//

Iemand ervaring met www.international-orders.com

Iemand ervaring met www.international-orders.com discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is bijna ongeloofwaardig die prijzen van die iphone 3g op de site. Die 16gig kost daar 454 dollar omgerekend 291 euro. Zit er echt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-06-08, 20:12
jeroenve jeroenve is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard

Het is bijna ongeloofwaardig die prijzen van die iphone 3g op de site. Die 16gig kost daar 454 dollar omgerekend 291 euro. Zit er echt geen addertje onder het gras?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-06-08, 20:58
THEBLUEDEVIL THEBLUEDEVIL is offline
• iOS 12.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Oosterwolde Fr
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroenve Bekijk bericht
Het is bijna ongeloofwaardig die prijzen van die iphone 3g op de site. Die 16gig kost daar 454 dollar omgerekend 291 euro. Zit er echt geen addertje onder het gras?
ja hij is niet geunlockt en ze weten niet als ze hem los kunnen verkopen of toch met abbo moeten verkopen.dat weten ze pas rond de 11juli.
  #23  
Oud 30-06-08, 18:34
Frankdj Frankdj is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 55
Standaard

dit is inderdaad wel heel erg interessant! Als dit waar is zal die site natuurlijk zo door zijn voorraad heen zijn
  #24  
Oud 30-06-08, 19:37
THEBLUEDEVIL THEBLUEDEVIL is offline
• iOS 12.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Oosterwolde Fr
Berichten: 45
Standaard

ik ben ook benieuwd als het door gaat heb ik een hele goedkope 16gb iphone.maar ze houden als het door gaat wel rekening met de bevoorrading.ze geven eerst iedereen 1 toestel ,houden ze over dan krijgen de mensen die meer besteld hebben direct al hun toestelen tot zover dit mogelijk is.
  #25  
Oud 07-07-08, 21:37
eduardiphoneiphone93 eduardiphoneiphone93 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 77
Question Is het waar?!? www.international-orders.com

ik zag laatst in een berichtje iets over deze website: www.international-orders.com. Ze zeggen dat ze de iPhone 3G verkopen.. en ik vind het nog erg goedkoop ook, vanaf $299,-. Heeft iemand hier ervaring mee, met bestellen van dingen van deze site of weet iemand hier iets over?
  #26  
Oud 07-07-08, 21:37
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

Is waarschijnlijk met abo, anders onvertrouwde website.

Ik zie net dat je ook een 8GB-model in het wit kan bestellen, neppe site dus!


Graag hulp van iPhoneclub.nl

Is dit vertrouwd? Heb jij het al besteld?

NIET VERTROUWD! Op de site staat vermeldt dat ze de definitieve prijs niet weten, dus als 11 juli de prijs toch $599 is, dan wordt de prijs opgeschroefd.

Niet doen dus!
__________________
iPhone 3G firmware 4.1 (jailbreak)

Laatst gewijzigd door macfreaker; 07-07-08 om 22:21.
  #27  
Oud 07-07-08, 22:14
THEBLUEDEVIL THEBLUEDEVIL is offline
• iOS 12.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Oosterwolde Fr
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doblie Bekijk bericht
NIET VERTROUWD! Op de site staat vermeldt dat ze de definitieve prijs niet weten, dus als 11 juli de prijs toch $599 is, dan wordt de prijs opgeschroefd.

Niet doen dus!
[FONT=Arial]heeft niet met vetrouwen te maken je gaat zelf akkoord met de voorwaarden.als je goed leest op de site kun je dit allemaal terug vinden.ze geven ook aan dat je niet verplicht bent tot kopen. maar als ze hem niet kunnen leveren of je wilt hem toch niet wil hebben komt er 35dollar adminstratieve kosten over heen en krijg je geld terug gestort. als jij daar niet mee akkoord gaat moet je niet voor deze website kiezen heb je er geen moeite mee kun je er gerust bestellen.heb zelf ook een pre order geplaats.[/FONT]
[FONT='Arial','sans-serif']
[/FONT]
  #28  
Oud 08-07-08, 11:07
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

Enkele faq's vanaf hun website in heel gebrekkig Nederlands:

Zal de iPhone worden ontsloten, zodat ik het kan gebruiken op mijn netwerk en in mijn taal?
Er is geen ontgrendelen als de eenheid is niet beschikbaar voor de aankoop tot de 11 juli. We hebben gehoord dat een ontgrendelen zal worden vrijgegeven kort na de iPhone vrijgegeven, en dat de procedure is eenvoudig.
Ik hoor dat de 3G is alleen beschikbaar onder contract. Het betekent dat ik moet een 2 jaar contract met AT&T te hebben?
Versie1 iPhones werden voor het eerst bekend moeten worden onderworpen aan een in te slaan activering op het moment van aankoop.
Er is gemeld dat miljoenen verkocht over de hele wereld zonder dat de exclusieve contracten voor mobiele netwerken.
Voorwaarden van de verkoop van dit product zal pas echt het licht komen en dat geldt op de vrijgeven datum op 11 juli

Laatst gewijzigd door etienne; 08-07-08 om 11:12.
  #29  
Oud 08-07-08, 11:11
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

lekker nederlands ook of heb je google vertaling gebruikt ofzo?
  #30  
Oud 08-07-08, 11:13
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
lekker nederlands ook of heb je google vertaling gebruikt ofzo?
Komt rechtstreeks zo van hun website
  #31  
Oud 09-07-08, 15:36
lientje lientje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 24
Standaard

een vriend van mij eeft zijn eerste iphone daarop die site gekocht en hij heeft hem ook gehad dus ik denk wel dat deze site te vertrouwen is maar het is idd wel raar dat de 3g zo goedkoop is en dat je hem kan bestellen zonder een contract te tekenen ......
  #32  
Oud 09-07-08, 15:44
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

Ik koop hem toch liever in Zwitserland tegen een prijs van €320. Dat bevalt me beter, en dan is hij officieel aangeschaft via een Apple Store.
  #33  
Oud 10-07-08, 00:20
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doblie Bekijk bericht
Ik koop hem toch liever in Zwitserland tegen een prijs van €320. Dat bevalt me beter, en dan is hij officieel aangeschaft via een Apple Store.
Deze uit Zwitserland gaat niet werken met een "buitenlands simkaart"
  #34  
Oud 10-07-08, 00:21
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

Nee, dat klopt. Daarom is het wachten op een SIM-unlock. You know? Je kan er inderdaad voorlopig niet zoveel mee, het is zoals eerder genoemd een 'veredelde iPod'. Nouja, het zij zo.
  #35  
Oud 10-07-08, 00:25
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doblie Bekijk bericht
Nee, dat klopt. Daarom is het wachten op een SIM-unlock. You know? Je kan er inderdaad voorlopig niet zoveel mee, het is zoals eerder genoemd een 'veredelde iPod'. Nouja, het zij zo.
Het blijft koffiedik kijken hoelang het duurt om de firmware 2.0 open te leggen. Zwitserland zit niet in de EU en je zal dus invoerrechten moeten betalen. Ik denk 21% van de aankoopprijs zoals uit de States.
  #36  
Oud 10-07-08, 00:29
luka luka is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 119
Standaard

ja ik zou al met mn iphone naar de douane zwaaien... PLZ mag ik nog ff 21% komen betalen...

en je iphone moet wel nog geactiveerd worden, wat ook niet zoiezo kan...

dus veredelde onderzetter....
  #37  
Oud 10-07-08, 01:25
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

Lijkt mij alleen rendabel indien je toevallig op reis bent in Zwitserland, er reeds een hack is voor 2.0 en je geen Zwitsers paspoort nodig hebt voor de aankoop
Correct me if i am wrong
  #38  
Oud 11-07-08, 12:45
THEBLUEDEVIL THEBLUEDEVIL is offline
• iOS 12.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Oosterwolde Fr
Berichten: 45
Standaard

helaas gaat de deal voor mij niet door word iets te duur vandaag bericht gekregen.de officele prijs voor wat hij kosten voor europa is. 1024.55 dollar word mij een beetje teveel van het goede.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
http://www.phonamixltd.com/ iemand ervaring ? ibert Koopinformatie en ervaringen 6 24-09-10 08:02
Ervaring met www.iphonehuis.nl ?? Iphone4owner iPhone accessoires en onderdelen 2 30-07-10 11:49
ervaring met www.123usaimport.nl dylan313 iPad algemeen 2 29-06-10 17:01
Iemand ervaring met www.creating-it.nl WarpBrooks Koopinformatie Nederland 0 05-12-08 04:48
Iemand ervaring met www.shopanyamericanstore.com myplace Koopinformatie USA 16 12-03-08 22:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.