//

Aankoop iPhone 4 met Vodafone abonnement

Aankoop iPhone 4 met Vodafone abonnement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Dit is mn eerste bericht op deze site maar wss ng niet het laatste. Ik zit met het volgende probleem. Binnenkort ga ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-11, 11:05
Martinoo Martinoo is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard Aankoop iPhone 4 met Vodafone abonnement

Dag allemaal,

Dit is mn eerste bericht op deze site maar wss ng niet het laatste. Ik zit met het volgende probleem.

Binnenkort ga ik waarschijnlijk een iPhone overkopen van een persoon die een iPhone 4 heeft samen met een Vodafone postpaid abbonement (Nederland). Ikzelf woon in België en aangezien we momenteel wereldrecordhouder 'zolangmogelijkgeenregeringvormen' zijn, zal de wet op het verbod van koppelverkoop niet snel aangepast worden.

Nu dus mijn vraag: is het mogelijk om de iPhone the simunlocken zodat ik hem met mijn provider (Proximus) kan gebruiken? De persoon waarvan ik de iPhone zal kopen heeft deze sinds kerstmis dus hij is nog wel even gebonden aan het contract denk ik. Ik las ook op het forum dat T-mobile dit zonder problemen unlockte, maar van Vodafone vind ik niets.

Weet iemand hier raad mee?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-11, 11:25
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martinoo Bekijk bericht
Dag allemaal,

Dit is mn eerste bericht op deze site maar wss ng niet het laatste. Ik zit met het volgende probleem.

Binnenkort ga ik waarschijnlijk een iPhone overkopen van een persoon die een iPhone 4 heeft samen met een Vodafone postpaid abbonement (Nederland). Ikzelf woon in België en aangezien we momenteel wereldrecordhouder 'zolangmogelijkgeenregeringvormen' zijn, zal de wet op het verbod van koppelverkoop niet snel aangepast worden.

Nu dus mijn vraag: is het mogelijk om de iPhone the simunlocken zodat ik hem met mijn provider (Proximus) kan gebruiken? De persoon waarvan ik de iPhone zal kopen heeft deze sinds kerstmis dus hij is nog wel even gebonden aan het contract denk ik. Ik las ook op het forum dat T-mobile dit zonder problemen unlockte, maar van Vodafone vind ik niets.

Weet iemand hier raad mee?
Alvast bedankt!

Ik heb zelf ook een vodafone abbo icm een Iphone 4, De iphone van mij is al unlocked, dus als je geluk hebt............

Het is natuurlijk heel simpel dat de persoon van wie je de Iphone gaat kopen even een KPN en/of T-mobile sim kaart probeert.
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #3  
Oud 28-02-11, 11:29
Martinoo Martinoo is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de snelle reactie, maar stel dat dit niet het geval is, is er dan nog een optie om de iPhone toch simlockvrij te krijgen? Liefst legaal zodat ik mn garantie kan behouden.
  #4  
Oud 28-02-11, 11:36
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martinoo Bekijk bericht
Bedankt voor de snelle reactie, maar stel dat dit niet het geval is, is er dan nog een optie om de iPhone toch simlockvrij te krijgen? Liefst legaal zodat ik mn garantie kan behouden.
Uhmmm...... heel kort....Nee.....

(dat deel dan van Unlock en garantie behouden)

Over het unlocken zelf volgens mij kan dat weer wel, afhankelijk op welke software/firmware de iphone draait, maar daar kan ik nog niks over zeggen anders krijg je wellicht foutieve informatie dus moeten we wachten op een reactie van iemand anders.
  #5  
Oud 28-02-11, 12:11
Marvie Marvie is offline
• iOS 8.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 93
Standaard

Iphones via Vodafone zijn SIM lock vrij (ik heb er zelf ook 1 en die is echt lock vrij)!

Staat (stond in ieder geval) ook op Vodafone site.
Maar even testen met een andere SIM kan natuurlijk nooit geen kwaad
  #6  
Oud 28-02-11, 13:23
juwlez juwlez is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Almere
Berichten: 55
Standaard

alle iphone's van vodafone zijn sim-lock vrij.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email Casema op Iphone met vodafone abonnement arno191178 Vodafone 1 10-03-10 17:07
T-Mobile iPhone met Vodafone abonnement tagged Koopinformatie Nederland 2 11-08-09 01:58
IPhone met Vodafone abonnement geen bereik in Italie GoM Internet in buitenland (roaming) 6 02-10-08 14:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.