//

Iphone kopen! kan dit?

Iphone kopen! kan dit? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil graag een Iphone kopen, ik heb eerst beetje rond gezocht op marktplaats. Maar toen kwam mijn vader met het idee om de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-11, 17:15
psvunited psvunited is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard Iphone kopen! kan dit?

Hoi,

Ik wil graag een Iphone kopen, ik heb eerst beetje rond gezocht op marktplaats.
Maar toen kwam mijn vader met het idee om de Iphone + abbo voor hem tegebruiken zodat ik de Iphone krijg en hij het abbonoment want hij heeft nu nog een telefoon die hij nog gewoon kan gebruiken.
Maar nu is de vraag kan dit?
Is de Iphone dan wel simlock vrij? zodat ik een prepaid kaart er in kan stoppen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-03-11, 18:24
gangster2 gangster2 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar gangster2
Standaard

alles iphones zijn simlockvrij in nl dus ja dit kan
  #3  
Oud 13-03-11, 21:44
psvunited psvunited is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

Mijn dank is groot!
En wat is de beste optie 16gb of 32gb?

Ik denk zelf 16 want ik ga geen 100 albums op pleuren.
70/80 liedjes en veel apps denk ik zo.
  #4  
Oud 13-03-11, 22:37
loekvh loekvh is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 22
Standaard

Volgens mij krijg je bij een iPhone een micro SIMkaart die niet in de meeste andere telefoons past.

Correct me if I am wrong..
  #5  
Oud 14-03-11, 18:19
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

Als het goed is zit er bij de simkaart een sim-adapter, staat waarschijnlijk ook aangegeven. In ieder geval voordat je tot aankoop over gaat, jezelf zeker maken (dus vragen aan de verkoper) dat er een adapter bij zit of mogelijkheid dat je hem weer 'normaal' kan maken. Bij T-Mobile ziet dat er zo uit:
  #6  
Oud 14-03-11, 18:39
psvunited psvunited is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

Nou, ik ben dus net naar de winkel geweest voor die Iphone het kon allemaal alleen hij raadde aan om een extra abonnement voor mij dan te nemen om de internet kosten te dekken met de Applicaties.Want met Prepaid is het geld via internet heel snel op. Nu vraag ik of iemand snel het goedkoopste abonnement met internet voor mij kan zoeken want nu kwam ik totaal op 15euro uit voor mijn abonnement 100min bellen 25 smsjes + onbeperkt internet dacht ik.

Alvast bedankt
  #7  
Oud 15-03-11, 07:56
SeekerNL SeekerNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psvunited Bekijk bericht
Nou, ik ben dus net naar de winkel geweest voor die Iphone het kon allemaal alleen hij raadde aan om een extra abonnement voor mij dan te nemen om de internet kosten te dekken met de Applicaties.Want met Prepaid is het geld via internet heel snel op. Nu vraag ik of iemand snel het goedkoopste abonnement met internet voor mij kan zoeken want nu kwam ik totaal op 15euro uit voor mijn abonnement 100min bellen 25 smsjes + onbeperkt internet dacht ik.

Alvast bedankt
Meeste providers hebben ook prepaid internet bundels, bij Vodafone een bloxs en bij KPN voordeel optie, gewoon even kijken dus, bij zo'n abbonement zit je voor 1 jaar of 2 jaar aan vast.

En prepaid niet, ik persoonlijk zou best zonder mobiel internet kunnen omdat internetten ook via Wi-Fi gaat.
  #8  
Oud 15-03-11, 09:18
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psvunited Bekijk bericht
Nou, ik ben dus net naar de winkel geweest voor die Iphone het kon allemaal alleen hij raadde aan om een extra abonnement voor mij dan te nemen om de internet kosten te dekken met de Applicaties.
...
Je kunt ook alleen op Wi-Fi internetten, hoor. Zet voor de zekerheid de knop 'mobiele data' uit (instellingen, netwerk, mobiele data) en je weet zeker dat het je geen prepaid of beltegoed gaat kosten. Zo kan er alleen verbinding worden gemaakt met Wi-Fi netwerken!
Laat je geen abonnement aansmeren als je dat niet wilt of niet nodig hebt...
  #9  
Oud 15-03-11, 15:51
psvunited psvunited is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

Mijn ouders willen het abonnement betalen.

Dus ja dan is het wel leuk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? stephaniesmeers Koopinformatie Nederland 7 11-04-11 19:50
Windows: Itunes Iphone info venster Leeg.. hoe kan ik dit oplossen? AquaDragon iTunes 2 17-12-10 17:26
Iphone 4 duurder hoe kan dit? John23 Koopinformatie Nederland 2 25-07-10 12:50
Kan telefoon niet opnemen, hoe kan dit? wermar iPhone algemeen 5 14-09-08 14:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:09.