//

Ervaring met "Koxal Gsm Reparatie service"

Ervaring met "Koxal Gsm Reparatie service" discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, net zoals verschillende leden van dit forum heb ik mijn iPhone laten vallen en is het scherm gebarsten. Ondanks mijn beperkte technische kennis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-05-11, 19:31
unikon unikon is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard Ervaring met "Koxal Gsm Reparatie service"

Hey iedereen,

net zoals verschillende leden van dit forum heb ik mijn iPhone laten vallen en is het scherm gebarsten. Ondanks mijn beperkte technische kennis kan ik vaststellen dat enkel het glas gebarsten is en dat er niets scheelt aan het LCD-scherm. Zoals velen ben ik niet bereid om 300 euro te betalen bij mobistar of de 200 euro bij de phonehouse om dit ongemak te laten herstellen. Bij het doorbladeren van het forum heb ik echter verschillende malen het bedrijf "ISN Service" uit de bus zien vallen als zeer goed en betaalbaar alternatief dan de hiervoor genoemde bedrijven. Echter ben ik woonachtig te Brussel en het opsturen van mijn iPhone via een verzekerde aangetekend schrijven komt neer op 35 euro. Daarom heb ik een alternatief gevonden in België, zijnde "koxal gsm reparatie service". Deze firma biedt dezelfde voorwaarden aan als "ISN service" maar nergens kan ik een recensie of een ervaring van een klant terug vinden over dit bedrijf. Bij deze wil ik eens nagaan of er (Belgische) leden zijn die ervaring hebben met dit bedrijf.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-05-11, 19:49
bennie010 bennie010 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 57
Standaard

heb je geen lokale reparateur? Je hebt er wel enkele in antwerpen zitten, in de buurt van het station
  #3  
Oud 03-05-11, 21:54
unikon unikon is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Dat wist ik niet! Ben je zelf al bij eentje moeten langsgaan en indien je daar tevreden over bent kan je me het adres eens doorgeven aub?
  #4  
Oud 06-05-11, 14:42
bennie010 bennie010 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door unikon Bekijk bericht
Dat wist ik niet! Ben je zelf al bij eentje moeten langsgaan en indien je daar tevreden over bent kan je me het adres eens doorgeven aub?
Uhm, nee ik heb gelukkig daar geen gebruik van hoeven te maken.

Google eens op: iphone reparatie Antwerpen bijvoorbeeld
  #5  
Oud 06-05-11, 16:39
FreLix FreLix is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard

Ben al verschillende keren geholpen door Koxal in Houthalen,
goeie service, nog geen problemen gehad achteraf en snel geholpen
en vooral zeer scherpe prijzen !
  #6  
Oud 06-05-11, 16:46
StalenWorm's schermafbeelding
StalenWorm StalenWorm is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Westerlo (B)
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FreLix Bekijk bericht
Ben al verschillende keren geholpen door Koxal in Houthalen,
goeie service, nog geen problemen gehad achteraf en snel geholpen
en vooral zeer scherpe prijzen !
+1

2de handse 3G van hem gekocht, ondanks 't feit dat hij zei dat hij origineel simlockvrij was en ik kon updaten via Itunes, kon dat toch niet, en was mijn iphone een baksteen.
enkele mailtjes over & weer, en ik mocht trg langskomen, op 15min kreeg ik (gratis) mijn werkende iphone trg!!
__________________
iPhone 4s 16 gb  iPhone 4 16gb  Ipad2 16 gb Wi-Fi + 3G  Macbookpro 15" 2,4 Ghz  iMac 21.5" Core i3 3.2 GHz  Apple TV2 
  #7  
Oud 04-07-11, 17:23
cusley cusley is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 3
Standaard

super service daar !
heel vriendelijke kerel en je iphone word direct hersteld terwijl je wacht !
je kan ook dezelde dag nog komen en de prijs word vooraf besproken.
op alles wat hij hersteld krijg je garantie
Reageren

Labels
koxal gsm reparatie, scherm stuk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 13:59
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 20:03
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim elvisP Odido (T-Mobile) 20 02-01-09 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.