//

Wat moet ik kopen en niet kopen

Wat moet ik kopen en niet kopen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Misschien dat er wel een soortgelijk topic bestaat maar toch voor deze vraag; Ik heb zelf een iPod touch (4g 32 gb) en heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-11, 12:05
matthijsg matthijsg is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 5
Standaard Wat moet ik kopen en niet kopen

Hallo,

Misschien dat er wel een soortgelijk topic bestaat maar toch voor deze vraag;
Ik heb zelf een iPod touch (4g 32 gb) en heb afgelopen week mijn Blackberry curve 8520 binnen gekregen (vekregen via een prijsvraag . Nou vind ik, en waarschijnlijk ben ik niet de enige, Blackberry is *** zowel besturing als apps etc. Nou heb ik de kans om van mijn vader een iPhone (3GS 32 gb) over tenemen tussen de 100 en 200 euro (dat verschilt per dag :{) Nou weten jullie allemaal dat er een nieuwe iPhone aankomt en dat er hardnekkige geruchten zijn over een ''budget'' iPhone. Rara, wat moet ik kopen en verkopen, houden en niet. Misschien beetje brutaal maar ter info, ben gewoon middelbare scholier, dus een abo van 45 eurie per maand kan wel, maar is wel erg aan de hoge kant, daarbij red ik het met 20 euro beltegoed zeker 3/4 maanden! ik hoor het graag.

(zelf zat ik te denken, verkoop nu blackberry, ergens ligt wel een oude mobiel, dan richting okt. mijn iPod en zie wel wat de prijs van een 3gs op marktplaats doe, want de prijs op marktplaats is de prijs die me pa wil hebben roept hij steeds, en dan zijn iphone gewoon over te nemen!)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 17:07
Ik ga een iphone kopen.. waar moet ik rekening mee houden? orli Archief 4 16-04-08 22:54
Iphone kopen, waar moet ik letten? Geertvangils Archief 2 31-03-08 23:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.