//

ipad 2 importeren

ipad 2 importeren discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om op 11-3 een ipad 2 te bestellen bij apple.com/us en via borderlinx naar Nederland te versturen. Net zoals ik toen mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-03-11, 13:03
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard ipad 2 importeren

Is het mogelijk om op 11-3 een ipad 2 te bestellen bij apple.com/us en via borderlinx naar Nederland te versturen. Net zoals ik toen mijn iphone 4 bij apple.com/uk besteld heb en het adres van borderlinx opgaf. Qua prijs maakt het niets uit of je nu een ipad 1 hier besteld of effe wacht en een ipad 2 in de US besteld.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-03-11, 16:37
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Is het mogelijk om op 11-3 een ipad 2 te bestellen bij apple.com/us en via borderlinx naar Nederland te versturen. Net zoals ik toen mijn iphone 4 bij apple.com/uk besteld heb en het adres van borderlinx opgaf. Qua prijs maakt het niets uit of je nu een ipad 1 hier besteld of effe wacht en een ipad 2 in de US besteld.
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar!
Lijkt mij geen probleem toch?
  #3  
Oud 04-03-11, 16:43
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Afgezien van de 16GB Wi-Fi versie denk ik dat het qua prijs niet veel uitmaakt idd. Denk zelfs dat de andere modellen wel eens duurder kunnen zijn via Amerika dan hier uit de winkel ivm 19% BTW die je hier in NL officieel nog moet bijbetalen en de verzendkosten.
  #4  
Oud 04-03-11, 21:54
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Persoonlijk vind ik het de moeite niet waard om te importeren...
Er is maar 14 dagen verschil en met de verzendingskosten enzo zal het prijs verschil nu ook weer niet zo groot zijn.
  #5  
Oud 15-03-11, 10:58
Rufes Rufes is offline
• iOS 3.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Gisteren toevallig even een offerte gevraagd bij de bekende fromus2eu importservice.

Ipad 2 16GB met Wi-Fi ben je ongeveer €534,36 kwijt, als je hem uit Amerika hierheen wil laten versturen.

Niet inbegrepen zijn de invoerrechten en BTW die in rekening kunnen worden gebracht bij invoer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
video importeren in iMovie ipad ferdi9 iPad algemeen 1 26-03-11 12:35
Video: Videos importeren in iMovie op iPad wimnag Muziek, foto & video 0 11-03-11 19:45
Importeren Daantjuhh14 iPad algemeen 4 17-05-10 20:15
Contacten importeren Tmzz iPhone algemeen 3 28-09-08 22:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:39.