//

Amac in denbosch

Amac in denbosch discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn moeder heeft vorige week een iPad gekocht... ze heeft niet zoveel verstand van die dingen daarom ging ze naar een apple reseler toe om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-01-11, 00:00
djwouter12 djwouter12 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rosmalen
Berichten: 80
Standaard Amac in denbosch

mijn moeder heeft vorige week een iPad gekocht... ze heeft niet zoveel verstand van die dingen daarom ging ze naar een apple reseler toe om daar advies te vragen... die mensen hebben gaat geholpen.. ze zaten vrolijk te vertellen dat de ipad supper ding was bla bla bla ( is het zekker weten ) tot mijn moeder veder begon te vragen ze wouw graag een oplaad dock er bij ze had inmidels al een hoesje er bij dus die man zegt heel vrolijk dat de ipad met het hoesje in het dock paster dat dat geen probleem was.. emaal thuis mijn moeder pakt dat doosje uit alles geinstaleert wil dat ding in da dock zetten je raad het al het paste niet...

dus mijn vader bellen naar die winkel verhaal uitgelecht... was alemaal geen probleem we konden hem zo terug brengen en geld terug krijgen..

dus wij de volgende dag terug naar de Amac... kwamen we daar aan beweerde die man dat een opengemaakt doosje niet geruilt kom worden mijn pa het hele verhaal 10X uitgelecht... die verkoper begon zich zelfs als een kind te gedragen en begon te roepen door de winkel dat mijn vader normaal moest doen en dat hij zich niet als kind moest gedragen en zat even vrolijk te vertellen dat HIJ een volwassen vent was van 31...

nou volgens mij als het je meer om geld gaat dan om klanten ben je zelf nog een kind..

wouw bij deze even mijn klacht doen over deze winkel in denbosch...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-03-11, 15:31
pasta24 pasta24 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook verschrikkelijke ervaringen met Amac. Ik heb mijn laptop in Uitgeest gekocht bij Icenter en daar heb ik tot nu toe niks over te klagen. Maar omdat de Amac Den bosch voor mij het meest dichtbij is heb ik mijn laptop daar heen gebracht. Als ik dit had geweten dan had ik dat ook niet gedaan.

Mijn laptop is nu voor de vierde keer kapot gegaan waarvan 3 keer door Amac elf. De eerste keer was de harde schijf defect. Ik had de laptop 1 jaar en 10 dagen en geen Applecare aangeschaft. Dus eigelijk viel mijn laptop 10 dagen buiten de garantie. Dus ik had mijn laptop naar Amac gebracht en vroeg of daar wat mee gedaan kon worden omdat het maar 10 dagen buiten de garantie viel. Amac beweerde dat ze contact hadden opgenomen met Apple en dat Apple dat niet wilde vergoeden.

Vervolgens had ik iCenter opgebeld omdat ik mijn laptop daar had aangeschaft en die hadden de Coulance binnen 1 dag voor mij geregeld. Ik kon mijn laptop gewoon bij Amac in Den Bosch inleveren en het zou mij niks kosten. Nadat ik mijn macbook had ingeleverd kreeg ik een dag later een telefoontje dat Apple een defecte harde schijf had geleverd dus dat de reparatie een dag langer zou zijn. Nou 1 keer kan gebeuren zou je denken.

Dus ik had hem ingeleverd bij Amac Den Bosch en toen ik hem terug kreeg kwam ik er in de trein onderweg naar huis achter dat de laptop het nog steeds niet deed en kon ik weer terug. (Dit wordt de 2e keer dat hij terug naar Amac gaat). Het bleek dat Amac een defecte harde schijf in mijn laptop had gezet. Dus werd de Macbook weer ingenomen en toen ik hem terug kreeg kwam ik er later achter dat mijn mic ingang het niet meer deed.

Daarvoor had ik telefonisch contact opgenomen met Amac omdat het probleem speelde sinds dat ik mijn laptop terug had gekregen van Amac na de reparatie. Amac beweerde dat het niet kon komen door de reparatie die bij hun was gedaan en als ik mijn klachten wilde uiten, ik contact op kon nemen met Apple zelf. Dat had ik dus gedaan en Apple had contact opgenomen met Amac Den Bosch.

Uiteindelijk heeft Amac Den Bosch mijn laptop weer ingenomen en gemaakt. Het bleek dat het draadje los zat naar de mic ingang en dat Amac het draadje niet meer had vast gezet.

Nu heb ik mijn laptop gister opgehaald en viel mij vanochtend op dat er een scheurtje in me laptop zit van mijn trackpad (muis ding) tot de schroef aan de onderkant van mijn laptop. Ik vermoed dat ze het schroefje zo strak hebben aangedraaid waardoor mijn behuizing is gaan scheuren. Dus morgen (maandag 14 maart 2011) zal ik weer contact met ze opnemen en ik ben heel benieuwd waarmee ze nu weer komen.

Het liefst zou ik mijn laptop ergens anders willen laten repareren want ik geen vertrouwen meer in Amac na al deze slechte ervaringen. Dit speelt vanaf 15 december 2010 trouwens.

Nou dit zijn dus mijn ervaringen met Amac.

Van schaal van 1 tot 10 een -3!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.