//

Hoge prijzen iphone

Hoge prijzen iphone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door NickLNL Je Kunt gratis een paypal adres aanmaken en gratis (jij krijg zelfs tot 20 cent van paypal ) je bankrekening ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-02-08, 21:10
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NickLNL Bekijk bericht
Je Kunt gratis een paypal adres aanmaken en gratis (jij krijg zelfs tot 20 cent van paypal) je bankrekening er aan linken.
dat heb ik dus al wel gedaan, alleen hoe krijg ik geld OP me pp.
moet me er maar eens in gaan verdiepen..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-02-08, 22:38
M.Sergio M.Sergio is offline
Banned
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 54
Standaard

@Fresh
Sorry Fresh, en met alle respect voor een lid zoals jij, maar ook jij hebt hier ooit een gat in de markt denken te zien.. of vergis ik me nou zo? Al die moeite die je daar opnoemt allemaal voor "de mensen".
Je maakt mij niet wijs dat het oorspronkelijk zo begonnen is. Uit een soort behulpzaamheid voor "de mensen". Wel kan ik me voorstellen dat je gaande weg er plezier uit bent gaan halen om mensen zo te helpen.

Ben blij voor mensen die schijnbaar niet met een zoekmachine overweg kunnen dat er mensen in Nl zijn die ze op deze manier aan de man kunnen brengen. Want idd zo kunnen ook zij een iPhone bezitten. Het verkopen van iPhones vind ik verder ook niet zo een ramp, maar het verkopen van unlock methodes vind ik wel ergerlijk. Dat past bij mij in het rijtje van illegaal films en muziek verkopen.

@Haagze
Als je diensten leverd moet je ingeschreven staan bij het Kvk en belasting afdragen.
Wil je mensen helpen? Geef ze de link naar dit Forum.

Gasten, just my 2 cents..

Laatst gewijzigd door M.Sergio; 15-02-08 om 22:44.
  #23  
Oud 15-02-08, 23:01
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

@m.
zoals ik fresh ken is het juist andersom gegaan!
fresh is maanden bezig geweest mensen gratis te helpen, via msn, bij hem thuis etc. op een gegeven moment werdt dat gewoon teveel (en was het te frustrerend omdat anderen 50 eur vroegen voor wat fresh gratis deed) dat hij er ook maar geld voor is gaan vragen... nogsteeds minder dan "de rest" en nog steeds levert fresh (naar mijn weten) de beste kwaliteit!

goed, tot zover het fresh ophemelgebeuren

ik geloof dat ik de enige hier ben die nogsteeds geen unlockservice heeft en niet vet verdien aan het unlocken... vandaar dus dat ik maar blijf roepen dat als jullie dankbaar gebruik maken van mijn repo het wel gewaardeerd wordt om te doneren... dit geld zeker voor de profi-unlockers en helaas is fresh DE ENIGE die voor elke iPhone die hij unlocked een vast bedrag naar mij overmaakt!
dus profi unlockers.... als jullie de NL Pakketten en de rest meerekenen in de unlockprijs (en dat doen jullie zonder uitzondering allemaal!) dan is het alleen maar fair om Fresh' voorbeeld te volgen en een flinke donatie te doen op Doneer aan Sjowol !!!
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #24  
Oud 16-02-08, 00:46
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Zonder er al te veel op in te gaan kan ik zeggen dat Sjowol gelijk heeft.
Om geen vragen te krijgen wil ik met klem zeggen dat wij onze hobby op iphoneclub en met ifoneguide onverminderd doorzetten!

Ik heb in het verleden veel iPhones belangeloos geunlockt voor mensen die ik niet ken, zonder er iets voor te vragen. Er waren hele aardige mensen bij die zo blij waren dat ze per se iets terug wilden doen. Met schaamrood op mijn kaken nam ik dat dan aan, ik vroeg er niet om!

Sjowol, ik en andere actieve leden hier hebben samen ook wel de nodige teleurstellingen gehad op iPhonegebied. Samen hebben we alles steeds voor de community gedaan en nog steeds!
Het is een beetje zuur als je dan voor het eerst betaalde services ziet ontstaan, drie keer raden waar die gebruik van maken. Met als toppunt dat we boze mailtjes kregen van een commerciele unlockservice toen onze repo even uit de lucht lag. Zo zout had ik het nog nooit gegeten!

Dagenlang hebben we ons kwaad gemaakt en overlegd wat er nu mee moesten doen. We hebben boze mails gestuurd, die natuurlijk niets uithaalden. Als wraak heb ik zelfs tijdelijk een gratis unlockdienst aangeboden op Marktplaats. Het liep storm en was niet bij te houden, maar ook dat was niet genoeg om commerciele unlockers een hak te zetten. Dit speelde allemaal in november, december.
Na veel wikken en wegen en GVD's heen en weer, zijn we tot de conclusie gekomen dat "if you can't beat them, join them" soms de betere benadering is. We verdelen de "poet" echter wel binnen de iPhone community! Honderden euro's heb ik al gedoneerd en niet alleen aan Sjowol!

De regel is nog wel onveranderd zo dat we leden van iphoneclub belangeloos (blijven) helpen op het forum en onze inhoudelijke bijdragen onverminderd (blijven) leveren.

Moraal: Een zakcentje verdienen is okay, maar kom af en toe ook eens wat input geven op iphoneclub; kom niet alleen maar halen (m.a.w. "jatten").

O, en die verkoop van iPhones?
Een vriend van me zocht een iPhone in december en ik vond een adresje waar ik hem voordelig kon krijgen. Zo voordelig zelfs, dat ik mezelf een test iPhone heb gegund, om bijvoorbeeld de repo beter te kunnen testen zonder mijn eigen iPhone steeds overhoop te halen.
Dat adresje had vaker iPhones, maar geloof me, ik betaal echt niet de lage prijs die in de US betaald wordt!

Laatst gewijzigd door Fresh; 16-02-08 om 14:11.
  #25  
Oud 16-02-08, 14:03
Fizzy Fizzy is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotselaar (Belgium)
Berichten: 183
Standaard

ik ben ook wel van mening dat de iphone prijzen te hoog zijn hier..
daarom heb ik ook gewoon gezocht naar iemand die er eentje wou meepakken.

ik ben nu exact 287 euro + een fles wijn betaald

ik kan ergens wel begrijpen dat die handelaars grof geld hebben geroken .. maarjah
dat is heel spijtig voor de mensen die niet veel geld hebben !

naja, geen zin om te gaan discussieren.
ik kan enkel aanraden..

koop geen iphone voor 500 euro

zoek iemand die naaar de usa gaat, dan ben je gesteld voor veel minder
  #26  
Oud 16-02-08, 14:13
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Deze discussie is absoluut zinloos. Zoals al vele malen geschreven...het aanschaffen van een iPhone is een kwestie van vraag en aanbod. Vind je de prijs te hoog....schaf 'm dan niet aan en wacht tot Apple 'm officieel gaat leveren in NL. Heb je goedkopere bronnen..gebruik die dan. Ook de service om 'm te jailbreaken en te unlocken mag wat kosten....menigeen weet daar absoluut geen raad me (vele forum vragen spreken in deze boekdelen)

Als niemand nog een prijs van 400+ euro voor een iPHone wil betalen zal ie er ook niet meer voor aangeboden worden maar zolang "vraag & aanbod" z'n werk doet en mensen nog prijzen van 500+ euro blijven betalen...en men doet dit in het volledige bezit van alle verstandelijke vermogens, wat is er dan mis met de deal...helemaal NIETS!!

Je MAG langs deze weg een iPhone kopen, je MOET helemaal niets.
  #27  
Oud 16-02-08, 18:18
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Heren, dat Sjowol donaties verdient weten we inmiddels allemaal wel maar kunnen we beetje ontopic blijven ? Topic gaat over "hoge iPhone prijzen" en niet over wie er doneert, waarom wel en waarom niet
  #28  
Oud 16-02-08, 18:58
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Ok ontopic dan: ik zit zelf in de vs en volgens mijn berekeningen kan ik ze niet goedkoper dan voor 500 eur opsturen (16 gig met fedex) hoe meer ik zou versturen hoe goedkoper natuurlijk maar dan nog betaal je voor 10 stuks minimaal 450 p/s
dus ik vraag me echt af hoe jullie denken dit goedkoper te kunnen doen hoor... Of moeten de verkopers geld gaan toeleggen?

Modbreak:
Handelen in dit subforum niet toegestaan

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: hoge resolutie foto's op iphone zetten Grdam Muziek, foto & video 0 27-11-10 19:58
hoge snelheid met mijn iphone frank3g Odido (T-Mobile) 0 04-10-08 00:03
De hoge prijzen van de iphone in België,Canada en Spanje {i}muse Chat en geruchten 0 15-07-08 22:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.