//

Ipadbeschermhoezen.nl

Ipadbeschermhoezen.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Avond, Heb vorige week woensdag een iPhone hoesje op Uw iPad, onze accessoires! besteld. Vrijdag werd volgens hun het hoesje verzonden en heb toen ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-11, 18:13
Mypod Mypod is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 71
Standaard Ipadbeschermhoezen.nl

Avond,

Heb vorige week woensdag een iPhone hoesje op Uw iPad, onze accessoires! besteld. Vrijdag werd volgens hun het hoesje verzonden en heb toen ook een track en trace code ontvangen. Deze is alleen al sinds vrijdag ongeldig en heb ondertussen nog niks ontvangen.

Hebben jullie ervaring met deze shop? Vind het namelijk wel erg vreemd.
__________________
MacBook Pro 13 2011 i5, 8GB, SSD | iPhone 5 16GB Black | iPad Mini 32GB Black | Apple TV 3rd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-11, 17:03
Ciedric Ciedric is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Onder de rook van Den Haag
Berichten: 19
Standaard

Geen ervaring mee. Hoop dat je je artikel als nog binnen heb.

Zelf heb ik een goede ervaring gehad met appelhoes.nl Misschien een alternatief voor jou?

De Griffin Reveal Case voor mijn iPhone 4 was daar 16,98 ofzo (incl btw) met 2 euro verzendkosten. Op andere websites werd deze case voor € 24,95 verkocht.
Ik had hem binnen twee werkdagen in huis.
  #3  
Oud 07-12-11, 10:51
Krimouna Krimouna is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard Ipadbeschermhoezen.nl

Hallo,

Had je je spullen al binnen gekregen?
Ik heb namelijk ook wat besteld en ook betaald maar gewoon nog helemaal niks binnen gekregen. Ik ben bang dat we te maken hebben met oplichters.

Gr,
  #4  
Oud 07-12-11, 11:21
Mypod Mypod is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krimouna Bekijk bericht
Hallo,

Had je je spullen al binnen gekregen?
Ik heb namelijk ook wat besteld en ook betaald maar gewoon nog helemaal niks binnen gekregen. Ik ben bang dat we te maken hebben met oplichters.

Gr,
Na enkele weken het hoesje toch ontvangen. Zag een week later dat hoesje voor 2 dollar in China.

Het hoesje was van slechte kwaliteit en al snel kapot. Verder geen werk van gemaakt.

Ik hoop dat je je bestelde product nog ontvangt. Ik koop er in ieder geval niets meer!
  #5  
Oud 07-12-11, 11:38
iTed iTed is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 28
Standaard

Ook wat besteld. Bleek voor geen meter te passen. Gereclameerd via mail, maar geen enkele reaktie. Vermijden zou ik zeggen.
  #6  
Oud 07-12-11, 11:52
Krimouna Krimouna is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTed Bekijk bericht
Ook wat besteld. Bleek voor geen meter te passen. Gereclameerd via mail, maar geen enkele reaktie. Vermijden zou ik zeggen.
Ik heb helaas al betaald, maar ik heb hem ook opgezocht via Google maps en het huisnummer bestaat niet eens als je de gegevens opzoekt op de KVK site...

Erg vervelend dit..
  #7  
Oud 07-12-11, 12:25
Mypod Mypod is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krimouna Bekijk bericht
Ik heb helaas al betaald, maar ik heb hem ook opgezocht via Google maps en het huisnummer bestaat niet eens als je de gegevens opzoekt op de KVK site...

Erg vervelend dit..
Heel vervelend inderdaad, laten we hopen dat meer mensen dit lezen. Ik maak ondernemers niet vaak zwart op internet maar ik heb er een hekel aan als mensen niet leveren na betaling!

Je zou nog het opgelicht forum op kunnen zoeken, daar hebben zij een heel systeem zodat de ondernemer daar zelf ook van op de hoogte is.

Ik zou het nog wel even afwachten een aantal dagen.

Succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.