//

Ipod Touch 4G

Ipod Touch 4G discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg over 10 dagen mij nieuwe Ipod touch 4G (32GB) en die word voor mij mee genomen uit amerika vanwege de zeer gunstige prijzen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-11, 23:21
Anon Anon is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 27
Standaard Ipod Touch 4G

Ik krijg over 10 dagen mij nieuwe Ipod touch 4G (32GB) en die word voor mij mee genomen uit amerika vanwege de zeer gunstige prijzen daar, vooral met een inkoop prijs van de dollar voor maar 0.65 cent.

Nou is mijn vraag, zijn der dingen die anders zullen zijn dan een nederlandse ipod? Bijvoorbeeld met het werken via itunes of iets anders?

Alvast bedankt, anon.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-11, 11:38
Amdixer Amdixer is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

Nee, alleen bij de iPhone zouden er verschillen in kunnen zitten. De iPod Touch uit Amerika is gewoon identiek aan die in Nederland En als ik me niet vergis kan een amerikaanse ipod touch ook gewoon op nederlands ingesteld worden kwa taal etc.
  #3  
Oud 17-04-11, 14:20
Anon Anon is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 27
Standaard

Erg bedankt voor de reactie! Kan niet wachten tot ik hem heb
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is erik1995 iPhone algemeen 3 07-10-10 17:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.