//

iPhone reparatie 218 euro, doen?

iPhone reparatie 218 euro, doen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat deze vraag niet in dit forumonderdeel thuishoort, maar ik heb gekeken en dit leek me de meest geschikte plaats. Twee en een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-10-10, 12:41
Bauwens Bauwens is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Exclamation iPhone reparatie 218 euro, doen?

Ik weet dat deze vraag niet in dit forumonderdeel thuishoort, maar ik heb gekeken en dit leek me de meest geschikte plaats.

Twee en een half jaar geleden kocht ik een iPhone 3G. Twee jaar en twee maanden geleden heb ik hem (met garantie) op spectaculaire wijze gesloopt (lees onder). Toen is hij opgehaald en is er gelijk een iPhone 4 afgeleverd (dit is een sterke verkorting van het verhaal, in het echt zijn er grote problemen opgetreden met T Mobile maar daar ga ik niet verder op in).
Ik kreeg vanochtend een mailtje van Solid Vision dat ze mijn oude iPhone 3G hebben en ze hem kunnen repareren voor 218 euro. Ik vraag me nu af in welke staat hij dan wordt geretourneerd. Wordt ook de software opgeknapt (cruciaal: hij stikt van de software foutjes). Voor de rest is hij redelijk goed naar de ***** geholpen (de achterkant ligt er helemaal af en alles is kapot gegaan omdat ik hem zonder achterkant in de vijver legde)

Wordt mijn gerepareerde iPhone 3G compleet vervangen? Wordt alleen de hardware vervangen? Wordt ook de software opgeschoond? Als iemand ervaring heeft met Solid Vision hoor ik het graag!

(ik heb er eerst met een stel vrienden 15 minuten mee gebasketbald, hierna deed hij het nog wonder boven wonder. Daarna heb ik hem in een vijver gelegd en pas na drie minuten(!!!) begon hij raar te doen.)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-10, 13:38
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Volgens mij "repareert" Solid Vision geen iPhones. Ze vervangen ze voor een gereviseerde. Die is als nieuw te beschouwen omdat alle slijtende onderdelen vervangen zijn voor nieuwe.

Ik zou het wel doen want ik denk dat je dat bedrag er nog minimaal voor kunt krijgen. Er vanuit gegaan dat het toestel simlockvrij is.
  #3  
Oud 29-10-10, 00:52
Remypas Remypas is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

Vraagje, je hebt toch een iPhone4 jehad, of was dit een tijdelijk vervangingstoestel? Zo ja, dan is het repareren de goedkoopste optie om een iPhone 3G te krijgen. En indien het inderdaad het een gereviseerde is heb je best mazzel voor die prijs. Kijk maar eens naar de tweedehands prijzen op marktplaats of zo.
Indien je de iphone4 kan houden kan het nog een interessante optie zijn. Alweer: kijk maar eens naar de prijzen van een tweedehands iphone3 op marktplaats.
  #4  
Oud 14-11-10, 23:02
paalpizzle paalpizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 114
Standaard

Ik heb mijn toestel laten maken bij Uw iPhone weer zo goed als nieuw | iPhoneservice.nl

ben er zeeeer over te spreken, 1uur service is gewoon mogelijk!!! beter dan 6 weken wachten!
  #5  
Oud 17-11-10, 13:20
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Als je met opzet je telefoon gaat slopen dan ben je wel een beetje kansloos hoor..

Buiten dat om,..
Ga er maar van uit dat ze alleen maken wat noodzakelijk is. Nieuwe firmware zou ik niet op hopen.

Ik zou sowieso nooit voor dat bedrag een 3g laten repareren. Kan je beter even doorsparen voor een 3gs die je nu al voor 350 kan kopen..
  #6  
Oud 17-11-10, 13:24
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Koopadvies en ervaringen
  #7  
Oud 17-11-10, 19:19
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

paalpizzle je hebt nu al zo'n 7 of 8 van die reclameberichten geplaatst. Dat komt dan niet meer als onpartijdig advies over wat mij betreft.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 [simlockvrij] via kpn, 20 euro in de maand. eenmalig 200 euro sophiie! Koopinformatie Nederland 53 01-02-11 23:18
iPhone: jailbroken iphone moet voor reparatie, wat te doen? erwinKrol Jailbreak 4 11-07-10 12:58
Turbosims te koop 79 euro + 10 euro shipping eek72 Archief 0 17-01-08 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:12.