//

Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA

Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen zomer heb ik in Amerika een iPhone 3GS 32GB Wit aangeschaft. Deze was toen zonder problemen te jailbreaken en te unlocken. Twee weken geleden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-09, 12:41
VeeGee VeeGee is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA

Afgelopen zomer heb ik in Amerika een iPhone 3GS 32GB Wit aangeschaft. Deze was toen zonder problemen te jailbreaken en te unlocken. Twee weken geleden wilde ik deze iPhone update d.m.v. Pwnage Tool, zodat ik mijn unlock kon behouden, en toch naar 3.1.2 kon.
Echter, ik klikte de originele firmware aan, in plaats van de custom die ik had gemaakt in Pwnage Tool. Ik zat dus met een (inmiddels wel gejailbreakte) gelockte iPhone met de nieuwe baseband 5.11.07. Aangezien deze toen nog niet te unlocken was, en een timeframe voor deze unlock destijds nog niet in zicht was, heb ik besloten om een iPhone 3GS 16GB Wit uit België te halen.

Nu is echter een tijdje geleden aangekondigd dat er een unlock komt voor de nieuwe baseband. Dit zou dus betekenen dat ik mijn Amerikaanse iPhone 32GB weer kan gebruiken, en ik dus 1 van beide iPhones weer kan verkopen.

Nu zit ik echter met een dilemma, welke iPhone zal ik houden. Beide hebben zo hun voor en nadelen. De Belgische is altijd simlock vrij, heeft garantie, maar heeft wel de helft van de opslagcapaciteit van de Amerikaanse.
De Amerikaanse iPhone is echter wel een mooi souvenir van een prachtige Amerika vakantie afgelopen zomer, heeft dubbele opslagcapaciteit, maar geen garantie. Daarnaast heeft deze iPhone bij de hoofdtelefoon inmiddels een kleine (bijna niet zichtbaar) haarscheurtje.

Heeft iemand misschien een goed argument welke iPhone ik het beste kan houden. Zakelijk bekeken is het misschien het beste de Belgische iPhone te houden, ivm garantie etc, zou je redeneren op je gevoel zou ik toch liever de Amerikaanse hebben.
Ik zie graag de meningen van jullie tegemoet over mijn dilemma!

Laatst gewijzigd door VeeGee; 03-11-09 om 12:42. Reden: Typo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-09, 12:50
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

verplaatst naar ervaringen
  #3  
Oud 03-11-09, 13:18
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

ik zou voor de belgische gaan. Je moet je voorkeuren op een rijtje zetten. Ik ben iemand die geen 32GB nodig heeft en liever wel een garantie. Het is een dure telefoon en stel dat ie wat problemen heeft...

__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #4  
Oud 04-11-09, 13:14
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ik zou ook voor de 16GB Belgie gaan.
Dan heb je geen gezijk met activeren en unlocken enso, en 16 GB is denk ik (iig voor mij) ruim voldoende...
En je hebt garantie
Waarvoor zou je de 32 GB nemen?? heb je 32 GB nodig?
  #5  
Oud 04-11-09, 15:02
wrc1 wrc1 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 53
Standaard

verkoop ze alle twee en koop een belgische iphone van 32GB dan heb je nooit geen last meer van een unlock !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:37.