//

iPad 2 + 3G wel met nl-se provider werkend?

iPad 2 + 3G wel met nl-se provider werkend? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn ouders gaan binnenkort naar Amerika en het scheelt redelijk wat om de iPad (16gb) in Amerika te kopen i.p.v. hier in de winkel. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-11, 19:26
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard iPad 2 + 3G wel met nl-se provider werkend?

Hallo,

Mijn ouders gaan binnenkort naar Amerika en het scheelt redelijk wat om de iPad (16gb) in Amerika te kopen i.p.v. hier in de winkel.

Voor de Wi-Fi versie betaal je in de nlse App-store €479 en in de Amerikaanse App-store€349
Voor de 3g versie betaal je in de nlse App-store €599 en in de Amerikaanse App-store €440

Nu is mijn vraag, kan ik de 3G versie van de ipad 2 in Amerika kopen zonder een data abbonement erbij af te sluiten van at&t of verizon en dan hier in Nederland een Vodafone simkaart/abonnement aanschaffen?

In de Amerikaanse App-store staat namelijk vermeld:

Select the model that corresponds with the carrier you'd like to use for 3G service. The iPad you choose is configured to work only with one carrier.

klik

Kan dit of moet de iPad dan gekraakt worden o.i.d. om hem hier in Nederland werkend te krijgen qua data abonnement?

Alvast bedankt voor advies
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-11, 20:20
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefaaaan Bekijk bericht
Hallo,

Mijn ouders gaan binnenkort naar Amerika en het scheelt redelijk wat om de iPad (16gb) in Amerika te kopen i.p.v. hier in de winkel.

Voor de Wi-Fi versie betaal je in de nlse App-store €479 en in de Amerikaanse App-store€349
Voor de 3g versie betaal je in de nlse App-store €599 en in de Amerikaanse App-store €440

Nu is mijn vraag, kan ik de 3G versie van de ipad 2 in Amerika kopen zonder een data abbonement erbij af te sluiten van at&t of verizon en dan hier in Nederland een Vodafone simkaart/abonnement aanschaffen?

In de Amerikaanse App-store staat namelijk vermeld:

Select the model that corresponds with the carrier you'd like to use for 3G service. The iPad you choose is configured to work only with one carrier.

klik

Kan dit of moet de iPad dan gekraakt worden o.i.d. om hem hier in Nederland werkend te krijgen qua data abonnement?

Alvast bedankt voor advies
De iPad at&t modellen zijn simlock vrij, dus je kunt gewoon een iPad kopen aldaar. Je vergeet voor de omrekening wel voor het gemak de salestax die er nog bijkomt, ik weet niet wat die op dit moment voor New York is, maar in Florida komt er nog 6,5% bij.

Ik ben nu in Florida, helaas vandaag weer naar huis, maar heb na 6x om 530 uur voor de apple stores te hebben gezeten. 1st inline, 10th inline, 20th inline etc... maar helaas geen at&t model te scoren. Wel Wi-Fi en Verizon. Het Wi-Fi model is uiteraard hier gewoon te gebruiken, Verizon werkt niet buiten de USA.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad dock werkt niet, gewoon met kabel wel. stef007 iPad algemeen 3 11-12-10 20:09
Tethering en MMS werkend met Vodafone groenlo Archief 1 23-06-09 01:02
Geen T-Mobile 3G, wel 3G met ander provider simkaart!? EN-IS Odido (T-Mobile) 3 17-04-09 01:46
Iemand Youtube op gprs met 1.1.3 werkend? lakes iPhone algemeen 10 27-01-09 00:22
Niet bellen wel contact met provider CurlyJoe Archief 1 22-02-08 23:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:49.