe iPhone 4 via niet officiële kanalen

Dagelijks worden op iPhoneclub, Marktplaats, Ebay en waarschijnlijk nog andere sites nieuwe, gesealde, simlockvrije iPhones aangeboden tegen allerhande prijzen door allerlei verschillende soorten mensen. Sommigen vragen niet minder dan €1000 voor een I4 32GB...

Wat vinden jullie van die vraagprijzen? Is het de schuld van Apple dat er zo'n parallelmarkt is ontstaan en er effectief hoge prijzen worden betaald?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-10, 17:12
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Je kan opzich niets aan Apple verwijten, het is de mens die er zo een hype van hebben gemaakt. Daarnaast speelt denk ik bijv de exlusievietijd die sommige bedrijven krijgen, wat dus eigenlijk weer aan Apple te verwijten is.

Tis eigenlijk simpel, veel vraag + weinig aanbod = hoge prijzen!

Al vind ik het raar dat sommige bedrijven, in NL, nog zo een 700€ vragen voor een 3gs :S Daar koop je een 4 van man!
  #3  
Oud 06-10-10, 17:19
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Zoals je hier kan lezen gaat het flink hard met de iPhone 4, het is dus idd ook een kwestie van vraag en aanbod.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #4  
Oud 06-10-10, 19:38
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beyazz Bekijk bericht
Je kan opzich niets aan Apple verwijten, het is de mens die er zo een hype van hebben gemaakt.

Ik denk dat je je hier zwaar vergist. Als er één bedrijf is die een Hype kan creëren dan is het Apple wel. Dit doen ze door gericht informatie te lekken en het aanbod bewust laag te houden zodat er schaarste is waardoor iedereen zo'n iPhone wil hebben. Het product is op zich ook wel fantastisch natuurlijk en die combinatie is onverslaanbaar...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Spirit niet voor officiele ge-unlockte iphone? wessie17070 Jailbreak 1 05-05-10 13:53
Een van de leukste kanalen op YouTube Michael Chat en geruchten 16 27-11-08 14:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:53.