//

iPod touch

iPod touch discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik bezit nu een iPod Touch 64GB 3G. Hartstikke leuk ding, alleen ik heb altijd wel al een camera gemist. Mijn vraag is: is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-10, 21:09
Mimbosa Mimbosa is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard iPod touch

Hallo,

Ik bezit nu een iPod Touch 64GB 3G. Hartstikke leuk ding, alleen ik heb altijd wel al een camera gemist. Mijn vraag is: is het het waard om over te stappen op een iPod Touch 32GB 4G? Met de verkoop eraf getrokken zou het mij 80 euro kosten, om een iPod Touch 32GB 4G te kopen. De helft minder geheugen dus, maar wel een camera.

Mijn vraag is: hoe is jullie (foto)camera ervaring op de ipod touch 4G? En is hij echt zoveel sneller dan de 3G? Is het het dus waard om 'over te stappen'?

Groeten,
Mimbosa
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-10, 17:41
Mimbosa Mimbosa is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Niemand die kan antwoorden???
  #3  
Oud 07-10-10, 19:29
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Heb 'em zelf niet, maar vergeleken met een iPhone 4:

Conclusie:

iPhone 4 is toch stukje sneller,
Camera's zijn echt flop, vooral voorkant, echt iPhone 2G kwaliteit (niet top dus) en achterkant is redelijk, beetje zoals de camera van de 3GS
ik raad je lekker aan door te sparen voor een iPhone 4 !
__________________
 iPhone 6 128 GB |  iPad Air 2 128 GB Wi-Fi |  MacBook Pro Retina 15" |  iMac 24" |
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is erik1995 iPhone algemeen 3 07-10-10 17:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.