//

iPhone 3GS Belgie.

iPhone 3GS Belgie. discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Heej, nog 9 dagen en dan is het zover, de iPhone 3GS zal eindelijk in Nederland en Belgie te verkrijgen zijn. Velen van jullie zullen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-06-09, 13:02
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard iPhone 3GS Belgie.

Heej,

nog 9 dagen en dan is het zover, de iPhone 3GS zal eindelijk in Nederland en Belgie te verkrijgen zijn.

Velen van jullie zullen hem in belgie gaan halen en daarom mijn vraag... Waar gaan jullie hem halen in belgie? En wanneer? Direct de 26ste al?

Ik ben nog altijd aan het twijfelen of een nieuwe simlockvrije 3GS of een goede 2de handse 3G! (vooral nu met ultrasnOw)

Groet,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-09, 14:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denneke Bekijk bericht
Heej,

nog 9 dagen en dan is het zover, de iPhone 3GS zal eindelijk in Nederland en Belgie te verkrijgen zijn.

Velen van jullie zullen hem in belgie gaan halen en daarom mijn vraag... Waar gaan jullie hem halen in belgie? En wanneer? Direct de 26ste al?

Ik ben nog altijd aan het twijfelen of een nieuwe simlockvrije 3GS of een goede 2de handse 3G! (vooral nu met ultrasnOw)

Groet,
De nieuwe iphone gaat het voordeel hebben de batterij wat langer zal meegaan en nog enkele andere opties.Voor de rest zit er niet zoveel verschil op vind ik dan degene die ik nu heb 3g en daarmee bedoel ik met de nieuwe update van vandaag.

In belgie moet je in een mobistar winkel zijn.Laat je wel geen blaaskes wijsmaken door die verkopers,je bent niet verplicht om een abo te nemen.
Het probleem kan ook zijn er slechts enkele beschikbaar gaan zijn.
De kans is al redelijk groot al vele mensen er naast gaan grijpen en bepaald aantal dagen gaan moeten wachten.
  #3  
Oud 17-06-09, 14:20
Werner85 Werner85 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 30
Standaard

En dat ze simlockvrij zullen zijn is nog niets over bekend. Ik heb er tenminste nog niets over gelezen.
  #4  
Oud 17-06-09, 14:21
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner85 Bekijk bericht
En dat ze simlockvrij zullen zijn is nog niets over bekend. Ik heb er tenminste nog niets over gelezen.
In belgie zijn ze verplicht om los te verkopen,bij ons kan je er dan normaal gezien ook zoals steeds eender welke kaartje insteken;of dit nu van base of mobistar of proximus is of andere,maakt niet uit.
  #5  
Oud 17-06-09, 14:26
holbewoner's schermafbeelding
holbewoner holbewoner is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: vlakbij Gent
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
In belgie zijn ze verplicht om los te verkopen
Moet dit nog altijd want in the phone house verkopen ze gsm voor 1 euro samen met een abbo. Ik dacht dat belgie koppelverkoop moet toelaten (in de toekomst) van de EU. Maar ik ben het niet helemaal zeker
  #6  
Oud 17-06-09, 14:27
Werner85 Werner85 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door holbewoner Bekijk bericht
Moet dit nog altijd want in the phone house verkopen ze gsm voor 1 euro samen met een abbo. Ik dacht dat belgie koppelverkoop moet toelaten (in de toekomst) van de EU. Maar ik ben het niet helemaal zeker
Dat is inderdaad waar ik op doelde. Het is niet meer zeker of ze de iPhone's los MOETEN verkopen. En of ze zonder simlock MOETEN zijn.
  #7  
Oud 17-06-09, 14:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door holbewoner Bekijk bericht
Moet dit nog altijd want in the phone house verkopen ze gsm voor 1 euro samen met een abbo. Ik dacht dat belgie koppelverkoop moet toelaten (in de toekomst) van de EU. Maar ik ben het niet helemaal zeker
Idd,ze mogen ook koppelverkoop doen maar zijn verplicht om ook los te verkopen,je gaat dat wel zien bij de nieuwe iphone je deze in belgie los gaat kunnen kopen en eender welke kaartje zal kunnen insteken(toch wat belgie betreft).
In feite moeten we gewoon afwachten,ik roep liever niet al te luid want je kan je hier aan alles verwachten.

Klinkt mooi;nen gsm voor 1 euro maar dan zit je bv 2j vast aan een abo en dan kom je mss nog duurder uit dan dat je deze los koopt.
  #8  
Oud 17-06-09, 14:40
appel_001 appel_001 is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Idd,ze mogen ook koppelverkoop doen maar zijn verplicht om ook los te verkopen,je gaat dat wel zien bij de nieuwe iphone je deze in belgie los gaat kunnen kopen en eender welke kaartje zal kunnen insteken(toch wat belgie betreft).
In feite moeten we gewoon afwachten,ik roep liever niet al te luid want je kan je hier aan alles verwachten.

Klinkt mooi;nen gsm voor 1 euro maar dan zit je bv 2j vast aan een abo en dan kom je mss nog duurder uit dan dat je deze los koopt.
toch liever los wat als je hem na een jaar beu bent ?
  #9  
Oud 17-06-09, 14:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appel_001 Bekijk bericht
toch liever los wat als je hem na een jaar beu bent ?
Het probleem is;na een jaar komt er alweer een nieuwere en beter uit en dan sta je er te blinken met je abo van 2jaar lang.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3gs uit belgie SmdFunction Jailbreak 8 27-10-10 16:34
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA VeeGee Koopinformatie België 4 04-11-09 16:02
Onbevestigde prijzen België Iphone 3GS Tommi12 Archief 2 24-06-09 17:23
iPhone 3Gs waar in belgie? Twigg Koopinformatie België 2 19-06-09 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:02.